втор (бр.) - дел (имн.)

122 втор дел Спорови за парични побарувања Страницата намерно е оставена празна А Спорови против јавни субјекти Страницата намерно е оставена празна Б. Н. против Министерство за внатрешни работи Спор за неисплатени надоместоци
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
Во натамошниот тек на постапката, судот не е врзан за своето поранешно решение за изведување на доказите (чл. 285, ЗПП).
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
Во првиот дел на концертот беа изведени пет композиции од првиот, тн. егзорцистички период помеѓу 1980 и 1983; Nova Akro- pola, Krvava gruda - plodna zemlja, Smrt za smrt, Vade retro Satanas и Država.
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Светлото и музиката се менуваат, изведувачот останува неподвижен.
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Прифаќајќи го вториот дел од казната, одбраната на Бренер побара уметникот веднаш да се ослободи од притвор...: „Сликарството на Малевич се смета за концептуално и затоа, благодарејќи му на Бренер, тоа се надоградува.
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Обвинителството бараше година и пол затвор (една година условно) за Бренер, и две години забрана да биде присутен во Стедејлик музејот.
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Во вториот дел имаше пет дела на Лајбах од нивниот „забранет период“ од 1984-та, кога во љубљанската сала Малчи Белич отсвиреа еден анонимен концерт кој деновиве ќе излезе како документарен цеде за Dallas/Mute Records.
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Вториот дел трае околу 15 минути. Помошниците го означуваат крајот, а гледачите се присилени да се оддалечат. 56 okno.mk
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
По војната, повторно ги прифаќа обврските во Кембриџ, но согледува дека местото професор не му одговара, па дава отказ во 1947 година.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Следните два месеца ги поминува во Ирска, работејќи на вториот дел од Философските испитувања (Philosophische Untersuchungen).
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Нема сомнение дека човекот може смислено да се прашува за односот на речениците во даден јазик и она што тие треба да го означуваат, и не сфаќам зошто ова прашање не би можело да биде генерализирано, така што темелно би ги испитале општите услови на изрекување на можниот факт. okno.mk | Margina #15-16 [1995] 59 A.C.GRAYLING WITTGENSTEIN’S INFLUENCE (втор дел) Дистинкцијата помеѓу акциденталното, механичкото и интелигентното следење на правила почива врз припишување или одрекување на поседувањето на содржински когнитивни состојби на оние кои ги следат правилата, а тие ни овозможуваат да проговориме за овие практики и за она што нив ги објаснува во рамките на пошироката проблематика на опишување, предвидување и објаснување на интелигентното однесување воопшто.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Всушност, тие припаѓаат на она што денес се смета како домен на општата семантика, и не гледам никаков разлог дека самото тоа ги прави бесмислени.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
” •Занимливо е да се знае бројот на прекинатите и бројот на комплетните снимања во врска со овој филм. •Хичкок: „Прво девет дена пробувавме со камерата, актерите и осветлувањето.
„МАРГИНА бр. 22“ (1995)
Се прашувам и ден-денес.
„МАРГИНА бр. 22“ (1995)
Целиот втор час е посветен на судењето и претпоставувам дека овој втор дел Вас посебно ве интересираше. •Хичкок: „Да, многу, бидејќи податоците за судирот беа изложени во првиот дел, што дозволуваше судењето да биде возбудливо од самиот почеток.”
„МАРГИНА бр. 22“ (1995)
Сега имам запаление на зглобовите, тука, сега. Но го положивте првиот дел од матурата? Лесно! И вториот дел исто така лесно.
„МАРГИНА бр. 19-20“ (1995)
Кога 1962. бев во Јапонија, јошиаки Тоно ме замоли да напишам текст за часописот Мизуе, месечник за убава уметност (септември, 1963), кој требаше да го содржи вториот дел од уводот во методите на Марсел Дишан.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Канигли: Киберпанкерите ве Дрога (подготовка и превод: Нора и мразат! (стр. 43-45) Игор) Кибер почетоци: Кратка историја на Даг Бендоу: Прашања за легализација иднината (пр.: Лиле, стр. 46-47) (стр. 82-95) Елиот Кари: Границите на Вештачка интелигенција (втор дел) легализацијата (стр. 82-92) Од виртуалниот симпозиум за Разгледници од работ (искуства со виртуалниот ум (пр.: Жарко екстази, лсд, хероин, спид и алкохол) Трајановски, стр. 70-75) (стр. 97-109) М.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Б. Трачери (бенд од Куманово): Песни и цртежи (стр.77-83) ЛОКАЛНА СЦЕНА Кракатау и Каљостро, адаптација на радио-емисија (стр. 84-87) Маргина бр.1 Буде: Четири раскази (стр. 52-55) Ана Димишковска-Трајаноска: Одисеј, ИНТЕРВЈУА поезија (стр. 56-57) Никола Вртикола: Коложба, поезија МАРГИНА бр.1 (стр.58-59) Жак Дерида, 1987, соговорник okno.mk | Margina #11-12 [1994] 209 Флориан Роцер (пр.:Г.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Дишанови и јас често бевме повикувани на исти приеми.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Р. Адамс- Јазикот и културата (пр.: Жарко 208 Margina #11-12 [1994] | okno.mk Трајановски, стр. 22-24) Абов Горан: Песна за скотот (стр.60) Историја на теоријата на преведувањето Маргина бр.2 Вовед во Translation studies (пр.: Нора Ангелина Крстева: Пурпурна плоча, Палмер, стр. 28-35) фрагменти (стр. 84-88) Боби Бадаревски: Концептуалната Дрога (втор дел) уметност како излезен пункт на Енциклопедија на дроги (стр. 120-136) теоријата (стр.89-93) Стеван Петровиќ: Дрогите и творештвото (стр. 137-148) Маргина бр.3 (превод и подготовка: Нора Палмер) Марс So/А.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Глориа Мур: Редимејди (пр.: Леа, стр.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Со ваков став чувствував обврска, од почитување, да се држам подалеку од него, иако го запознав во почетокот на 40-те, а кон крајот на истите напишав музика за неговата секвенца во филмот на Ханс Рихтер “Соништа кои не можат да се купат со пари”.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Џејмс Грифит и Мелиса Елиот-Грифит: 64-71) Јазични решенија за проблемите ум- Матијас Гутнехт: „Постмодерниот тело (пр.: Жаклина Гештаковска, стр. ум...“ (пр.: Ж. Гештаковска/Г. Стојанов, 47-55) стр.72-82)
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Додаток: стрип; Александар Маргина бр.10 Станковски: Сон-да Жан Бодријар (втор дел) Америка, фрагменти (пр.: Катарина Маргина бр.8-9 Мандариќ и Г. Н. Ом, стр.53-60)
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Френсис Њумен: Брачна понуда (пр.: 87-91) Жарко Јордановски, стр. 96-113) Ив Арман: Прашање на Маргина бр.8-9 персоналитетот (пр.: Леа, стр. 114- Питер Гринавеј, 1989, соговорник 119) Никола Шуица (пр.: Г.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Charles Burns (стр.21), Millet (стр. 102), Менување на волјите (пр.: Будимка Capelle (стр.207) Поповска, стр. 60-64) Арт Спигелман: Маус (втора епизода: okno.mk | Margina #11-12 [1994]
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
А. Арбиб: Човечка и вештачка интелегенција (пр.: Георги Стојанов, Маргина бр.8-9 стр. 75-81) Преведување П. Ј. Хајс, К. М. Форд, Џ.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Сергеј Медведев: Чуден расказ (64-65) 47-56) (превод: Павел Попов) Авон Хуксор: Пишувајќи го умот (пр.: Г Стојанов,стр. 57-63) Маргина бр.6-7 Даглас Хофстатер: Размислување (пр.: Психотерапија (втор дел) Жаклина Гештаковска/Г. Стојанов, стр.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
М. Енцесбергер, 1994, соговорник Маргина бр.4-5 Обрад Савиќ (пр.: Жарко Марсел Дишан (втор дел) Трајаноски,стр. 81-86) Биографско досие (пр.: Биби, стр. 92- Пол Фаерабенд, 1987, соговорник Џон 95) Хорган (пр.: Жарко Трајановски, стр.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
- Дерида: Преведувањето и Differance Станковски/Вулкански (стр. 68-80) (пр.: Жарко Трајановски, стр. 65-73) Маргина бр.6-7 Дрога (трет дел) Игор А.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Дубравка Угрешиќ: Американски фикционер (фрагменти, втор дел) 212 Margina #11-12 [1994] | okno.mk okno.mk | Margina #11-12 [1994] 213
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Н. Ом, 61-70) Џон Кејџ (превод: Игор Ангелков, стр.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Станковски: Немирен жител, поезија и илустрации (стр. 61-65) Џон Гарднер: Стилски вежби за млади Тони Наумовски: Декартовите мета- автори (пр.: Игор Ангелков, стр. 204- принципи на филозофскиот дискурс 206) (стр. 66-69) Маргина бр.10 Маргина бр.4-5 Преведување (втор дел) Шест писма, Келн-Скопје, 1989.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Сѐ се смири... втор дел младешки интимности во гримерната ...
„Бојана и прстенот“ од Иван Точко (1959)
А што се однесува до вториот дел од реченицата, “et moi j’avais l’habite en spirale”, се поставува прашањето зашто е “habite”, а не е “habit” или “habitation”?
„МАРГИНА бр. 8-9“ (1994)
Според таа претпоставка (за чии детали ве упатувам на својата книга), “moustiques domestiques” веројатно претставува магичен звук на кој, поради римата, целта му е да ни го сугерира дополнувањето кое е неопходно за вториот дел од реченицата: “Demi-stock de mystikue”, додека “la cure d’azote sur la cote d’Azur” упатува на воздухот како основен елемент на алхемискиот опус, благодарение на кој може да се заслужи „cote d’azur“ (Азурниот брег), т.е. Небото.
„МАРГИНА бр. 8-9“ (1994)
Во периодот кој е предмет на овој втор дел од анализата (2010 - 2014), овој краток закон претрпе само една измена112 во 2014 година.
„Обезвреднување на трудот - 2 Анализа на трудово-правната легислатива во периодот 2010-2014“ од Мартин Краљевски, Дејан Лутовски, Ивица Костовски (2015)
Се пропишува и дека секој граѓанин независно од полот има право на еднаков пристап до вработување без какви било ограничувања, согласно со законскиот принцип на еднаков третман. (чл.3 ст.5) Во вториот дел од овој закон, се усвојуваат низа мерки за воспоставување на еднакви можности помеѓу жените и мажите, кои може да бидат основни и посебни.
„Обезвреднување на трудот - 2 Анализа на трудово-правната легислатива во периодот 2010-2014“ од Мартин Краљевски, Дејан Лутовски, Ивица Костовски (2015)
Си помислив: таа вдовица, јас пензиониран самец, се враќам во Бањи по толку години; Стојна веројатно ми доаѓа заради сите оние силни љубовни спомени а можеби и заради она мое конкретно ветување од пред војната дека ќе биде добродојдена и убаво измилувана секогаш и секаде се разбира според желбата на нејзината снага.
„Синот“ од Србо Ивановски (2006)
За мене, за заречениот ерген, појавувањето на таа иста Стојна на мојата врата по полноќ, не беше ништо друго туку почеток на втор дел или продолжение на приказната што веќе беше набележана.
„Синот“ од Србо Ивановски (2006)
Логотетот гледаше во вториот дел од записот, го прочита на глас: „вадар ма екутени“, и рече: „Има“.
„Папокот на светот“ од Венко Андоновски (2000)
Во вториот дел немаше песни и пароли.
„На пат со времето“ од Петре Наковски (2010)
Се слушнаа 3 експлозии на вториот дел од зградата, се урна еден ѕид, кој падна кон соседниот хотел “Коломбо“ и го затрупа германскиот клуб наречен “Кегел-клуб“...
„Солунските атентати 1903“ од Крсте Битоски (2003)
- Да, ама денес е денот кога треба да се исполни вториот дел од прекрасна максима- да се подготвуваме како утре да започне војна!
„Филтер Југославија“ од Константин Петровски (2008)
Некаде напролет имаше втор дел од ваквото здружвање на трудот-варијанта.
„Филтер Југославија“ од Константин Петровски (2008)
Истиот тој немал свои потомци, или поточно имал, но тоа во вториот дел од приказната.
„Последната алка“ од Стојан Арсиќ (2013)
Во вториот дел пишува за животот до објавувањето на Сто години самотија, а во третиот за пријателствата со некои од најпознатите светски водачи, како Кастро или поранешниот американски претседател Бил Клинтон, за кој има напишано многу интересен новинарски профил за скандалот со Моника Левински.
„Црни овци“ од Катица Ќулавкова (2012)
Роден во едно мало пристанишно место на брегот на Азовското Море, од каде што заминал на студии по медицина во Москва.
„Црни овци“ од Катица Ќулавкова (2012)
Овој роман на Габриел Гарсија Маркез светски публицитет како најпопуларен претставник на магичниот реализам.
„Црни овци“ од Катица Ќулавкова (2012)
Набргу паѓа под влијание на еден фанатички свештеник, кој го поттикнал да го запали ракописот на вториот дел од романот Мртви души.
„Црни овци“ од Катица Ќулавкова (2012)
Големата глава соласна, се спури зачадена, а многуте очи, од кои пред тоа зрачеше зелена, сина и црвена светлост, се изгаснаа.
„Пупи Паф во Шумшул град“ од Славко Јаневски (1996)
Сега претстоеше вториот дел на планот или, поточно, на рударското востание – пресметка со лажното чудовиште!
„Пупи Паф во Шумшул град“ од Славко Јаневски (1996)
Ете зошто ѕвонарот, и преку редот и преку сè, измисли прв, втор дел на будење.
„Големата вода“ од Живко Чинго (1984)
Вториот дел од будењето беше поврзан со будниот карактер на ѕвонарот.
„Големата вода“ од Живко Чинго (1984)
Во вториот дел на овој темат пренесуваме делови од „Кембри~ката енциклопедија на јазикот” од Дејвид Кристал, и тоа деловите за графи~ко изразување и за историјата на јазикот.
„МАРГИНА бр. 36“ (1997)
Завршувајќи ги последните две години во RISD, Frere-Jones го поделил времето на работењето во Бостон, во Фонт Бирото, каде се нафатил на задача целосно да го развие фонтот на водечкиот дизајнер на фирмата Nevill Brody (фонтот бил наречен Harlem и Tokio) и вториот дел, „работење на тези”, серија експериментални фонтови или како ги нарекува тој „возови на мислата, на кои работев неколку години”.
„МАРГИНА бр. 36“ (1997)
Вториот дел од ревијата беше дефиле на крзнени палта или палта со крзнени елементи: на пример, раскошно крзно само ракавите или само ивиците на марамите, потоа муф - прекрасни крзнени „торбички“ за двете раце наместо ракавици, како и широки шубари на главите.
„Белиот јоргован“ од Хајди Елзесер (2012)
Во вториот дел од долгата куќа пак Фодулот, мојот тетин Гони, маж на тетка ми Лена што ја оставивме на ридот од село Долнени.
„Исчезнување“ од Ташко Георгиевски (1998)
Алфред Хичкок Тематот за една од најфасцинантните личности на дваесетиот век, Алфред Хичкок, човекот чие име значи жанр, како што вели Трифо, го почнуваме со славните разговори меѓу, пред сè Хичкок и Трифо, а потоа Хичкок и Питер Богданович (книгата за Хичкок на Трифо не е само една од најзначајните книги за филмската уметност, туку таа во шеесетите години многу придонесе за ширењето на границите на слободата и на она што значи уметност; оттаму таа книга е посебно значајна и за нас, кои на тие културно-историски нивоа, онака глобално, социолошки, сме барем триесетина години назад); во вториот дел на тематот поместени се два „психоаналитички” текста за Хичкок, а најнакрај ви препорачуваме дел од многубројните книги напишани за него и го донесуваме прегледот на сите негови појавувања во сопствените филмови.
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
Но очигледно два ракописа – еден повнимателен, во првиот дел и друг,скоро лежерен, во вториот дел.
„Продавница за љубопитните“ од Мето Јовановски (2003)
Вториот дел што содржеше мал број записи направени од Едо синот и беа општо земено поинтересни, прво, поради тоа што беа писмено напишани, второ, што беа на едно поосмислено рамниште и, трето, за авторот посебно интересно,што беа израз на потреба да бидат направени, факт во кој авторот откриваше писател.
„Продавница за љубопитните“ од Мето Јовановски (2003)
Здружно! Иван Степанович често нагласуваше дека од лозинката Еден за сите - сите за еден, повеќе му се допаѓа нејзиниот втор дел!
„Жената на белогардеецот“ од Србо Ивановски (2001)
Се разбира, притоа ќе се насмевнеше, божем рекол шега а не обична вистина.
„Жената на белогардеецот“ од Србо Ивановски (2001)
За вториот дел (ГИИ) сметале дека "треба внимателно да се постапува", за да се избегне отворен натпревар со Русите.
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“ од Тодор Чепреганов (2012)
И во случај да немало, во почетокот, некои непосредни резултати, долгорочната придобивка би требало да биде "ефектна, бидејќи во сите овие земји има елементи кои би биле исплашени од руската доминација и загрижени за повторната сигурност со Велика Британија".
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“ од Тодор Чепреганов (2012)
- Немирен жител 64 Тони Наумовски - Декартовите мета- принципи на филозофскиот дискурс 66 ВЕШТАЧКА ИНТЕЛИГЕНЦИЈА - втор дел Од виртуалниот симпозиум за виртуалниот ум 70 Човечка и вештачка интелигенција
„МАРГИНА бр. 3“ (1994)