нема (гл.) - избор (имн.)

Менаџерскиот тим не нѐ информира. Ние работиме затоа што немаме избор.
„Ветришта“ од Радојка Трајанова (2008)
Немајќи избор, заедно со четиричленото семејство се врати во родната куќа.
„Последната алка“ од Стојан Арсиќ (2013)
Морам со нешто да се окупирам, а и да заработам. – Така кажи! – дофрлив. – Не може да е погрешно она за кое се нема избор или храброст тоа да се направи - продолжував со цинична забелешка.
„Ниска латентна револуција“ од Фросина Наумовска (2010)
Големиот број дигнати раце покажува дека повеќето момчиња веќе станале апсурдни; но тие немаат избор.
„МАРГИНА бр. 22“ (1995)
- Пак ќе речам Бојана немал избор... - Да немал.
„Браќата на Александар“ од Константин Петровски (2013)
- Немал избор Бојана. - Истото ми го кажа и тој...
„Браќата на Александар“ од Константин Петровски (2013)
Ајде, башлама сутане бирда јапмајнз муабет за ова!“ Сигурен дека ибн Пајко нема избор, освен, чувај боже, зашто нема челад што да го жали па да си го одземе животот, обесен на некоја куќна греда, Мехмед-паша, во присуство на навиот кадија Махмут-бег, ги викна своите двајца хазнадари, Дилавер-ага и аџи-Ризван, и им нареди да приберат и стокмат ситнеж, зашто приквечер, по икиндијата, со ибн Пајко ќе се појде во џамијата овој таму да се турчи, а тој, како валија, сака притоа да се расфрлаат пари по калдрмата каде што ќе поминува неговата поворка, за да види рајата какво славје е тоа!
„Вежби за Ибн Пајко“ од Оливера Николова (2007)
БОРИС: Немаш избор, Матеј, нема да излезеш одовде. Ајде.
„Диво месо“ од Горан Стефановски (1979)
Можеби, поконкретно, има врска и со силната, опачна привлечност на романтичноста за геј-мажите и со лекот за романтичноста што го овозможува нивното величање на неавтентичноста.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Не се однесува буквално на самото мајчинско, но алудира на емоционалната состојба што ја вообличува мајчинското – имено, абјектната состојба на некоја што верува дека нема избор, освен безусловно да сака... додека не ја дотуркаат до самиот раб. ‌Навистина, ако една од функциите на кампот е да се наврати на сцената на траумата и да ја преодигра таа траума до степен на урнебесна преувеличеност, за да ѝ ја неутрализира болката без да ја одрече, тогаш конкретната драма што ја преодигрува уживањето на кампот во мелодраматичната сцена на судирот мајка-ќерка во Милдред Пирс не е трауматичноста на мајчиното отфрлање, туку трауматичноста на безусловната, неменлива, бескрајна љубов.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Она што отпрвин личело на посебна опседнатост на геј-мажите со ликот на мајката излегува дека повеќе имало врска со оптоварениот однос на геј-мажите кон опасно заводливата, угнетувачка, неизбежна, беспомошна и кон трагичност склона улога на романтичниот љубовник.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Излез, всушност, има. ‌Вложеноста на машката геј-култура во сцената со судирот меѓу мајката и ќерката, со други зборови, и тоа како може да има врска со неблаготворните општествени и дискурзивни услови во кои геј-мажите се воздигнуваат до можноста за емоционално изразување, а најмногу за еротско изразување.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Учителот знаеше: тужба, па на суд, козата под нож, а тој во затвор. Немаше избор...
„Времето на козите“ од Луан Старова (1993)
За шивачот, се разбира, не би требало многу да се зборува, но бидејќи е вообичаено во еден расказ карактерот на секој лик да биде совршено оцртан, тогаш, немаме избор, дајте ни го сега и Петрович.
„Црни овци“ од Катица Ќулавкова (2012)
Постполитичкото информатичко општество коешто денес го развиваме, не функционира по принципите на покорување и конформирање со догмата.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Младите немаат моќ, немаат глас, немаат избор.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Тоа е засновано врз индивидуалното мислење, научните сознанија, брзата размена на факти во мрежа на повратна спрега, развиена висока технологија, практична фронтална креативност.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)