претстави (гл.) - негов (прид.)

Летото - купува 16 мм. камера. Го прави својот прв филм „Тарзан и Џејн повторно родени... една верзија на нивната пропаст“ - оди во Лос Ангелес со Вин Чемберлен, Тејлор Мит и Жерар Маланга за втората изложба на Ферус галеријата.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Користејќи го таквиот хаос и аморфност за “свесно да го затопли студениот, успиен облик од минатото, општествената конвенција”, на пример концертното пијано, Бојс го вратил во формативниот период и ја ослободил топлината што била кристализирана во него, откривајќи во него нов живот.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
1962 Ги прави сликите од сериите на долари и супите-Кемпбел. Јули - Ирвин Блум ги претставува неговите слики со супите-Кампбел во Ферус галеријата. Август - го прави првото свилено сито со Мерлин.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Октомври - зема учество во важната изложба на поп-арт, „Новите реалисти“, одржана во Сидни Џанис галеријата, Њујорк.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Ноември - Елеонор - Ворд ги претставува неговите слики во „Стејбл“ галеријата; изложбата предизвикува сензација. Почнува серијата несреќи.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Пијаното без сомневање било софистициран симбол на Бојсовото лично сопство, бидејќи ја претставува неговата грандиозност и одалеченост и сугерира дека, детинесто, несвесно се идентификува со големината и одалеченоста на своите родители.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
1963 Изнајмува студио во стара по­ жар­ни­карска станица на 87-та улица,
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Болестите се секогаш духовни кризи во животот, во кои старите искуства и фази се отфрлуваат за да се овозможат позитивни промени.”
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Купува цртеж на Џаспер Џонс во галеријата на Лео Кастели во Њујорк; ја покажува својата работа на Иван Карп.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Тој можел да ги види работите со наивна непристрасност, да ги набљудува објектите како чисти форми, презирајќи го знаењето за нивната конвенционална функција и формално значење. 106 Margina #21 [1995] | okno.mk
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
Оваа слобода на визијата во детската уметност го интри­гирала Пикасо, а токму таа претставува негова најголема уметничка дарба.
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
Ние сме добри луѓе, ќе нѐ запознаете и ќе нѐ просудите.
„МАРГИНА бр. 29-31“ (1996)
Генерал- мајор Василиј Васиљев Первоједов, ви стојам на располагање”, се претстави неговото превосходство.
„МАРГИНА бр. 29-31“ (1996)