сели (гл.) - во (предл.)

По завршетокот на мисијата, дејноста на браќата лично и на нивниот кружок се сели во Македонија, во околината на Охрид и во Бугарија, во околината на Преслав.
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Престојот во Моравија долг околу три и пол години за Константин и за брат му Методиј се претвора во победа над мислењето за тројазичноста на Богослужбата, со воведување на словенски јазик во Црквата и со постојани спорови со месниот клер, кој неуморно ги попречува браќата во нивната дејност.
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Тогаш повеќе од 150 сефардски семејства од Битола се населиле во Солун каде во 1928 година се создава и нивната синагога, а околу 60 монастирлитски фамилии се селат во соседното гратче Лерин или Флорина што исто така ѝ припадна на Грција.
„Светилка за Ханука“ од Томислав Османли (2008)
’50-тите Се сели во апартман на 75 улица во источниот дел на Њујорк. Мајка му доаѓа да живее со него. Фрици Милер му станува менаџер. Купува телевизор.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
1953 Заедно со Ралф Ворд ја објавува „Љубовта е розов колач“ и „А е азбука“ од Корки и Енди.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Дизајнира божиќни честитки и канцелариски материјал. Користи монотип техника за да добие разни ефекти при печатењето.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Пишува две книги кои никогаш нема да бидат објавени.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
1919. Борхесови заминуваат за Шпанија, најнапред во Барцелона, а потоа во Палма де Мајорка. Учи латински и арапски.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Првите литературни обиди на Борхес и охрабрувања од татко му.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Ги запознава значајните шпански писатели Ортега и Гасет, Хименес, критичарот Гиљермо де Торе кој ќе се ожени со сестрата на Борхес, Нора.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Многу читал. 1908. Од англиски го преведува Среќниот принц на Оскар Вајлд.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
1918. Умира баба му по мајка. Семејството се сели во Лугано.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Семејството пак се сели во Севиља, па во Мадрид.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Го пишува првиот расказ под влијание на Сервантес и на англиски составил еден текст за античката митологија.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Борхес учи германски читајќи ги Хајне и Шопенхауер, Мејринк и германските експресионистички поети.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Борхес учествува во литературното движење наречено „ултраизам“ и соработува во неколку авангардни книжевни списанија.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Пишува стихови на француски и англиски. Ја завршува гимназијата.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Семејството се сели во Палермо, северното предградие на Буенос Аирес. 1906.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Јато летечки риби што пробивајќи ја границата меѓу двете сфери доаѓаат од морето и се селат во нас.
„Слово за змијата“ од Александар Прокопиев (1992)
- Кога тие наесен се селат во арапските земји, носат на свој грб и пријатели.
„Кловнови и луѓе“ од Славко Јаневски (1956)
Таа го задржуваше да не оди, да остане овде да работи, но фирмата му рече дека градилиштето се сели во Брно и дека таму ќе остане додека заврши работата.
„Животраг“ од Јован Стрезовски (1995)
Докторот рошкајќи низ чантата му рече: „Мачнините од јавето се селат во сонот...
„Животраг“ од Јован Стрезовски (1995)
Од 1910 под влијание на скулптурите од Јужното море и на индиското ѕидно сликарство Ајантас (V- VII век н. е.) почнува да го нагласува волуменот на телата и да применува соседни наместо комплементарни бои. 1911 се сели во Берлин, и под влијание на неговата идна сопруга Ерна Шилинг почнува да слика нов тип витки жени.
„МАРГИНА бр. 36“ (1997)
Од 1911 до 1916 објавил цела низа значајни прилози во водечкото експресионистичко списание Die Aktion, уредувано од неговиот пријател Франц Пфемпферт. 1916 се сели во Швајцарија; соработка со дадаистите.
„МАРГИНА бр. 36“ (1997)
Предава во Уметничката школа во Франкфурт, сѐ додека 1933 нацистите не го отпуштиле, по што се сели во Берлин. 1932-33 настанува првиот од деветте триптиси: Заминување. 1937 емигрира во Амстердам. 1938 - десет изложби во Њујорк; предавање во Лондон при отворањето на изложбата Германска уметност на 20-иот век, замислена како протест против германската политика спрема уметноста.
„МАРГИНА бр. 36“ (1997)
На сличен начин, се селат во разни страни од светот, и посебно народите на Балканскиот полуостров.
„Патот на јагулите“ од Луан Старова (2000)
По пожарот, урнатините на некогашното архитектонско чудо стојат со децении (газдите се селат во некој друг замок), сè додека во `89, со помош на National Trust, не е најдено решение. Градина!
„Човекот со четири часовници“ од Александар Прокопиев (2003)
Бележи како душата со леснотија се сели во други суштества...
„Човекот со четири часовници“ од Александар Прокопиев (2003)
- Доцните, доцните... – го дочекува возбудено г-н И. г-нот А. пред влезната врата на својот стан: ...
„Човекот со четири часовници“ од Александар Прокопиев (2003)
Гледана од под сенките на липите, камената фасада на Clock House изгледа бледа, патинеста.
„Човекот со четири часовници“ од Александар Прокопиев (2003)
Бележи како душата со леснотија се сели во други суштества: калинки, полжави, јајца, афион, бубачки и особено во ...птици.
„Човекот со четири часовници“ од Александар Прокопиев (2003)
„Патувања на сказната“ (есеи, 1996); „Да направиме филм, заедно“ (раскази за деца, 1997); „Ars amator-ia“ (раскази, 1998); „Слика тркало“ (хаику, 1998); „Анти-упатства за лична употреба“ (Нешто помеѓу, 1995, 2000); „Постмодерен Вавилон“ (есеи, 2000).
„Човекот со четири часовници“ од Александар Прокопиев (2003)
Во 1927 година татко ми купил куќа и земја од некои Турци (Торбеши) кои масовно се селеле во Турција.
„Три жени во три слики“ од Ленче Милошевска (2000)