ги (зам.) - докаже (гл.)

Така Декарт ги започнува своите Медитации тврдејќи дека сите негови убедувања можат да бидат лажни и затоа тој ги отфрла нив како неверодостојни.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Во принцип, ништо не е свето за модернистот, кој е подготвен да ги испитува гледиштата повторно и повторно за да види дали тие сѐ уште се вклопуваат во критериумот за прифатливост.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Оваа карактеристика, се разбира, е во врска со претходната; обврзани да ги докажат нивните гледишта со едно множество порцедури кои ги прифаќаат како средство за доаѓање до вистината, модернистите не можат да прифатат едно уверување само затоа што е општоприфатено.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Уметниците од Московската група АЕС преку своите духовите разгледници од серијата „Сведоци на иднината” даваат контра слика на предвидените клишеа што г-дин Huntington сака да ги докаже.
„МАРГИНА бр. 36“ (1997)
Во поканата судот ќе им укаже на странките за последиците од изостанувањето од подготвителното рочиште, како и за тоа дека се должни, најдоцна на ова рочиште, да ги изнесат сите факти врз кои ги засноваат своите наводи, да ги предложат сите докази со кои ги докажуваат фактите, да ги приложат сите исправи и предмети што имаат намера да ги употребат како доказ и да се изјаснат за тоа дали се согласни спорот да го решат во постапка за медијација.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
Ако судот, поради било која причина, не работи на денот на закажаното рочиште, е должен да го објави на својата веб-страница и на видно место во судот, денот и часот на одржувањето на новото рочиште, а странката е должна да се информира за истото (чл. 126, ЗПП).
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
Подготвителното рочиште треба да се определи така што на странките да им остане доволно време за подготвување, а најмалку осум дена од приемот на поканата.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
Своите уметнички способности ги докажува и во Македонија.
„Игбал, мојата тајна“ од Јагода Михајловска Георгиева (2000)
На десет години се појавува како водителка на една детска програма заедно со својот братучед Александар (Саше), кој подоцна ќе биде продуцент на нејзиното прво режисерско деби.
„Игбал, мојата тајна“ од Јагода Михајловска Георгиева (2000)
Покрај мнозина други, останав и јас.
„Црни овци“ од Катица Ќулавкова (2012)
Нашата обврска е – рече – исполнета, ги докажавме нашата упорност, вештина и храброст, градежното претпријатие ќе ни додели дури и специјална награда.
„Црни овци“ од Катица Ќулавкова (2012)