лице (имн.) - чиј (зам.)

Против решението за определување на рочиштето не е дозволена жалба.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
Судот на рочиштето навремено ќе ги повика странките и другите лица чие присуство го смета за потребно.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
Ако сторената штета е од поголема вредност – сторителот ќе се казни со затвор од три месеци до пет години.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
Ако, пак, сторената штета надминува значителна вредност – сторителот ќе се казни со затвор од една до десет години.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
Тој што, застапувајќи ги имотните интереси на некое лице или грижејќи се за неговиот имот, нема да ја исполни својата должност или ќе ги злоупотреби дадените овластувања со намера да прибави имотна корист или да го оштети лицето чии имотни интереси ги застапува или за чиј имот се грижи – ќе се казни со парична казна или со затвор до една година.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
Воздух и песна, Рене Маргит 1964 Преводите на „Jabberwocky“ Замислете си три лица чиј мајчин јазик е англиски, француски и германски кои сакаат игри со зборови на сопствениот јазик.
„МАРГИНА бр. 19-20“ (1995)
Баш немоќта на Џоан Крафорд ѝ го разгорува бесот: не може ништо да стори, може само да се издувува.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
И така „шизнувањето“ го означува сосема спротивното на општествената делотворност.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Тоа ги открива оцртите на политиката на емоцијата што на геј-мажите им е заедничка со жените и со другите подредени лица чии желби се обездозволени и кои не можат да ја добијат почитта што ја бараат: политика на хистерија или емоционален вишок.293 Ваквата хистерија уште повеќе се зголемува со делегитимирањето на сите јавни пројави на хомосексуално чувство.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)