текст (имн.) - го (зам.)

Русинката Ксенија Драгунска,театролог и драмски автор, идеалот на драмскиот текст го бара во отсуството на текстот.
„Календар за годините што поминале“ од Трајче Кацаров (2012)
И покрај тоа што некои наши драмски писатели, идеалот на драмскиот текст го наоѓаат во отуството на текстот, сепак, сметам дека постдрамската фаза во театарот кај нас ќе задоцни.
„Календар за годините што поминале“ од Трајче Кацаров (2012)
Анте Поповски во влезните текстови го дефинира токму она по што се стремеше книжевната критика сиве овие години на проследување на неговото творештво.
„Две тишини“ од Анте Поповски (2003)
Но, авторот на овој текст го гледаше Девојките од челзи со тон кој повремено е репродуциран од двете ролни истовре­мено.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
На пр. Тејлор наведува дека при снимањето на Девојките од челзи ролните звучно се репродуцирани една по друга.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
52 Сигмунд Фројд ЗА СПРОТИВНИТЕ ЗНАЧЕЊА НА ЗБОРОВИТЕ 1** Фројд овој свој краток текст го напишал речиси како „Реферат за истоимената брошура на Карл Абел од 1884 година“.
„МАРГИНА бр. 6-7“ (1994)
Дел од тајната на драмата лежи можеби токму во тоа мало отстапување на името, кое дури читањето на текстот го открива.
„МАРГИНА бр. 26-28“ (1996)
Друг еден малце поише забајди па текстов го нарече – "духовита прозна поезија"...
„Тибам штркот“ од Зоран Спасов Sоф (2008)
Сиот текст го знае напамет и многу интересно ги имитира артистите. Но, тоа не е сѐ.
„Јас - момчето молња“ од Јагода Михајловска Георгиева (1989)
Нивната тема беше „Нехендикепирана куќа“, т.е. „Децентриран Дом“, како што темата ја сфати гостинот на Летната школа и уредникот на Маргина, П.Вулкански, чијшто кус текст го пренесуваме, очекувајќи во следната Маргина да објавиме уште некој текст на тема „Нехендикепирана куќа“ (или Дом, како што сакате).
„МАРГИНА бр. 29-31“ (1996)
Тие се вон текстот, претставуваат обична придодавка, а сепак се покажуваат како негов извор; но однапред зборувајќи што вели текстот, тие самиот текст го претвораат во придодавка.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Наводот од Портретот на уметникот во младост стои во посложен однос спрема својот извор.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Борхес- Џојс-Борхес епиграфите, уште повеќе, ја играат во “Фармацијата” улогата слична на онаа што ја има митот за Тот во Федар; странска митологија која е вклучена во аргументите што ги изложува текстот, но која всушност ⥊ припаѓа на сопствената структура.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Тие се вон текстот, претставуваат обична придодавка, а сепак се покажуваат како негов извор; но однапред зборувајќи што вели текстот, тие самиот текст го претвораат во придодавка.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)