форма (имн.) - кој (имн.)

Но, се завршува со трагедијата, таа врвна уметничка форма која совршено ни ги очистува страстите и не прави свесни за нашата мизерија.
„Жонглирање со животот во слободен пад“ од Сара Трајковска (2012)
Исцрпувачки празни разговори кои неможат ништо да променат, освен вината што ја труе душава да ја споделам со некој од кого го барам последниот одговор на вистината, ако и постои вистина...
„Жонглирање со животот во слободен пад“ од Сара Трајковска (2012)
Задникот ѝ беше тврд и складен, со крушкаста форма која благо продолжуваше во долги бутови.
„Полицајка в кревет“ од Веле Смилевски (2012)
Покрај тоа, 50-те години беа зенитот на т. н. „baby boom“ генерација, кој негуваше огромен интерес за детското како никогаш дотогаш.
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
Така, оркестралниот композитор е отворен за сите проблеми и замисли, подложен да упадне во замката на формата која е не-импровизирачка, не-емпириска.
„МАРГИНА бр. 17-18“ (1995)
КоБрА, велеше Алешински, „е уметничка форма која ги води директно во детството... со значења употребливи за возрасните”. 50-те години фројдовата психоанализа влезе во главните струи на популарната култура и беше нашироко земана како доказ дека, не само што детството продолжува да влијае во возрасното доба, туку тоа суштински го создава и обликува истото.
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
Терминот “ricercar” навистина бил првичниот назив за музичката форма која денес ја нарекуваме “фуга”.
„МАРГИНА бр. 17-18“ (1995)