час (имн.) - може (гл.)

Бидејќи елементарната кинестетичност е условена од природата на медиумот, Ворхоловото сликање на неподвижен објект со неподвижна камера во траење од осум часа може да биде доживеано како исмевање на основните атрибути на филмот, а Empire како најконцептуален филм некогаш снимен, или пак како најдоследно спроведен реализам.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Кинестезијата во овој случај е заснована на преминувањето на дента во ноќ (и во кулминацијата на фил­мот, на палење на светлата на зградата) со повремено прелетување на птици, движење на облаци, како и со видливи промени на филмската лента.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Куќата сега ми е само од хоризонтали така што јас во неа сум како парче месо што секој час може да се најде потиснато во сендвич.
„Балканска книга на умрените“ од Мето Јовановски (1992)
А и добро направив. Со својата посмртна моќ јас в час можев да се најдам среде гробиштата, ама намерно пешки заодив по патот што води кон капелата, таму каде што се подредени продавачите на цвеќе и свеќи.
„Балканска книга на умрените“ од Мето Јовановски (1992)
Јас сум пак таму меѓу зградите на „Нова Македонија“ и стравувам дека секој час можат да ми излезат.
„Балканска книга на умрените“ од Мето Јовановски (1992)
ќе ви речам - затоа што во шест часот можам да стигнам дома на вечера”.
„МАРГИНА бр. 22“ (1995)
Исто така, целото дејство го снимив и од далечина.
„МАРГИНА бр. 22“ (1995)
ОБЛАК Се ведне тој над погледот и окото на светот облак голем како чудовиште сал сонот на земјата што го памети што секој час може да се истури во пределот на срцето.
„Липа“ од Матеја Матевски (1980)
Реков за што станува збор, дека не е голем проблем, дека за час може да се реши, но тие едноставно ме собраа, рекоа дека таму ќе објаснам, ме одведоа во квартниот оддел на полицијата, ме ставија во едно тесна просторија зад решетки и ме заборавија.
„Бунар“ од Димитар Башевски (2001)
Неговите милион трактори во секој час можат да се претворат во толку тенкови.“
„Две Марии“ од Славко Јаневски (1956)
Натежнало за врнење, што се вели, секој час може да го отпушти.
„Небеска Тимјановна“ од Петре М. Андреевски (1988)
На часот може да се преправи.
„Небеска Тимјановна“ од Петре М. Андреевски (1988)
Часовите можат да бидат поединечни или групни. Првиот воведен час е гратис и предлгам да го изведеме овде и сега.
„Диво месо“ од Горан Стефановски (1979)
На секој друг час можеше човек и да си дозволи таков луксуз, воопшто не беше опасно на друг час малку да се поспие, дури се претпочиташе како нешто нормално, природно.
„Големата вода“ од Живко Чинго (1984)