во (предл.) - три (бр.)

Странките во спорот се должни да го известат судот за донесувањето на решението – ако судската постапка, претходно, била прекината (чл. 36, ЗМРРС). б) Законот за парнична постапка Во поглед на правата од работен однос, односно нивната т.н. секундарна [судска] заштита, проблематиката е регулирана со Законот за парничната постапка (2005) 15 – којшто досега е изме- нет и дополнет во три наврати [2008, 2009 и 2010] од кои само во последниот случај се воведе малa корекција во овој посебен вид парнична постапка.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
Досега Уставниот суд реши да поведе постапка за оценување на уставностa во три случаи и во сите три исходот е позитивен – постапките завршија со носење касаторни одлуки за укинување на оспорените противуставни членови; во други единаесет случаи Уставниот суд сè уште се нема произнесено по однос на нашите претставки; потоа во три случаи иницијативите ни беа отфрлени, а во уште три други случаи судот реши да не поведе постапка. 3
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
Симптоматична, и се чини противуставна, е категоричната и императивна одредба, којашто вели дека „против решението не е дозволена жалба“ (чл. 35, ЗМРРС). 14 Решението е правосилно и извршно со денот на доставувањето на страните во спорот – а ако во него е утврдено дека дејствието, кое е предмет на извршување, може да се изврши во оставениот рок, тоа станува извршно со истекот на тој рок.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
Само иронии можам да претставувам, да шлакам по платното, тоа заслужуваат овие неранимајковци – со возбуда во гласот додаде. –Во трите галерии пројдов!
„Ветришта“ од Радојка Трајанова (2008)
Гледав во трите точки како во три големи планини преку кои не можам натаму.
„Бунар“ од Димитар Башевски (2001)
Почнувајќи од 22 па сè до 29 март, скопскиот монопол почна да се празни во три наврати.
„Светилка за Ханука“ од Томислав Османли (2008)
Откако единаесеттиот ден од месецот во раните утрински часови беше спроведена рацијата во трите места каде што живееше еврејско население, според прецизниот план, лицата од еврејски происход како што службено ги именуваа, без оглед на полот, здравствената состојба и возраста, беа донесувани, и според прецизниот план и инструкции и конфинирани во големата зграда на скопскиот тутунски монопол.
„Светилка за Ханука“ од Томислав Османли (2008)
Чехословаците на изложбата предизвикаа големо интересирање со стерео-слики, каде што мртвата фотографија, прикажана во три димензии, оживуваше пред гледачот...
„Патувања“ од Никола Кирков (1982)
А во три веќе се враќаме од работа - ќе има родителска грижа.
„Клучарчиња“ од Бистрица Миркуловска (1992)
Мара не се задоволи само со кажувањето, но го натера да ги ископа, да ги видела, и ги прекрија сега во три помали грниња, a Сиве задржа стотина на рака и намисли да тргува со нив.
„Толе Паша“ од Стале Попов (1976)
Направи неколку пазарлаци, купи брави, овци, кози, ги затера во Битола, се поврати уште еднаш двапати.
„Толе Паша“ од Стале Попов (1976)
Го распореди аскерот во три табури по педесетина души, а педесетина остави да ја вардат кашлата и конакот, да не му текне пак на Толета да ги нападне и во самото Витолиште, кога ќе разбере дека кашлата е празна.
„Толе Паша“ од Стале Попов (1976)
И навистина, на Толета не му тежеше умот за ништо.
„Толе Паша“ од Стале Попов (1976)
Програмските цели на другарството биле: признавање на македонските Словени од страна на Османлиската империја како посебен народ со посебен литературен јазик кој напоредно со османскиот би бил официјален јазик во трите македонски вилаети; признавање на македонска независна црква; назначување на генерален гувернер со помошници од националните малцинства во трите вилаети и локално избран народен совет.
„Џебна историја на македонскиот народ“ од Група автори (2009)
Со објавувањето на книгата на Крсте Мисирков „За македонцките работи“ биле дополнети програмските цели на МНЛД.
„Џебна историја на македонскиот народ“ од Група автори (2009)
За време на престојот во Софискиот затвор “во три наврати бев испитуван од мешана група Германци и Бугари.
„Британските воени мисии во Македонија (1942-1945)“ од Тодор Чепреганов (2001)
Како конспиративна организација била поделена во три секции: СОЕ1 која била задолжена за пропаганда, СОЕ2 задолжена за изведување на операции и СОЕ3 задолжена за планирање.
„Британските воени мисии во Македонија (1942-1945)“ од Тодор Чепреганов (2001)
Еден детаљ од таа слика покажува како во три елиптични венци безброј ликови се движат низ просторот што се губи во бесконечноста.
„МАРГИНА бр. 26-28“ (1996)
Го гледаме Увото-шпион во три форми: долу лево дворјаните се сретнуваат во една “cor- tile” во типично натегната перспектива.
„МАРГИНА бр. 26-28“ (1996)
ВОВЕД: Музичко-логичка понадица Инвенција во три гласа ГЛАВА I Енигмата MU Инвенција за два гласа ГЛАВА II Значење и форма во математиката Соната за Ахил, сам ГЛАВА III Фигура и фон Contracrostipunctus ГЛАВА IV Конзистентност, комплетност и геометрија Мал хармониски лавиринт Margina #19-20 [1995] | okno.mk 75 ГЛАВА V Рекурзивни структури и процеси Канон со зголемување на интервалите ГЛАВА VI Каде всушност е значењето Хроматска и Фугриозна Фантзезнија По прекрасното капење во една баричка, Желката беше излегла на сонце и се спремаше добро да ја истресе водата од себе кога Ахил помина од таму.
„МАРГИНА бр. 19-20“ (1995)
Исклучително успешна промоција со помош на оваа техника имаше една од верзиите на филмот Кинг Конг, онаа кога горилата ја носи Џесика Ланг во својата дланка.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Пенисот му се дигна во три големи грча, Магвампот му ја подига карлицата и тој наеднаш свршува.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Во последниот грч, голем млаз сперма прска врз црвената заднина, како ѕвезда која паѓа.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Во наведенето време сите заинтересирани имаа шанса да го видат новиот автомобил на Toyota, во големина која го покри целиот хоризонт на Сан Франциско, и тоа во три димензии!
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Со помош на трите најтиражни весници во Сан Франциско, на читателите им беа поделени 11,5 милиони 3D наочари, со едновремено известување кој ден и во кое време ќе биде проекцијата.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Овој именски склоп може да се подели во три групи на зборови: Bains de gros the pour grains de beaute sans trop de bengue.
„МАРГИНА бр. 8-9“ (1994)
КАНАБИС (CANNABIS) Форма: канабисот може да се добие во три форми: марихуана, во облик на растение, вклучувајќи ги цветовите на женските растенија (најважната психоактивна состојка во канабисот е ТХЦ или тетрахидроканабинол, која е концентрирана во горниот дел на растението); смола од канабис (или хашиш), компримиран кафеавкаст или црн прашок кој се загрева и дроби при употреба; и многу ретко, канабисово масло, густа, темно кафена, леплива супстанца добиена кога растението ќе се изложи во специјални растворувачи.
„МАРГИНА бр. 8-9“ (1994)
Во три посакав да умрам. Во пет го купив јажето.
„Посегање по чудесното“ од Србо Ивановски (2008)
Британика, спакувана во три тешки пакети, му ја испорачаа во станот токму кога го заврши ручекот и се чувствуваше „презреан“ за да оди да си легне.
„Човекот во сина облека“ од Мето Јовановски (2011)
И оште: Ние се обврзјавме самоволно да ги подржаваме и поткрепјавме со слово, сос дело, сос помоштна рака и заплата речените ни Костадин Блаже Дамчев, претседателја на општината, Јосиф Оносим Акинов, учител ни, Хаџи Ташку, свештеник ни, за това и за сичко горереченото потврждавме като се потписавме сос своја рака.“
„Потковица на смртта и надежта“ од Миле Неделкоски (1986)
Задолжителната и работа ет в три нешта. 1-во: да устроит црква, во која си сакаме да си слушаме молитвите и словото божие на јазикот ни като сичките ни брајќа Бугари по царштината. 2-ро: да устроит училиште в кое сакаме да ет мајчиниот ни јазик и право на него да се воспитуваат челадата ни наша, сетне на турцки и најсетне, ако имат време и на други. 3-то: затова и основјавме народната ни црковнообштествена општина, да се устроит, а која колку за управлението има да си устрои устав и правилник, кое нешто да бидит основа на дејствијата и, сообразно со приличните за то правителствени закони и да го претставјава народот пред секое званично место, за кое нешто ќе држит редовни преписи на дејствијата си по наша за това запечатена кондика, а решенијата и ќе идат приети од нас като општо.
„Потковица на смртта и надежта“ од Миле Неделкоски (1986)
Зарем може да се заборави примерот на сеалбанскиот јунак во албанската историја Скендербеј, кој ќе биде победник во три војни објавени на Отоманската империја, по неговото враќање во старата христијанска вера, преобратен уште во детството, подоцна регрутиран во јаничарски војска.
„Атеистички музеј“ од Луан Старова (1997)
Јазиците ги научи на печалба во трите земји.
„На пат со времето“ од Петре Наковски (2010)
Немаш време да избереш 92.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Ова му го кажуваш на телефонистот што ќе ги повика цајканите.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Го држиш пиштолот и клечиш на креветот или на подот, и викаш, Вешто ракувам со полу-автоматско оружје. живеам на Еден Еден-Три четири Источен Холи.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Ако некој ти провали во куќата во три часот наутро, ја креваш телефонската слушалка, бираш 0.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Во тоа се уверив откако слушнав две исти сказни кажани од две различни усти, чуени од трето уво, запишани од прва рака, во три различни времиња.
„Захариј и други раскази“ од Михаил Ренџов (2004)
- Ваква чудесија еднаш во три века човечки се раѓа, додаде Аксе Касапино.
„Захариј и други раскази“ од Михаил Ренџов (2004)
Нè затворија во три различни аргачи.
„Захариј и други раскази“ од Михаил Ренџов (2004)
Секој ќе има право да исповедува и муслиманство и христијанство во трите главни форми: православјето, католиштвото и протестанството.
„За македонцките работи“ од Крсте Петков Мисирков (1903)
Во трите гореизложени статии јас ги разгледав најважните за мене, па ми се чини и за сите искрени патриоти прашања.
„За македонцките работи“ од Крсте Петков Мисирков (1903)
Ги шири музикалната душа кревките крилца, се дели од претешкото тело и ене, се населува во три благородни животи, именувани егзотично: Анастазија, Филомена, Афродита.
„Слово за змијата“ од Александар Прокопиев (1992)
Мажот почна секој ден да излегува во пет наутро за да оди на фабрика, а да се враќа во три за ручек.
„На пат кон Дамаск“ од Елизабета Баковска (2006)
Еден ден тој реши дека треба да почне да оди во вечерно училиште и следните две години почна да се враќа во осум навечер наместо во три.
„На пат кон Дамаск“ од Елизабета Баковска (2006)
Им било жал: заедно со Васко Тушев убаво пееле во три гласа јуначки и свадбарски песни.
„Тврдоглави“ од Славко Јаневски (1990)
Девојката, како некој да ја викна, ја затресе главата и застана.
„Тврдоглави“ од Славко Јаневски (1990)
Лицата им се грчеле - црно и бело, биле ту негатив ту позитив на една глава. Мртво гледале кон трите запреги.
„Тврдоглави“ од Славко Јаневски (1990)
Сега сите тројца под кривото дрво гледаа кон неа, во белината на вратот или во испупченоста на градите. И самата гледаше во трите составени глави.
„Тврдоглави“ од Славко Јаневски (1990)
ФЕЗЛИЕВ: Нели, Луков? Би било навистина возбудливо човек да ја продава досадата во три изданија: утринско, пладневно и вечерно.
„Црнила“ од Коле Чашуле (1960)
Како по индексот на Арне и Томпсон, секој филм можеше да се раскаже во три реченици, означени дури и со бројки.
„Сонце во тегла“ од Илина Јакимовска (2009)
Потоа му се укажуваат три круга во три бои но со ист размер.
„МАРГИНА бр. 29-31“ (1996)
Луѓето, се разбира, немаа разбирање за мојата состојба, никој не можеше да сфати каква треска ме имаше зафатено, тие си го продолжуваа шетањето во три колони баш како моите скопски мравки, стаорци и лебарки, ништо за нив важно не можеше да се случи надвор од нивните корупки, сигурен бев.
„МАРГИНА бр. 29-31“ (1996)
„И блон-ди-на е?“, прекинато, во три звука проговори деденцето.
„МАРГИНА бр. 29-31“ (1996)
Меѓутоа: во “длабочината” (“nel suo profondo”) на тоа светло тој ја гледа, со бескраен напор на волјата, надминувајќи ја “празнината” “врзан со Љубов”: “супстанцијата и нејзиниот начин на опстојување и okno.mk 251 дејствување”.
„МАРГИНА бр. 29-31“ (1996)
„Хи-хи-хи!“ - се зачу напукнатиот звук на девојкиниот глас, но во него се слушна нешто налик на убод со игла, „Хи-хи-хи!“
„МАРГИНА бр. 29-31“ (1996)
Веднаш беше изваил тепачот едно тевтерче од пазуа, завиткано во три мушами еднонадруго и му го подал на кадијата.
„Македонски народни приказни“ од Иван Котев (2007)
- Море, ај коа ти велам, жено, испрати ме - је рекол - што ми требат мене попои попадии да ми се крева арч.
„Македонски народни приказни“ од Иван Котев (2007)
Го затворил тевтерчето и го бакна кадијата, та го кладе на глаа за голема чес да му стори и го завитка во трите мушами, та си го кладе в пазуа.
„Македонски народни приказни“ од Иван Котев (2007)
Поодил што поодил му текнало нешто што требало да го нарачат на жената: - Туф бре, види како заборавив нешто да је нарачам на жената ми - си рекол сам со себе - ја чекај ќе се вратам, нема чаре, за на аџил'к и утре се оди, дните в торба не влегоа, кога ќе сторам ниет, тогај ќе одам.
„Македонски народни приказни“ од Иван Котев (2007)
Поодил пишман аџијата некој саат и си собул јемениите од нозе, та си 'и врзал за појас.
„Македонски народни приказни“ од Иван Котев (2007)
- Ооо, аџи, добре дојде, аџи, море што вака, аџи - побрго дојде одошто ојде? - му рекле сите.
„Македонски народни приказни“ од Иван Котев (2007)
Се распара плетивото. Од преѓата што мене ми припадна, како мој дел од наследството, си сплетов волшебен килим во три бои.
„И ѓаволот чита пРада“ од Рада Петрушева (2013)
Стрпливо чека да пристигне возот во три за да го дочека Милош.
„И ѓаволот чита пРада“ од Рада Петрушева (2013)
Со очи отечени, како сега, во три по полноќ од „фацебукот“, ме однесоа во полиција.
„И ѓаволот чита пРада“ од Рада Петрушева (2013)
Пред да се врати од Белград ѝ напишал дека во три на пладне ќе се сретнат на клупата.
„И ѓаволот чита пРада“ од Рада Петрушева (2013)
Со музика, со оро, само напред, во три паралелни реда, чиниш „Танец“ во Универзална сала.
„И ѓаволот чита пРада“ од Рада Петрушева (2013)
Така ако тргниш во три или четири наутро, ќе го фатиш денот за на плажа.
„Филтер Југославија“ од Константин Петровски (2008)
Педесет денови, дваесет и пет различни дестинации. Газеа по веќе газените стапалки на Чеплес и на Солунска Глава, ги ладеа нозете во студеното Големо Езеро на Пелистер, преспаа во планинското бачило на Шара и ја почувствуваа исцелителната моќ на Банско, се искапеа дури во три мориња.
„Последната алка“ од Стојан Арсиќ (2013)
Никој, или речиси никој, не веруваше дека кулата некогаш ќе биде завршена.
„Црни овци“ од Катица Ќулавкова (2012)
Луиџи Пирандело СВЕТЛИНАТА ОД СПРОТИВНИОТ ДОМ Oва се случи една недела навечер, кога по долга прошетка, се врати дома.
„Црни овци“ од Катица Ќулавкова (2012)
Не само што не можев сите да ги запознам, не можев ни да ги видам сите во исто време, со оглед на тоа што се работеше во групи, и тоа во три смени во текот на дваесет и четири часа.
„Црни овци“ од Катица Ќулавкова (2012)
Превод од англиски: Кристина Димовска ________________ 13 Псевдоним за Вилијам Сидни Портер (1862–1910), американски писател на кратки раскази. 14 „Сите луѓе се поделени на три дела“, или, поточно, во контекстот „Сите луѓе се поделени во три групи“ (заб. на прев.). 15 Edward George Earle Lytton Bulwer-Lytton, првиот барон Литон (1803–1873).
„Црни овци“ од Катица Ќулавкова (2012)
Подоцна, не можеме да престанеме со зуење; не можеме да седиме мирно; нема да верувате колку бевме откачени; мастиките ги џвакавме толку брзо што ни се растопија во уста.
„МАРГИНА бр. 6-7“ (1994)
Го спичкавме Лондон влегувајќи од такси во бар, па во такси до една случка па друга па трета па до гаражата за на крај да го кренеме во воздух Essex Road во три сабајле.
„МАРГИНА бр. 6-7“ (1994)
Вечерта сум легнала во три.
„Читај ми ги мислите“ од Ивана Иванова Канго (2012)
Според одреден план, момчаците без поделени во три работни групи.
„Пупи Паф во Шумшул град“ од Славко Јаневски (1996)
Се викаше Шарлаган- кан и страдаше од чудна болест: заспиваше на нозе и со отворени очи.
„Пупи Паф во Шумшул град“ од Славко Јаневски (1996)
Затоа осудата на тој штаб беше збиена во три букви - луд!
„Месечар“ од Славко Јаневски (1959)
IV Пред мојата прва дипломатска мисија како амбасадор на Југославија: често се прашував кои беа моите заслуги да се најдам на висок пост на државата Југославија, која во три четвртини на XX век (1941-1981), од антифашистичкиот отпор на Јосип Броз Тито, неговото спротивставување на Сталин, создавањето на најдолговечната федерација на Балканот (и покрај с), создавањето на движењето на неврзаните, варијанта на утопискиот, самоуправен социјализам, со речиси целосно отворени граници, играше значајна улога во Европа и светот, и покрај робувањето на националистичките хиерархиски противречности, неподготвеноста кон среќна транзиција на своите вредности кон мултипартиска и конфедеративна разрешница?
„Амбасади“ од Луан Старова (2009)
Камилски и Паскали по ручекот се најдоа во хотелот да го надгледуваат пакувањето на книгите во три големи сандаци од страна на двајца хотелски работници.
„Балканвавилонци“ од Луан Старова (2014)
Говорните јазици на Балканот се поделени во три големи фамилии.
„Балканвавилонци“ од Луан Старова (2014)
Да беше до нив, тие ќе ги тупнеа книгите без никаков ред во трите сандаци и работата ќе беше готова за час-два.
„Балканвавилонци“ од Луан Старова (2014)
Додека чекаше нова карта или по делењето, се загледуваше во трите ѕидови на чардакот, делови на Татковата библиотека која завршуваше во неговата работна соба.
„Балканвавилонци“ од Луан Старова (2014)
Големата риба на небото со крлушки од ѕвезди и неизвесност, мекограда и со опаш зад стојбиштето на разбирливото, држела за забите во три реда парталав облак.
„Забранета одаја“ од Славко Јаневски (1988)
На првиот кат имаше уште две спални за по пет прифатени жени, додека останатите четириесетина беа сместени на вториот кат во три необично големи простории.
„Полицајка в кревет“ од Веле Смилевски (2012)
Ние, да, јас бев сигурен дека тоа ние, тоа сознание за взаемноста сплотена во три букви, во миговите додека го чекавме отворањето на судскиот процес, за мене и за Ема не мораше ништо да значи, и не значеше, оти тоа беше изум на иследителите, но исто така бев сигурен дека во тоа наше ние, за кое никогаш не бевме докрај свесни, а го живеевме, сега, додека секој миг на исчекувањето во судницата безмилосно не раскинуваше, ние бевме изделени од самите себе и не се препознававме во некој важен дел од нас, оти бевме најдалеку од можноста за рационално растајнување за себе и пред самите себе за учеството во него.
„Полицајка в кревет“ од Веле Смилевски (2012)
Јадевме со сласт која надополнуваше нешто непрашано или некажано, така барем ми се чинеше, но таа претпоставка за мене стануваше сѐ понебитна пред комичната слика во која доминираа задебелените црвени мрсни усни на Крумета развлечени под мустаците како пренапната пластика низ која, постепено, неговиот длабок, затемнет глас се раздробуваше во рапав, метален кикот кој повремено се слеваше во три обични збора: „и така натаму”.
„Полицајка в кревет“ од Веле Смилевски (2012)
Машко друштво “Осамени срца” со седиште на улица “Бојан Мурџев” 26, Припор, број на членови: променлив, возраст: од 50 до 80 години, организационо - според идеите и целите - хомогенизиран состав, но внатре структурно дејствува во три секции реско изделени според возраста (од 50 до 60 години, од 60 до 70 години и од 70 до 80 години).
„Полицајка в кревет“ од Веле Смилевски (2012)
Музиколозите сметаат дека фугата во три гласа е веројатно скоро идентична на онаа која Бах ја импровизирал пред кралот Фридрих.
„МАРГИНА бр. 17-18“ (1995)
Составена е од една фуга во три гласа, една во шест, десет канона и една соната за трио.
„МАРГИНА бр. 17-18“ (1995)
Инвенција во три гласа
„МАРГИНА бр. 17-18“ (1995)
Канон на Вечно Нагорна Линија Еден од каноните во Музичката понадица заслужува посебно внимание: тоа е „Canon per Tonos“ во три гласа.
„МАРГИНА бр. 17-18“ (1995)
На пример, кај канонот во три гласа, секоја нота треба да дејствува во три рамнини кои се меѓусебно различни од мелодиско и хармониско гледиште.
„МАРГИНА бр. 17-18“ (1995)
По враќањето во Лајпциг, Бах компонирал дело во три и шест гласа врз база на темата предложена од кралот.
„МАРГИНА бр. 17-18“ (1995)
На пример, еден од каноните во три гласа е означен како “Canon per Augmentationem, contrario Motu”: средниот глас е слободен (повремено ја пее кралската тема), додека другите два гласа еволуираат во канон, над и под него.
„МАРГИНА бр. 17-18“ (1995)
За преостанатите работодавци ЗИТ (1997) пре- двидува инспекцијата да се врши според програмата за работа, но најмалку еднаш во три години (чл. 13, ЗИТ/97).
„Обезвреднување на трудот“ од Савески, Апасиев, Ковачевски, Василев (2010)
Продолжено е и временското ограничување, од 7 на 30 дена, во кое може да се извршуваат услуги од странци поврзани со набавка на стока и постпродажни услуги, а за кои не е потребна дозвола за работа (чл. 6). 5.  Закон за странците, Сл. весник на РМ, 35/06. 121 ЗАКОНИ ЗА ПОТТИКНУВАЊЕ НА ВРАБОТУВАЊЕТО Досега во три наврати се донесени времени закони чија цел беше, преку обезбедување поволности за работодавците, да се поттикне вработувањето.
„Обезвреднување на трудот“ од Савески, Апасиев, Ковачевски, Василев (2010)
Во поглед на извршувањето на судските, правосилни и извршни, одлуки донесени во т.н. работни спорови, проблематиката е регулирана со Законот за извршување (2005), 1 којшто е изменет и дополнет во три наврати – двапати во 2006 и еднаш во 2008 година. 2 Претходно постоеше „стар“ Закон за извршна постапка (1997), 3 којшто двапати беше изменуван и дополнуван – во 2000 и во 2003 год.
„Обезвреднување на трудот“ од Савески, Апасиев, Ковачевски, Василев (2010)
Според Законот за трговските друштва од 1996 година, вработените имаат право на учество во управувањето во три видови претпријатија: •  акционерски друштва со едностепен систем на управување т.е. само со Одбор на директори (чл. 303, 305 и 306); •  акционерски друштва со двостепен систем на управување т.е. со Управен одбор и Надзорен одбор (чл. 334, 335 и 336); •  друштва во државна сопственост (чл. 666).
„Обезвреднување на трудот“ од Савески, Апасиев, Ковачевски, Василев (2010)
За да се олесни вработувањето на невработените лица кои потешко можат да бидат вработени, во три наврати беа донесени времени закони за поттикнување на вработувањето.
„Обезвреднување на трудот“ од Савески, Апасиев, Ковачевски, Василев (2010)
Два дена подоцна запишано е и ова Сабајлето станав уште во три саатот.
„Исчезнување“ од Ташко Георгиевски (1998)
И да бидеш среќен што си мало зрнце сол во големата, испомешана, вкусна, во три води варена манџа на народите.
„Бед инглиш“ од Дарко Митревски (2008)
...неверниот зрак што прска по фотографиите ја пронаоѓа средишната наречена три генерации мојот покоен дедо покоен татко и јас композиција смирена дури класична за албумот на метаморфозите процесот е тука речиси завршен и малите заеднички спомени собрани во лежерната опуштеност на телата несогласеностите израмнети во трите споени фотелји како на фреските со светите воини во царството на прездивот битките урнатините светилиштата раните ветени земји се зад вратата во ноќта дури и смртта дури и господ исчезнале впиени во молкот на сончевиот воздух...
„Или“ од Александар Прокопиев (1987)
По неговата кожа се лизга темен шум. Тапо шушка болка во три пршлени.
„Две Марии“ од Славко Јаневски (1956)
Појадувавме на полноќ, ручавме во три наутро, а вечеравме во студениот и сѐ уште мрачен шести час наутро.
„Лек против меланхолија“ од Реј Бредбери (1994)
И вчера, кога тие со својата песна ги разбудија сите, нешто ме сечеше тука... и јас сум бил војник во три војни, ама гласот ми беше машки, силен, моќен, а дека ми трепереше, што можев.
„Постела на чемерните“ од Петре Наковски (1985)
Васил Иљоски ЧОРБАЏИ ТЕОДОС драма во три чина
„Чорбаџи Теодос“ од Васил Иљоски (1937)
Во Јорктон, заболените се распоредени во три групи од по десет, а распоредот на примарните и секундарните друштвени простори е проектиран со обид да се намали чувството на турканица или претераната концетрација на луѓе.
„МАРГИНА бр. 10“ (1997)
Ако синтезата слика-звук и не делува како среќно остварена во неговата текстуална поезија, сепак сите текстови откриваат оптимизам (“на волјата и духот”) и отвореност за иднината која доаѓа. извор: Филип Филиповиќ, Белешки за Џон Кејџ, СИЦ, 1981. teoriski interludij Уважувајќи ја особеноста, единственоста и уникатноста на Кејџовите вербални дела, можно е да ги поделиме во три групи: - “музикално” формални - оние кои музичките проблеми ги третираат на начин на “музичка” организација на структурата, формата на текстот и сл.
„МАРГИНА бр. 10“ (1997)
Следејќи го ван Генеп, тој ги разликува премините во три различни збирови на обреди (види Слика 1): a) пред- 26 „Влажни грбови“, погрден назив за мексиканските емигранти во САД. 27 Mary Pat Brady, “The Fungibility of Borders,” Nepantla: Views from South Volume 1, Issue 1 (2000): 177. 28 Mark B. Salter, “At the threshold of security: a theory of interna- tional borders,” in Global Surveillance and Policing: Borders, Se- curity, Identity, ed. Elia Zureik and Mark. B. Salter (Cullompton: Willan, 2005), 37-38. 28 лиминални (обреди на сепарација од претходниот свет), б) лиминални/прагови (обреди на транзиција); и в) пост-лиминални (обреди на инкорпорирање во новиот свет).
„Простори на моќта“ од Зоран Попоски (2009)
Ама тоа е ужасија!!! Кога ќе проработи со полн капацитет, дневно ќе се депонира по 300 тони комунален смет, а 70 возила на „Комунална хигиена“ ќе работат во три смени.
„Тополите на крајот од дедовата ливада“ од Бистрица Миркуловска (2001)
Господине, Вашата поштенска пратка со различни написи за вашите книги најпосле ми пристигна.
„Потрага по Елен Лејбовиц“ од Луан Старова (2008)
Татко беше свесен дека според научните сознанија говорните јазици на Балканот беа поделени во три големи семејства: фино-угриското коешто беше претставено со унгарскиот јазик, фамилијата на турско-монголските јазици, во кој доминантен беше турскиот и на крајот сите други јазици кои $ припаѓаат на големата фамилија на индо-европски јазици.
„Потрага по Елен Лејбовиц“ од Луан Старова (2008)
Кога се појави Елен Лејбовиц во светот на моето пишување, навлегувајќи длабоко во трите книги од балканската сага имав чувство дека таа го беше открила и моето страдање поради татковото отсуство.
„Потрага по Елен Лејбовиц“ од Луан Старова (2008)
ВОВЕД Во периодот од Виенската конференција од 1815 година* па сѐ до 1989 година (паѓањето на Берлинскиот ѕид) светот, особено Европа, живеел во три политички системи креирани од големите сили.
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“ од Тодор Чепреганов (2012)
Ѓакониникот во три зони. Проскомидијата со фрески од животот на Богородица.
„Диво месо“ од Горан Стефановски (1979)
БОЖО: Браво. Помалку талентирани луѓе не успеваат да надробат ваква попара ни во три животи.
„Диво месо“ од Горан Стефановски (1979)
Сѐ е отидено во три пички мајчини. БОЖО: Тоа е премногу! ЈАКОВ: Две пички мајчини.
„Диво месо“ од Горан Стефановски (1979)
Театарска пасија во три става. (Го фрла текстот во воздух. листовите летаат на сите страни. Пауза.)
„Диво месо“ од Горан Стефановски (1979)
А, незгодата беше во тоа што Нерка си замина во три часот, татко ми се јави од Болница и рече дека непланирано мора да дежура, па така, дома ќе си дојде дури утре претпладне, а мајка ми никако да се врати од работа.
„Јас - момчето молња“ од Јагода Михајловска Георгиева (1989)
Како и кај Leonardo, чинот на гледањето, со кого управува духот, во етимолошка смисла настанат од theorie, theorien, ги покрива сите феномени, какви и да се и колку и a priori да се разнородни, со okno.mk | Margina #3 [1994] 19 една иста еквивалентност: од моментот кога ќе станат забележливи, кадарни да се соединат со сите нешта кои ѝ подложат на перцепцијата, и, постепено, кадарни меѓусебно да се заменуваат; исто така кај Duch- amp, чинот на гледањето, теоријата, станува спекулација не за самите феномени туку за одно-сите меѓу нив, или попрво за привидите на феномени, за комбинаториката која го поврзува универзумот во две, во три, во четири и во n димензии, и која (теорија) од секое нешто прави сенка на нешто друго, што и да е тоа, од секој облик проекција на некој друг облик во кружната игра од анаморфози која овој пат се управува според законот на една повеќедимензионална геометрија, сѐ до онаа точка кога, како што Duchamp пишуваше во Белата кутија, веќе не се прави разлика меѓу два слични облици.
„МАРГИНА бр. 3“ (1994)
Ленче Милошевска Три жени во три слики (2001) Скопје CIP 821.163.3-32 ISBN 978-608-240-010-5 COBISS.MK-ID 94426634
„Три жени во три слики“ од Ленче Милошевска (2000)
Чана молчи, ја стиска болката во себе и одвреме-навреме погледнува во трите главички што се стиснале врз сламарникот на дрвениот одар каде што спиеја со баба им.
„Црна билка“ од Ташко Георгиевски (2006)
На враќање ни една од нив во себе немаа мисла за Дончо и за Митра, ни за тоа зошто ја немаше Чана, туку и во трите стоеше само кадрото на учителката.
„Црна билка“ од Ташко Георгиевски (2006)
Оџата кој раководеше со молитвите, тогаш ги подреди луѓето во три реда пред телото на умрениот, за да се молат за неговото спасение.
„Вежби за Ибн Пајко“ од Оливера Николова (2007)
Така, се спакував во три куфери и фатив магла.
„Знаеш ли да љубиш“ од Ивана Иванова Канго (2013)