во (предл.) - внатрешност (имн.)

Во внатрешноста на македонските планини се сместени голем број јами богати природни галерии.
„Ветришта“ од Радојка Трајанова (2008)
Реалното време на филмот, или како што Ворхол го нарекува „протекување на времето во внатрешноста на кадарот“ и во овој, како и во други случаи, се покажа како неиздржлива постапка за гледачот.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Бидејќи елементарната кинестетичност е условена од природата на медиумот, Ворхоловото сликање на неподвижен објект со неподвижна камера во траење од осум часа може да биде доживеано како исмевање на основните атрибути на филмот, а Empire како најконцептуален филм некогаш снимен, или пак како најдоследно спроведен реализам.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Подигањето пагански храм во внатрешноста на поранешниот Храм на Адонај, единствениот бог на Мојсеј, на Давид, на Соломон, на Макаби, на сите рабини, верници и покорници и на Елеазар бен Цви.
„Светилка за Ханука“ од Томислав Османли (2008)
Според старото правило дека клинот со клин се избива, кога ќе го почувствува неподносливото стегање во внатрешноста на черепот, Константин З. ја врзува главата со свилена ешарпа што потоа силно ја затегнува, и онака врзан околу, во последно време проќелавената глава, врвејќи покрај огледалото со конзола во кое го следи својот комичен одраз со ешарпата чии краеви му паѓаат на рамениците, мрцлаво влечејќи ги пантофлите по паркетот од неговата служебна квартира, оди до високите прозорци, ги навлекува тешките драперии и кога во просторот ќе зацари смирувачката темница, легнува во празниот брачен кревет од својата спална соба и конечно почнува да се опушта.  З. не е самец, иако тука, во Скопје, живее самечки живот.
„Светилка за Ханука“ од Томислав Османли (2008)
Заблеснува, занчи, Храмот пред очите на рабинот во сета негова убавина, со двата големи столба поставени на неговиот влез и со дрвените декорации во внатрешноста изработени од кедрово дрво што тука е донесено од вишните либански гори.
„Светилка за Ханука“ од Томислав Османли (2008)
Тоталитетот на доживувањето се диференцира долж линијата на раскол во внатрешноста на индивидуалното битие, на сопствено јас/тело.
„МАРГИНА бр. 22“ (1995)
Ќе мораме да се прибереме во внатрешноста да видиме што ќе стане.
„Толе Паша“ од Стале Попов (1976)
Помина Ѓурѓовден, наближи Дуовден и по директивите на Ѓорчета се формираа десетина тројки што ќе заминат во внатрешноста да ги зацврснат месните организации каде што беа организирани, и да ги пренесат директивите од раководството.
„Толе Паша“ од Стале Попов (1976)
Ама верувате ли вие во таа амнестија и во турската милост? — пак започна зајадливо Пере.
„Толе Паша“ од Стале Попов (1976)
Зараазен од чума, Пиколомини умира во ноември 1689. Во внатрешноста на Македонија пробив извршил австрискиот херцогот Холштајн кој од кумановското с. Оризари се упатил кон Штип.
„Џебна историја на македонскиот народ“ од Група автори (2009)
Исто така и тензијата меѓу Германија и Англија се зголемувала.
„Џебна историја на македонскиот народ“ од Група автори (2009)
Проширувањето на Србија кон Македонија и формирањето на заедничка граница меѓу Србија и Црна Гора го спречувале продорот на финансискиот капитал и го оневозможувале територијалното проширување на Австро-Унгарија во внатрешноста на Балканскиот Полуостров.
„Џебна историја на македонскиот народ“ од Група автори (2009)
По освојувањето на некои подунавски градови во 1004 го освоил Скопје по што започнале византиските напади во внатрешноста на Македонија.
„Џебна историја на македонскиот народ“ од Група автори (2009)
Кога ќе измине времето и кога ќе се промени просторот, дејствието на раскажување се префрла во внатрешноста на постоењето. 50 okno.mk
„МАРГИНА бр. 34“ (1996)
И бидејќи утврдија дека сум регистрирана во внатрешноста, немам право да останам во Москва”.
„МАРГИНА бр. 34“ (1996)
Идејата на Хундертвасер се состои во тоа некои од прозорите на одредена зграда да ги вовлече во внатрешноста за еден квадратен метар и во така настанатата ложа да засади дрво.
„МАРГИНА бр. 19-20“ (1995)
Меѓутоа, Хундертвасер „Fensterrecht“ не го предложува како свој уметнички каприц, туку со тоа начело мисли многу сериозно - целта на неговата акционистичка архитектура е секој, кој ќе осети потреба нешто да промени, не само во внатрешноста на својот стан, туку и врз фасадата од куќата во која живее, за на тој начин да го пласира својот идентитет и надвор од просторот на живеење, тоа може непречено да го направи, и тоа само до онаа точка до која допира неговата рака.
„МАРГИНА бр. 19-20“ (1995)
НАКИТ - Некој намќорест наметливец наклеветил некој кит дека го проголтал загубениот накит. Китот се накострешил и намуртил поради оваа глупава навреда. Така налутен, во еден налет, успеал да налапа 666 намќорести наметливци (по 333 од секој), кои, по долготрајна потрага, во внатрешноста на китот не успеале да го пронајдат загубениот накит. „Само пар нараквици, еден балсамиран наланџија, два магнети, господинот Пинокио и неколку рипки. Накитот го нема“, рекол еден од намќорестите наметливци откако излегол надвор. „Од сега сум наклонет кон китови, иако малку накиснат“, рекол друг. Ете, накусо, уште една нарација.
„МАРГИНА бр. 19-20“ (1995)
Така, на пример, во „Куќата Хундертвасер“ станарите имаат различни можности за средба, секојдневно контактирање на тревнатите кровови, во мултифункционалниот стакленик во внатрешноста на зградата, во просториите за игра, во кафулето во приземјето на зградата итн.
„МАРГИНА бр. 19-20“ (1995)
Несомнено, оваа субверзија секогаш била содржана во внатрешноста на еден алокуторен систем, кој го овозможи раѓањето на проектот на науката и конвенциите на секој нефонетски систем од знаци /caractéristique/ 1. Не можеше ни да биде поинаку.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Овие вредности несомнено му припаѓаат на системот чие распаѓање денес се покажува како такво, тие ги опишуваат стиловите на историското движење кои - како и самиот поим на историјата - имаа смисла единствено во рамките на логоцентричната епоха.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Јас појдов во внатрешноста, кон родното село.
„Синовски татковци“ од Димитар Солев (2006)
Горда не му одговори, само му го сврте грбот и тргна пред него низ краткиот ходник во внатрешноста на станчето како кутивче.
„Синовски татковци“ од Димитар Солев (2006)
Женското, пак, не стаса ни да се запише на студии, кога појде по едно штотуку дипломирано докторче кое застана на ред во Бирото за невработени, чекајќи работно место во главниот град, а не некаде во внатрешноста.
„Синовски татковци“ од Димитар Солев (2006)
Со стравопочит од сите страни пристапуваа сè поблиску кон колата, долго ја набљудуваа додека некои не почнаа да се поткреваат на прсти и други да се поткачуваат на колата и да се загледуваат во внатрешноста.
„Човекот во сина облека“ од Мето Јовановски (2011)
За да може посилно да повлече, ја потпре левата нога на браникот и му се напна на брчалото, но тогаш Иле чу како нешто во внатрешноста на моторот се преврти, при што тој чу едно „плумп!“.
„Човекот во сина облека“ од Мето Јовановски (2011)
Над 300 000 од тие умрени биле мажи што имаат секс со мажи.445 Само во Заливското Подрачје на Сан Франциско умреа десетици илјади геј-мажи, меѓу кои околу 17 000 во самиот град Сан Франциско.446
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Како што растеа цените, празните места што ги остави сидата не се пополнуваа со нови бранови геј-доселеници од работничката класа.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Сидата десеткуваше две-три генерации геј-мажи. До крајот на 2005 г., во САД од сида умреле над 550 000 луѓе.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Најпосле, ова повлијае врз начинот на кој сега живеат сите геј-луѓе.444 ‌
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Во исто време, брановите џентрификација што придонесоа кон преобразбата на геј-маалата предизвика стопанска експлозија на недвижностите во внатрешноста на градот, бидејќи оние од предградијата почнаа да се враќаат во новообновените внатрешни делови од градот, а поради тоа цените на недвижностите во урбаните центри на САД пораснаа вртоглаво. ‌Геј-мажите со скромни приходи кои ги населуваа геј-гетата и кои подоцна умреа од сида честопати не беа сопственици на имотот.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Горењето и гаснењето беа составен дел на човековите желби што се распалуваа во внатрешноста и се гасеа веднаш во нивното остварување или пред немоќта од нивна реализација.
„Мудрецот“ од Радојка Трајанова (2008)
-Длабоко во внатрешноста на умот, каде што свеста на човекот потешко стигнува.
„Мудрецот“ од Радојка Трајанова (2008)
-Длабоко во внатрешноста на умот, каде што свеста на човекот потешко стигнува.
„Мудрецот“ од Радојка Трајанова (2008)
Од економски и од политички причини, а и како резултат на големата несигурност што владееле во внатрешноста на Македонија, во последните месеци во Солун дошло македонско население во поголем број, кое, во мнозинството, ниту имало некакви лични врски во градот ниту било пријавено.
„Солунските атентати 1903“ од Крсте Битоски (2003)
Запрен на сред скалите, успеал набрзина да фрли бомба во внатрешноста на зградата.
„Солунските атентати 1903“ од Крсте Битоски (2003)
Солунските атентати имале силен одглас во внатрешноста на Македонија.
„Солунските атентати 1903“ од Крсте Битоски (2003)
Излезе дека мозокот е галактичка мрежа од стотици билиони неврони.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Во последните децении на 20-ттиот век, научниците започнаа да ја проучуваат комплексноста во внатрешноста на човековиот мозок. Хаос!!!
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Убеден си дека се непрегледни, а штом надојде ноќта: небото налегнува, ги обгрнува, ги запленува - и почвата, и водите – во внатрешноста на огромниот балон од ѕвездена сапуница.
„Слово за змијата“ од Александар Прокопиев (1992)
Да видиш- да не веруваш, особено ако имаш увид во работата на театарите во внатрешноста.
„Календар за годините што поминале“ од Трајче Кацаров (2012)
„Има една глава на мачка во еден вид кутија; еден цилиндар во внатрешноста на цилиндар со исечени прозорчиња на нив.
„МАРГИНА бр. 29-31“ (1996)
Филозофот Даниел Денет на пример, убедливо тврди дека постулирањето на мозочни центри всушност значи едноставно поместување на сите оригинални прашања во врска со однесувањето на животните во еден “анималкулус” во внатрешноста на главата.
„МАРГИНА бр. 29-31“ (1996)
На крајот, домот не е во внатрешноста на книгите, не е во внатрешноста на куќата, туку во внатрешноста на нас самите.
„МАРГИНА бр. 29-31“ (1996)
Дом во внатрешноста на книгата, враќајќи се повторно дома Ich fuhl mich nicht Zuhause - Не се чувствувам како дома - чувството дека не припаѓаат таму каде што се им е блиско на Евреите, особено во дијаспората во Европа каде што тие традиционално се на поминување.
„МАРГИНА бр. 29-31“ (1996)
Бидејќи двете се информација, буката може да биде вредна колку и сигналот. OГЛО: Кога човек го гледа програмот додека работи, има чувство дека гледа во внатрешноста на копроцесорот.
„МАРГИНА бр. 29-31“ (1996)
Остануваше со неразјадена поврвнина и под јужниот снег, имаше цврсти корени и во скочанетата земја, неговиот проник го имаше склештено сиот горен дел од пиланата, исполнувајќи ја и буката, а тој се наоѓаше загнезден и во внатрешноста на пиланата, во него беа склештени и сите делови од машинеријата, што доаѓаа во допир со водата.
„Белата долина“ од Симон Дракул (1962)
Можеше да се забележи дека тие што се крај патот беа стари со темна фасада врз која одамна не се интервенирало, а новите куќи се наоѓаа во внатрешноста на градот. Очигледна беше поделеноста меѓу старото и новото.
„Последната алка“ од Стојан Арсиќ (2013)
Од сите нив излегуваше густа пареа која, малку по малку, формира облак кој рееше неподвижен, не поместувајќи се ни нагоре ни надолу, а во внатрешноста на тој голем памучен чадор, ние и понатаму продолжувавме да работиме.
„Црни овци“ од Катица Ќулавкова (2012)
Еден ден (свети Ксавиер беше отиден да проповеда во внатрешноста) тука помина трговец со добиток, терајќи пред себе една жолта крава.
„Црни овци“ од Катица Ќулавкова (2012)
„Сакаш ли да ме спасиш?“, јачејќи шепоти младичот, целиот заслепен од животот во неговата рана.
„Црни овци“ од Катица Ќулавкова (2012)
Весниците го фалеа тој изум: таа кондензирана пареа – објаснуваа – спречува работниците, на врвот од воздушната структура, да ја видат бездната под нив; а тоа ја спречува вртоглавицата.
„Црни овци“ од Катица Ќулавкова (2012)
Трговецот со добиток гордо покажа на градите.
„Црни овци“ од Катица Ќулавкова (2012)
Црви, дебели и долги како мојот мал прст, розови од сопствената крв, а згора на тоа уште и испрскани со крв, со бели главчиња и многу ножиња, припиени во внатрешноста на раната, како да сакаат да се измолкнат.
„Црни овци“ од Катица Ќулавкова (2012)
Наспроти тоа, ни во сон не помислив дека во нив лежи оправданието на книгата.
„МАРГИНА бр. 6-7“ (1994)
Не можам сепак да не забележам како оние што ги величаат овие поглавја повторно величаат само една алка сред романсиерската традиција, во внатрешноста на познатото и правоверно подрачје.
„МАРГИНА бр. 6-7“ (1994)
Не можев да пронајдам ништо што му наликува, иако неговата белина јасно се оцртуваше во внатрешноста на мојата глава.
„Ниска латентна револуција“ од Фросина Наумовска (2010)
Се втурнав насилно во внатрешноста на нерегистрираната продавница, меркајќи ја непријателски оставата зад скалите.
„Ниска латентна револуција“ од Фросина Наумовска (2010)
Ветрот како улав навлегуваше во внатрешноста на домот и правеше вистински пустош.
„Големата вода“ од Живко Чинго (1984)
Се разбира ова беше грешка со трагични последици.
„Амбасади“ од Луан Старова (2009)
Тој не веруваше дека судбината на човекот во историјата е проблем кој би можел да се разреши во внатрешноста на историското време.
„Амбасади“ од Луан Старова (2009)
Ако постои рајот во внатрешноста на историското време, тогаш ќе следат напорите да се забрза историјата, без оглед кој ќе ги поднесе последиците.
„Амбасади“ од Луан Старова (2009)
Во една тоталитарна варијанта, прогресот беше претставен како мешавина на социјалниот дарвинизам, еугенизмот и науката за расата од крајот на XIX век и за создавањето на надчовекот, со цел да ја трансформира човековата историја.
„Амбасади“ од Луан Старова (2009)
Татко, од овој аспект, од оваа призма, ја следеше балканската историја, проникнат во падовите на империите, кога историјата зрачеше најмногу со својата трагичност, со проклетството како што тој го нарекуваше.
„Амбасади“ од Луан Старова (2009)
Во сите овие концепции во исполнувањето на историјата, целта на реализацијата на прогресот ќе биде во внатрешноста на историското време.
„Амбасади“ од Луан Старова (2009)
Стражарницата во вид на михраб на мостот, обично вградуван во внатрешноста на џамијата, можела да биде замислена и како вид божјо испраќање на војски во нивни походи.
„Балканвавилонци“ од Луан Старова (2014)
Низ мостот не престанале да минуваат војски на освојувачи или ослободители на градот.
„Балканвавилонци“ од Луан Старова (2014)
Не знаеше што точно се случува во внатрешноста на Министерството на љубовта, но можеше да претпостави: мачења, дроги, чувствителни апарати што ги регистрираат нервозните реакции, постепено истоштување со неспиење, со осаменост и со упорно сослушување.
„1984“ од Џорџ Орвел (1998)
Ништо не е твое сопствено, освен неколкуте кубни сантиметри во внатрешноста на твојот череп.
„1984“ од Џорџ Орвел (1998)
Нурни во внатрешноста на сопствената урна Ќе видиш животец в куп собран Помалку вреден небаре грашок зрна Засрамен од вистината, со опаш подбран Погледни уште еднаш каде си втурнат, В одајче тесно, студено, мрачно Ништожно зар не, сознание мачно Но она што ќе ја одржи надежта бурна Читај го право оти е многузначно: – Од еден живот во некој друг идеш Самсарата ечи со чудни звуци Ако имаш среќа сакан да бидеш За тебе ќе зборат и твоите правнуци 2007
„Сите притоки се слеваат во моето корито“ од Марта Маркоска (2009)
Кога си во внатрешноста уште повеќе паѓа во очи четвртестата форма, од сите четири страни ходници.
„Седум години“ од Зорица Ѓеорѓиевска (2012)
А тоа „помалку нешто" беше интернирање во внатрешноста на царството: да не им мател вода по Мариово, да можат тие слободно да вршат што сакаат.
„Крпен живот“ од Стале Попов (1953)
Среќна околност беше што Димостена го имаа префрлено негде во внатрешноста, инаку, ако беше во сомборскиот затвор, таа не ќе имаше храброст да го посетува.
„Исчезнување“ од Ташко Георгиевски (1998)
Тие режираат сцена, ставаат актери во внатрешноста на декорот и снимаат тотал сцени - то ест дијалог - на шест или осум различни начини - менувајќи ги аглите на снимање: од напред, од страна, од горе итн.
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
А во внатрешноста на гаражата, покрај тезгето, стои некој човек постар од Еда, средовечен, кого Едо го знае, но никако не може да се сети кој беше тој.
„Продавница за љубопитните“ од Мето Јовановски (2003)
Тука го запира вдишувањето. Така, не дишејќи, го врти лицето право пред себе и тогаш пак полека и најнечујно издишува, прво празнејќи го стомакот, се додека сосема не го испразни градниот кош, додека стомакот не му се најде вовлечен во внатрешноста.
„Продавница за љубопитните“ од Мето Јовановски (2003)
„Кора“. Гледаше во внатрешноста на сламената шапка.
„Лек против меланхолија“ од Реј Бредбери (1994)
Истата мисла – Боже, тоа јас одам кон сржта – постојано ме исполнуваше со сладок немир, додека сè подлабоко и подлабоко се вовлекував во внатрешноста.
„Пловидба кон југ“ од Александар Прокопиев (1987)
Црвената и златната боја во внатрешноста на храмовите создале комплицирана музичка оркестрација, која потсетуваше на музиката на Бах.
„МАРГИНА бр. 10“ (1997)
Жилберт&Џорџ: мислиме дека сѐ поминува.
„МАРГИНА бр. 10“ (1997)
Ние се обидуваме да се изразиме себеси, она што е во внатрешноста на човековата личност, она што е надвор, а тоа може да се менува од секунда во секунда.
„МАРГИНА бр. 10“ (1997)
Оливер Реслер Оваа конвергенција на уметноста и активизмот во јавниот простор е евидентна во делата на Оливер Реслер (р. 1970 година, Австрија).
„Простори на моќта“ од Зоран Попоски (2009)
Во серијата на билборди, плакати и банери поставени во јавни простори во внатрешноста на низа градови во Европа и Јужна Америка кои го сочинуваат проектот „Алтернативна економија, алтернативни општества“, Реслер ги користи средствата за надворешно рекламирање за претставување на алтернативи на постоечкиот општествен и економски систем.
„Простори на моќта“ од Зоран Попоски (2009)
По поврзувањето со своите истомисленицви во внатрешноста, пристапија кон формирање месни акциони комитети по градовите.
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“ од Тодор Чепреганов (2012)
Растислав Терзиоски, Оп. цит. 13. 36 Во периодот од почетокот на војната до крајот на 1940 година, САД на Велика Британија и на Франција им испратиле помош во вредност од 50 милиони долари.
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“ од Тодор Чепреганов (2012)
(6) Да се демистифицира алибито на делото на Duchamp за да можеме да го потврдиме неговото вистинско место, и во исто време, можеби, да се соголи она алиас на неговата личност, за да можеме да го идентификуваме со она што тој бил, тоа исто така значи да се запрашаме: од каде ова дело ја влече својата оригиналност, од каде неговиот автор ја црпе својата посебност, со други зборови, од каде така изразен прекин помеѓу тоа дело и традицијата на оние групи што создаваат иста уметност во исто време, така што ова од каде станува токму она место каде што ова дело престанува да биде оригинално за да стане изведено од некој извор, при што веќе не покажува обележја на апсолутен прекин со традицијата во внатрешноста на едно релативизирано време кое еднаш беше негово, туку на една релативистичка традиција на прекин во едно апсолутно време - времето на Историјата.
„МАРГИНА бр. 3“ (1994)