во (предл.) - соработка (имн.)

А, пак, новиот ЗВР/09 содржи четири члена во поглед на остварувањето на правото на штрајк (чл. 118 – чл. 121) Работниците во МВР ова свое право можат да го остваруваат на начин и под услов битно да не се нарушува редовното извршување на внатрешните работи – при што, постои и законска основа за забрана на штрајк.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
За државната тенденција на ограничување на уставнозагаранираното право на штрајк види повеќе во истражувачката студија Штрајк – искуства 131 и состојби [уредник: Здравко Савески]; ДСП „Ленка“ во соработка со RLF; Скопје, 2011. 3.  Во ЗП/06, кој почна да се применува од октомври 2007, се содржани вкупно три члена за правото на штрајк (чл. 106 – чл. 108).
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
Во почетокот на 2010 година, Движењето за социјална правда „Ленка“ започна да го спроведува повеќегодишниот проект: Промоција и заштита на работничките права, во соработка со германската фондација „Роза Луксембург“. 
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
Допирот во процесот на осознавање почесто делува во соработка со другите сетила, пред сѐ видот, затоа т.н. хаптично осознавање на тродимензионалноста е можно дури и при симулација на виртуелни тела, какви што се холограмите.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Сетилото за допир е при­лично материјално, непосредно, исто така е и егзистенцијално сетило кое што има важна когнитивна функција (да споменеме дека детето ја осознава околи­ната токму со допирање на предметите), но очигледно сè уште нема референт што одговара, значи предмет што би можел да се конструира во повисоко тео­ретско ниво на сетилното.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Така стана сведок и на деновите на искушение на архиепископот атински како и на страдањата на атинските Јудејци на кои Блажениот, во обидот да ги спаси, им издаваше лажни сведоштва дека се православни, а во соработка со управникот на полицијата и полициски исправи со грчки православни имиња и со назнаката „православен христијанин” во графата за религиозната припадност што мораше да стои во исправите.
„Светилка за Ханука“ од Томислав Османли (2008)
Ве молам почитувајте ја таа традиција”*.
„Светилка за Ханука“ од Томислав Османли (2008)
Пишувајќи го и уредувајќи го илегалниот „Народен билтен“, извесно време и во соработка со корифејот на нашата литература Кочо Рацин, Никола Кирков ја започна немирната и напорна потрга по оние настани за кои ценеше и цени дека треба да се фиксираат за иднината, за недојдените.
„Патувања“ од Никола Кирков (1982)
Маргина 34 103 Две години подоцна, Кит, во соработка со својот идол и ментор, Вилијам Бароуз, создаде монументално дело, Апокалyпсе, кое се состои од дваесет свилени екрани поезија и инспиративни цртежи кои го слават крајот на Христијанскиот милениум и почетокот на новиот паганизам.
„МАРГИНА бр. 34“ (1996)
Авионите го носат до привременото „добредојде” на земјите што нема да ги разгледа, каде што има време само да работи во некој музеј, во соработка со сопругата.
„МАРГИНА бр. 34“ (1996)
62 Исто така требало да се смета и на факторот на изненадување и “максимална помош од силите на Дража Михајловиќ, во соработка, активна или пасивна, на другите герилски групи“.
„Британските воени мисии во Македонија (1942-1945)“ од Тодор Чепреганов (2001)
Но, да бидам конкретен и практичен: моето прво попрофесионално изработено видео (краток видео филм) беше продуцирано во 1987 (во соработка со МТВ).
„МАРГИНА бр. 26-28“ (1996)
Експериментот кој 1972-та го изведе Хундертвасер во соработка со една ТВ станица, ја покажа сета радикалност на неговите архитектонски идеи.
„МАРГИНА бр. 19-20“ (1995)
Така Арман, уште пред своите први АКУМУ­ЛА­ЦИИ од 1959, а истовремено со серијата ИЗГЛЕДИ НА ПРЕДМЕТИ (ALLURES D’OBJETS), ги создава и своите први ПЕЧА­ТИ (CACHETS), непосредно инспирирани од откривањето на Швитерс.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Меѓу нив имаше едно или две дела изработени со печати. Некои современи уметници чие творештво е сродно со творештвото на Курт Швитерс го одречуваат непосредното влијание и зборуваат повеќе за некакви заеднички преокупации од кои пак произлегуваат слични форми (тоа е случајот на пример со Раушенберг (Rauschenberg) во однос на COMBINE PAINT­ INGS.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
По тој повод, Дидје Семен (Didier Semin), куратор на изложбата во соработка со Серж Лемоан (Serge Lemoine), му постави на Арман неколку прашања за актуелноста на тво­рецот на MERZBAU.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Филмот Anemic-cinema (1925-1926) е снимен во соработка со Мен Реј и Марк Алегре.
„МАРГИНА бр. 8-9“ (1994)
Издавач: Левичарско движење „Солидарност“ www.solidarnost.mk ld.solidarnost@gmail.com Во соработка со: Компјутерска обработка и корица: Звонко Стојадиновиќ Тираж: 900 примероци Печати: Алма-графика ДООЕЛ Скопје Ова дело е лиценцирано под лиценца Creative Commons Наведи Извор-Некомерцијално-Сподели Под Исти Услови 4.0 меѓународна лиценца.
„Обезвреднување на трудот - 2 Анализа на трудово-правната легислатива во периодот 2010-2014“ од Мартин Краљевски, Дејан Лутовски, Ивица Костовски (2015)
Работодовачот во соработка со организаторот на практичната работа треба да изготват план за работните места кои се безбедни за извршување на практичната работа за студентите во рудниците во рамки на образовната програма. (чл. 9 од ЗИДЗБЗР/окт.14) Со истата измена е предвидено дека глоба во износ од 1.000 евра во денарска противвредност ќе му биде изречена на правно лице доколку не им овозможи на вработените непосредно или преку претседателот на синдикалната организација односно синдикалниот претставник на репрезентативниот синдикат или претставникот на вработените таму каде што нема синдикат и претставникот на вработените за безбедност и здравје при работа да учествуваат во утврдување на недостатоците како и во подобрување на условите за работа, како и доколку не се консултира и соработува со вработените и погоренаведените претставници за опасностите и последиците кои произлегуваат од изборот на работата.
„Обезвреднување на трудот - 2 Анализа на трудово-правната легислатива во периодот 2010-2014“ од Мартин Краљевски, Дејан Лутовски, Ивица Костовски (2015)
За време на патувањето во чиле се среќава со Пиноче, што предизвика жестоки реакции на демократската јавност во светот.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
1957. Во соработка со Маргарет Герера ја објавува Антологијата на фантастична зоологија.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
1981. Многубројни награди и почести во Италија, Порторико, Мексико,почесен докторат на Харвард.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
1977. Повторно во Европа. Песни: Историја на ноќта.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Нова книга поезија: шифра.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Бо Барцелона му објавуваат книга со два раскази. 1978.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
1961. Во Фоментор на Мајорка, заедно со Семјуел Бекет ја дели книжевната награда на Меѓународниот конгрес на издавачите; тоа му носи светска слава.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
1960. Книгата Создавач, која содржи песни и куси раскази.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Во февруари е објавена книгата Комплетни дела во соработка која ги содржи сите дела напишани со други автори.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Поетска книга: железна паричка, а во соработка со Алисија Хурадо, што е будизам.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
1980. Ја добива значајната Сервантесова награда во Шпанија.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Претседателот на Италија му ја доделува почесната титула комендатор.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Аполинер во тоа време не беше славен, и реченицата ја претскажува славата што тој денес ја ужива, бидејќи неговите песни се сочувани за подоцнежните генерации.
„МАРГИНА бр. 6-7“ (1994)
Аполинер во 1912. г. го напиша првото поглавје од колективниот роман (кој требаше да биде напишан во соработка со уште шест писатели), под наслов The Tainbow (Виножито); на делото Apolinere Enameled, на пример, девојчето го бои врвот на креветот со боите на виножитото.
„МАРГИНА бр. 6-7“ (1994)
Се надеваше дека тој би можел да помогне во соработката.
„Белиот јоргован“ од Хајди Елзесер (2012)
Работното место на Гоше, всушност, му беше подарено или, со оглед на околностите, тоа беше измислено за него, како благодарност за она што се нарекува минат труд, за неговиот влог во соработката со тајните служби за безбедност - поткажувач од посебен агол на гледање и слушање, регистратор по хоризонтала, без толкувања, и со јасно означен радиус: во кругот на Противпожарната единица за руралните средини околу Метрополата, формирана под покровителство на Социјалистичкиот сојуз на работниот народ.
„Полицајка в кревет“ од Веле Смилевски (2012)
Моите информации зборуваа дека Азра и Андон имале своја дејност во соработка со газдата на ресторанот „Кај Таки”, на левата страна од реката, веднаш до големото градилиште за подземна гаража.
„Полицајка в кревет“ од Веле Смилевски (2012)
Сепак, јас имав увид во начинот на кој се правеше селекцијата на жените за акцијата “Елитен секс”.
„Полицајка в кревет“ од Веле Смилевски (2012)
Илона сега е во Равена. Со својот Јирачек. Таа најверојатно е среќна. За многу работи ми беше десна рака.
„Полицајка в кревет“ од Веле Смилевски (2012)
Често тоа го правеше со својот мерцедес и Ниротакис Алимакопулос, во соработка со Ема, Илона и Лилица.
„Полицајка в кревет“ од Веле Смилевски (2012)
Сфатив дека замката, во која паднавме со Нинослав, ни ја поставил Шефот во соработка со Андон Клековски, Богдан Русимиров и госпоѓа Мариела.
„Полицајка в кревет“ од Веле Смилевски (2012)
Материјалот беше систематизиран и опишан од страна на госпоѓа Мариела во соработка со Богдан Русимиров.
„Полицајка в кревет“ од Веле Смилевски (2012)
Андон во разговорот беше повеќе службен, особено кон Азра која во соработката со него имаше строго утврдени обврски.
„Полицајка в кревет“ од Веле Смилевски (2012)
Таму ги чекаше Тихомир кој сето тоа го организираше во соработка со Азра.
„Полицајка в кревет“ од Веле Смилевски (2012)
Во неколку реченици новинарот објасни дека Бојана, директно од балот на гардата, е киднапирана од страна на Александар, во соработка со возач на такси компанија.
„Браќата на Александар“ од Константин Петровски (2013)
- Значи, во соработка со колегите од нашата локална радио станица, треба да се сними и триесет минутен радио документарец за десетте години под власт на генералот Стојан.
„Браќата на Александар“ од Константин Петровски (2013)
д-р Здравко Савески Димитар Апасиев Александар Ковачевски Кире Василев ОБЕЗВРЕДНУВАЊЕ НА ТРУДОТ анализа на трудово-правната легислатива во периодот на транзицијата д-р Здравко Савески Димитар Апасиев Александар Ковачевски Кире Василев ОБЕЗВРЕДНУВАЊЕ НА ТРУДОТ анализа на трудово-правната легислатива во периодот на транзицијата Издавач: Движење за социјална правда – Ленка www.lenka.mk lenka.dsp@gmail.com Во соработка со: Компјутерска подготовка: Александар Ковачевски Тираж: 400 примероци Печати: Југореклам, Скопје д-р Здравко Савески Димитар Апасиев Александар Ковачевски Кире Василев ОБЕЗВРЕДНУВАЊЕ НА ТРУДОТ анализа на трудово-правната легислатива во периодот на транзицијата Движење за социјална правда – Ленка Скопје, 2010
„Обезвреднување на трудот“ од Савески, Апасиев, Ковачевски, Василев (2010)
Сега, квотата за работни дозволи годишно ја утврдува Владата на Република Македонија по предлог на министерот за труд и социјална политика, а врз основа на предлог на Агенцијата за вработување и во соработка со министрите одговорни за соодветните области, согласно со законските прописи, при што свое мислење може да даде и Економско социјалниот совет (чл. 5).
„Обезвреднување на трудот“ од Савески, Апасиев, Ковачевски, Василев (2010)
Но, за волја на иронијата, пред да го снимам Виенски валцер и така ниско да паднам, во соработка со неколку сценаристи, го напишав Човекот што премногу знаеше.
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
Режисерот на филмот се разболел и Хичкок, во соработка со продуцентот Сејмор Хикс (Seymour Hicks), го завршил филмот во студиото Излингтон.
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
Интервенцијата беше врз основа на исклучок во законот за имиграција со кој им се овозможува на странски уметници да останат во Австрија сѐ додека тие можат да издржуваат од својата уметничка дејност. WochenKlausur најде спонзори за странските уметници (бегалци) кои ја нарачаа нивната „социјална пластика“.
„Простори на моќта“ од Зоран Попоски (2009)
Темата на уметничките дела беше одлучена во соработка со хуманитарна организација, која подоцна испрати странска помош за земјата на потекло на уметникот.
„Простори на моќта“ од Зоран Попоски (2009)
Наместо тоа, сметале дека е потребно да се прифати "таа да остане неутрална за време на војната, сè додека таа сака, доколку на тој начин, по повлекувањето на Германците од Балканот, таа би била во подобра ситуација, во соработка со Грција, да биде ефективна противтежа на руското влијание и навлегување".
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“ од Тодор Чепреганов (2012)
Иако според нив Советската влада "зазела став дека не е заинтересирана за тоа дали Турција ќе влезе во војна или не", Советите "веројатно никогаш не го сакале Англо-турскиот сојуз", а сегашниот застој во британските односи со Турција "многу добро им одговара".
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“ од Тодор Чепреганов (2012)