во (предл.) - студио (имн.)

Со намера да им се зголеми публицитетот, што им беше повеќе од потребно, Ники Хаслам со уште неколку пријатели одлучи да направи голема журка во студиото на Џери Шатберг на Јужната Парк Авенија, една вечер пред “Шоуто на Ед Саливен”.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Филмови и пак филмови и уште филмови.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Во октомври Стоунси се вратија да се обидат уште еднаш - свиреа на Академијата за музика на 14. улица, а на 25. првпат требаше да дојдат на “Шоуто на Ед Саливен”.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Иако е разбирливо дека Anemic-cinema не е резултат на секојдневна работа во студио, во овој седумминутен филм е оправдан фактот дека филмот бил создаван две години.
„МАРГИНА бр. 8-9“ (1994)
Метакот во тој период го снимаше неговиот нов албум и до доцна во ноќта заглавуваше во студиото.
„Двоглед“ од Горан Јанкуловски (2011)
Таа рубрика како да беше создадена само за неа и нејзиниот бурен темперамент затоа што не можеше да замисли да биде затворена во студиото.
„Последната алка“ од Стојан Арсиќ (2013)
Потоа со џипот Ема ја одвезе до Прифатниот центар.
„Полицајка в кревет“ од Веле Смилевски (2012)
Тоа младо курвиче разви свој центар. Се врза со Нигеријците, брзо се вклопи во студиото на Ема, соработуваше со Машкото друштво „Осамени срца”.
„Полицајка в кревет“ од Веле Смилевски (2012)
Инсталацијата ја поставил и со неа работел Богдан Русимиров, а материјалот се систематизирал и се анализирал во кабинетот на Шефот.
„Полицајка в кревет“ од Веле Смилевски (2012)
Ема овие зборови на госпоѓа Мариела ги протолкува како алузија на нејзините средби со Ниротакис во студиото.
„Полицајка в кревет“ од Веле Смилевски (2012)
Оваа средба Ема ја закажа претходниот ден, по разговорот што таа го имаше со Шефот.
„Полицајка в кревет“ од Веле Смилевски (2012)
„Те чекам во студиото во толку и толку часот”, биле нејзините зборови при закажувањето на средбите.
„Полицајка в кревет“ од Веле Смилевски (2012)
Илона остана во студиото на Ема до полноќ.
„Полицајка в кревет“ од Веле Смилевски (2012)
По половина час беа во студиото на Ема Ендековска.
„Полицајка в кревет“ од Веле Смилевски (2012)
Откако се преселив кај Нинослав, станот што го добив од службата го прилагодив во студио кое, разбрав многу подоцна, било постојано под аудиовизуелен надзор.
„Полицајка в кревет“ од Веле Смилевски (2012)
Во шифрираните кутии, под ознаката ЕмЕн / Нир – МГ од 17 јануари ја чуваше снимката од средбата на Ниротакис во студиото на Ема Ендековска.
„Полицајка в кревет“ од Веле Смилевски (2012)
Во 1993/4 заедно со Жанета Вангели во студиото SBS во Франкфурт го испродуциравме NIGHTARY (Ноќник), а сега работам на проектот Маклабас.
„МАРГИНА бр. 26-28“ (1996)
Гронинг: Тој дојде во студиото на Фокс и погледна во Барт Симпсон скиролот обесен на ѕид, во Барт Симпсон освежувачот на воздух кој висеше од мојата ламба и рече, „Боби, што правиш со својот живот?“
„МАРГИНА бр. 22“ (1995)
Гронинг: Ја држеше главата спуштена и немилосрдно црташе нешто во својот тефтер.
„МАРГИНА бр. 22“ (1995)
Наутро, во 5 и 30 часот, го возев „оној“ на работа во студиото на Рокенрол продукцијата, каде што со Роберт Јанков ја снимаа во живо емисијата „Здраво Македонијо“, што и сега оди на Канал 5 ТВ.
„И ѓаволот чита пРада“ од Рада Петрушева (2013)
На пример, кога првпат почнав да правам плочи, беше необично за некого да дојде во студиото без претходно напишани музички парчиња, да седне, како мене, и да ги состави со она што му е на располагање.
„МАРГИНА бр. 17-18“ (1995)
КАДАР (8) кадар во студио, додека ЛИПСИНКА и придружбата некостимирани ја вежбаат точката.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
ЛИПСИНКА: Барбара – КАДАР (12) кадар од пробата во студио.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Откако го знаеше Баге, тој - постар од него за некоја година - работеше во радиото, дали во студиото или на предавателот, како техничар: и во српско, и во бугарско, и сега во македонско време.
„Синовски татковци“ од Димитар Солев (2006)
Режисерот на филмот се разболел и Хичкок, во соработка со продуцентот Сејмор Хикс (Seymour Hicks), го завршил филмот во студиото Излингтон.
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)