во (предл.) - ваш (прид.)

Г-дине Среќко, во вашиот тоалет забележав некакви чудни инсекти.
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Новинарот: Вистина ли е дека за вас најдобар одмор претставува одењето во вашата семејна гробница?!
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Краста: Пали!
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Маргина 37 135 Грета: Се уште ги чекаме пиците што ги нарачавме.
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Постојано го имате она „ова е убаво, ова не е“.
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Ако нешто е прифатено како убаво, не е важно со кој интензитет тоа е врз вашето тело, не е битно дали тоа нешто во вашето тело може да предизвика карцином или дека телото може да го отфрли.
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
- А, тоа не, - вели Сатирот. – Во вашите работи јас не сакам да се мешам, - им вели и си оди.
„Балканска книга на умрените“ од Мето Јовановски (1992)
Главниот дервиш седна. Турчинот со засуканите мустаќи ја извади кутијата со тутун и му ја подаде на дервишот.
„Гоце Делчев“ од Ванчо Николески (1964)
Ете, дојдов, коџобаши, во вашето село да купам некоја свиња.
„Гоце Делчев“ од Ванчо Николески (1964)
Белите заби му светнаа, лицето му се разведри.
„Гоце Делчев“ од Ванчо Николески (1964)
Секојпат, кога татко ми иде да ме види, спие во вашата меана.
„Гоце Делчев“ од Ванчо Николески (1964)
- Зошто треба да бидам внимателен? - праша Гоце.
„Гоце Делчев“ од Ванчо Николески (1964)
- Слободно ли е да седнам во вашето друштво? - праша главниот скопски дервиш.
„Гоце Делчев“ од Ванчо Николески (1964)
Марк, беше лек за секоја женска болест, само требаше да замижите и да си го повикате името Марк во вашите мисли и тој за миг ќе се отелотвори пред вас.
„Вител во Витлеем“ од Марта Маркоска (2010)
- Знаете, јас имам проблем... луѓе без проблеми не доаѓаат овде во вашите канцеларии...
„Вител во Витлеем“ од Марта Маркоска (2010)
Бодријар го читав во вашиот часопис.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
И никој поради тоа не би го презирал.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Фектори едноставно беше место во кое секој можеше да ги изнесе своите „проблеми” на виделина.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Америка е, на некој начин, земја без цивилизациска вертикала.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Нормално, во Фектори имаше повеќе педери отколку, да речеме, во Конгресот, но гарантирам дека ги немаше повеќе отколку што ги има во вашата омилена ТВ емисија.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Потребно е да се има и време и здравје и останатите работи кои се, секако, сè уште во вашето тело.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Базично, во виртуелната реалност сè е неисцрпно, освен една таинствена работа, креативноста.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Ние Грците се сметаме за луѓе научени на комуникации, на овој остров особено.
„Светилка за Ханука“ од Томислав Османли (2008)
За жал обврските во вашата земја не му дозволиле да присуствува”.  Не знаев, ме прекорува или едноставно коментира факти, и затоа кимнав со главата во знак на разбирање, додека љубезниот домаќин ме понуди со филтер кафе.
„Светилка за Ханука“ од Томислав Османли (2008)
Хрисостом на грчки значи Златоуст”.  „Во вашиот германски не се чувствува ни трага од грчкиот”, му рече есесовецот.  „Во изговорот, можеби.
„Светилка за Ханука“ од Томислав Османли (2008)
Замислете ги следниве активности: I голтнете ја плунката во вашата уста; II земете чаша со вода: напијте се и голтнете; III плукнете во неа, голтнете ја плуканката и водата; IV напијте се малку вода: плукнете ја назад, напијте се, и голтнете сѐ.
„МАРГИНА бр. 22“ (1995)
Потоа осумнаесет дена снимање, и заради славната портокалова боја, девет дена повторно снимање.”
„МАРГИНА бр. 22“ (1995)
Јаже (The Rope), 1948г. •1948г. е значајна етапа во вашата кариера бидејќи со Јаже ќе станете свој сопствен продуцент, а тоа ќе биде и ваш прв филм во боја и истовремено голем технички предизвик.
„МАРГИНА бр. 22“ (1995)
И тоа што е избришано најпрво било запишано во вашите сопствени пустини та одговорот во себеси побарајте си го.
„Две тишини“ од Анте Поповски (2003)
Одговори Откако засекогаш го избриша она што го запишал во песокот пред себеси го прашаа што напишал а Исус им одговорил: јас ништо ниту запишав - ниту избришав!
„Две тишини“ од Анте Поповски (2003)
„Што е ова чудо!?“ удираше врз катедрата наставничката, со намера да забележиме дека е влезена и да нѐ смири.
„Клучарчиња“ од Бистрица Миркуловска (1992)
„Драган те бараше. Нема друг Драган во вашето одделение.
„Клучарчиња“ од Бистрица Миркуловска (1992)
Во таа прекрасна врева не забележавме дека одморот завршил и дека веќе влегла наставничката по македонски јазик.
„Клучарчиња“ од Бистрица Миркуловска (1992)
Во вашето одделение секогаш вонредна состојба! Сите на места!“ конечно нѐ надвика.
„Клучарчиња“ од Бистрица Миркуловска (1992)
— Ами, има некој аскер виа дни во вашето село! — праша пак Толе.
„Толе Паша“ од Стале Попов (1976)
Ете, ме донесе тој едноногиот вечерва во вашето село и ќе ми прошчавате што ви го расипа ќевот, ама, ете, секој со занаетот.
„Толе Паша“ од Стале Попов (1976)
Тој ја користи катарзата на кошмарот со прекумерна енергија. Пораката слизнува во вашата меморија.
„МАРГИНА бр. 34“ (1996)
Мора да се признае дека и овој начин може да биде ефективен доколку немате никој во вашата близина па навреме да ве спаси:)
„Двоглед“ од Горан Јанкуловски (2011)
На тој начин покрај самите себе разнесуете уште некои околу вас кој уствари се најодговорни за срањето кое ви се дешава во вашиот живот.
„Двоглед“ од Горан Јанкуловски (2011)
- Тоа што свињите идат во вашата нива е поради неодговорноста на вашиот комшија кој забораил да ги нарани, а вие требе да седнете и очи во очи да разговарате за проблемот - сериозно му одговори Матновидецот кој перманентно беше облечен во зимска јакна затоа што во телевизијата немаше ни греење.
„Двоглед“ од Горан Јанкуловски (2011)
Би салал и понатаму редовно да ме известувате за настаните во вашата област како од перспектива на печатот исто така и од локалните и цивилните власти.
„Британските воени мисии во Македонија (1942-1945)“ од Тодор Чепреганов (2001)
Обидете се, во вашите области, да обезбедите бази за полетување на авиони и понепосредно регулирање на тактичката координација.
„Британските воени мисии во Македонија (1942-1945)“ од Тодор Чепреганов (2001)
Испратете и ги сите такви цели во вашата област погодни за воздрушни напади, а кои сѐ уште не повторувам не сте ни ги испратиле.“
„Британските воени мисии во Македонија (1942-1945)“ од Тодор Чепреганов (2001)
Ж: Просто ми е жал за вас Ахиле што збрката во вашите мисли е толку очигледна.
„МАРГИНА бр. 19-20“ (1995)
Каљостро: Го знаете Пате од патологија, препараторот на химени?
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Кракатау: Ние сме четворица терористи на умот што продираат во вашите ганглии. (се придружува уште еден тип, можеби уредник на станицата, во секој случај не многу луциден)
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Дебил: Да се одгласат со повик.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
- И за помали да си исчекате... - Сполајви и во вашата куќа да ви се врати... - одговараа Карчевци на многубројните поздрави и честитки...
„Бојана и прстенот“ од Иван Точко (1959)
По овие зборови Веле го повиши гласот: - Сега сакам да знам дали е во мене грешката или во вас, старите мајстори, во вашиот табиет, да не сакате да дадете и на друг да се развива и да оди напред...
„Бојана и прстенот“ од Иван Точко (1959)
Ете зошто, почитуван колега, верувам во вас и во вашата потрага по исчезнатите судски записи од отоманското време на овој дел од Балканот.
„Тврдина од пепел“ од Луан Старова (2002)
Не велевте ли, другар Чапаев, дека во вашиот Суд, сите се партијци: од куририте до судиите! - рече, на крајот, Алал Комби и започна да си ги прибира своите хартии.
„Тврдина од пепел“ од Луан Старова (2002)
За неколку моменти, она што во мозокот на поетот би била само природна појава - претстава, во вашиот ќе стане реалност.
„МАРГИНА бр. 8-9“ (1994)
Совет: пробајте да натопите бисквит во вашата шолја. Мошне е вкусно.
„МАРГИНА бр. 8-9“ (1994)
Човечките игри и нивните скриени правила се прецизно разработени во вашите филмови, особено во вашите поставки на некои понеобични или измислени игри.
„МАРГИНА бр. 8-9“ (1994)
Има во вашето шепотење о треви во молкот ваш што сепнато настапува од мртвиот нејзин говор далечна сенка.
„Посегање по чудесното“ од Србо Ивановски (2008)
Каков презир во вашите насмевки за покорните погледи на победените и какво спокојство во погледот на соколот што на раката ви седеше.
„Посегање по чудесното“ од Србо Ивановски (2008)
Што ти рече светецот, оној, закопаниот в малтер, Па ти се насмевна како да му одобруваш Од кога во вашите разговори Почнаа да навраќаат и насмевки
„Посегање по чудесното“ од Србо Ивановски (2008)
Во јули застанат во вашиот двор да ја кренам раката наспроти сонцето и внимателно движејќи ја низ воздухот да се одрзува сенката на секој нејзин потег како оган што да го нагризе ѕидот сѐ дури мислата на тој цртеж не се вглоби во душата на каменот сѐ дури среде ова болно јаве на животот ѓаволски убава одново не се покажеш ти наведната како му ги замиваш раните на вашето болно ждребе и гледаш на мапата на неговата засушена крв пат што скршнува кон вилински езера и коњ на патот што `ржи самоти ѕвездите и стебленце бела бреза што се ниша над младичот.
„Љубопис“ од Анте Поповски (1980)
Кога едно време се утавли свртен кон Тумбица, брег во подножјето на планината чиј врв личеше на газер од јајце, објасни: "Сори, ама јас морам да гледам во вашето фјучер.
„Човекот во сина облека“ од Мето Јовановски (2011)
После нашиот одговор на објавената во вашиот лист статија под заглавие „Шпијунлуци и инквизиције бугарске“ ние така и си мислевме, дека или ќе замочите или ќе го смените тонот на вашите глупости.
„Потковица на смртта и надежта“ од Миле Неделкоски (1986)
Вашите податоци благо речено може да се сметаат за невалидни, или поточно, лажни".
„Синот“ од Србо Ивановски (2006)
(Се разбира дека овие зборови што ги употребувам во моментов се мои. Не и на Ивана.
„Синот“ од Србо Ивановски (2006)
- Веројатно имате право – реков. –Но вистина е дека јас постојано бев со помислата оти нешто ми недостига.
„Синот“ од Србо Ивановски (2006)
Додека го зборуваше ова тој се сврти кон мене, но бидејќи оддолжив со одговорот, Иван сосема неочекувано праша: „Дали можеше во ваше време да се случи раководството да му забрани на некој борец или граѓанин да ја продолжи веќе создадената врска со една жена?“
„Синот“ од Србо Ивановски (2006)
Па и покрај ваквите мои ставови тој Ѓурчин од слободата, во зборовите на Таша остана само еден од другарите кои во текот на војната престојувале во вашиот дом.
„Синот“ од Србо Ивановски (2006)
Тргнував од впечатокот дека во вашиот живот, во секидневието, а и со оглед на твоите години, за осаменоста и не постоел кој знае каков простор.
„Синот“ од Србо Ивановски (2006)
Сето тоа го искажуваше со почит.
„Синот“ од Србо Ивановски (2006)
И тие обвиненија можеме да ги сметаме за невистинити бидејќи единствено власта е таа што има увид во сите стоки што ги има одземено, а во таа смисла и скапоценостите (како што е наведено во вашата пријава) од воениот богаташ Басотов.
„Синот“ од Србо Ивановски (2006)
Кети ми кажа дека во вашето семејство, со генерации наназад, колку што знаат, првороденчето секогаш било машко.
„Невестата на доселеникот“ од Стојан Христов (2010)
Дајте ми еден пример на настан во вашиот живот на кој таа била сведок и којшто би можел да ѝ помогне да го предвиди ова постигнување. (б) Како таа би ги опишала околностите под кои се случил настанот? (в) Дали таа била свесна за другите кои можеби учествувале во настанот? (г) Што мислите дека би рекла кога би била замолена точно да опише како тоа се случило? (д) Како таа би ги определила вашите цели при остварувањето на ова постигнување?
„МАРГИНА бр. 4-5“ (1994)
• На што можете да ми укажете во вашиот досегашен живот што би можело да ми даде барем некаква индикација дека за вас постоела и таква можност?
„МАРГИНА бр. 4-5“ (1994)
Следува еден пример за поставување прашања, образуван според таа структура. (а) Добро, значи вашата тетка Мевис би можела да биде во најдобра позиција да предвиди едно такво постигнување.
„МАРГИНА бр. 4-5“ (1994)
Тие израснуваат од контекстот на дијалогот, и секое од нив треба да биде чувствително усогласено со одговорите на претходните прашања. (а) • Ако јас бев набљудувач на вашиот живот кога вие бевте помлад, што мислите дека би можел да посведочам во прилог на подоброто разбирање за тоа како сте успеале да го постигнете она што неодамна го постигнавте? • Што мислите дека ова мене ми кажува за тоа што сте сакале во вашиот живот, и што сте се обидувале да постигнете? • Што мислите дека би можело ова да ми открие за она што за вас е највредно? • Ако успеете да го задржите ова знаење за тоа кои луѓе ви се најблиски во текот на следните една или две недели, како би можело тоа да се одрази на вашиот начин на живеење? (б) • Од сите луѓе коишто ве знаат, кој би бил најмалку изненаден со тоа што сте го преземале овој чекор на соочување со проблемите на вашиот живот? • Што можат тие да посведочат дека сте правеле, во изминатиот период, што би им овозможило да претпостават дека вие би можеле да преземете ваков чекор во овој момент од вашиот живот? • Што мислите дека ова им кажувало, во тоа време, за вашите способности? • Што би можеле тие да претпостават за вашите цели со преземањето на ваква акција во овој момент од животот? okno.mk | Margina #4-5 [1994] 53 • Кои активности би си ги довериле себеси, земајќи го предвид она што во овој момент го знаете за себе? (в) • Би сакал да ги разберам основите на овие постигнувања.
„МАРГИНА бр. 4-5“ (1994)
• Што можете да ми кажете за вашето минато а што би ми помогнало да разберам како успеавте да го преземете овој чекор? • Дали сте свесен за некои минати постигнувања коишто можат, на некој начин, да обезбедат позадина на скорешните промени?
„МАРГИНА бр. 4-5“ (1994)
Се разбира, овие прашања не се поставуваат нагло и без внимание.
„МАРГИНА бр. 4-5“ (1994)
Во вашето доживување, тој е фраериштето, падобранецот, дечкото од маало.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
„При остварувањето на слободата на вашиот природен дух, некои проблеми ви се нанесени од живите суштества околу вас, некои од природните непогодности а некои од умот. Првите два полесно се надминуваат, но третиот: управувањето со сопствениот ум, е најголемата пречка за воспоставување на ред во вашиот систем“
„Мудрецот“ од Радојка Трајанова (2008)
- Коњак, ми рече Изабел... Многу е стар... Можеби сто години. Го отварам во Ваша чест да наздравиме.
„Животот од една слива“ од Зорица Ѓеорѓиевска (2014)
Но после тоа никој не боравеше во неа, Можете да си го оставите куферот во вашата соба.
„Животот од една слива“ од Зорица Ѓеорѓиевска (2014)
Може во леки, во ваши пари или друга валута.
„На пат со времето“ од Петре Наковски (2010)
- Христина, како што гледаш, и јас сум веќе тука, во вашето училиште на работа, ако ти е потребно нешто ти само кажи ми.
„Друга мајка“ од Драгица Најческа (1979)
- Христина, ти сакаше сликата на мајка ти да биде во вашата соба, нели?
„Друга мајка“ од Драгица Најческа (1979)
„Но време е да се вратите во вашата лажна облека, и да си одите дома.“
„Сестрата на Сигмунд Фројд“ од Гоце Смилевски (2010)
Појдовме во Големата сала. Брат ми почна да се пресоблекува, јас се свртев кон ѕидот и го слушав разговорот на доктор Гете и доктор Фројд.
„Сестрата на Сигмунд Фројд“ од Гоце Смилевски (2010)
Тогаш и вие ќе почнете да си верувате во вашите доживувања, а кои сте ги зафрлиле во темнината на заборавот, сметајќи дека се невозможни, чудни, измислени.
„Захариј и други раскази“ од Михаил Ренџов (2004)
Пее само кога ќе ве види нерасположен, кога ќе забележи грижи или тага во вашите очи, а, што е најважно, кога ќе го забележи сонот врз вашето чело, врз вашата челна коска.
„Захариј и други раскази“ од Михаил Ренџов (2004)
Никој не очекуваше, ама се случи. Расказите, тој незаобиколен факт, се во ваши раце.
„Захариј и други раскази“ од Михаил Ренџов (2004)
„Повелете, што сакате – го прашува директорот. – Да учествувам во вашата програма. – Како што? – Како кепец. – Но човеку вие имате најмалку метар и осумдесет! – Да, знам.
„Слово за змијата“ од Александар Прокопиев (1992)
Видувајќи го човеков на сон како жив пред себе, та гледајќи ја потребата негова по верба, сеќавајќи ја духовната глад негова по спасението што на душите човечки им го носи Радосната Вест, дека Он воскресна та нѐ избави од злото, се упативме кај вас, браќа мои, во вашата Македонија“.
„На пат кон Дамаск“ од Елизабета Баковска (2006)
ЛУКОВ: Па сепак... доста е нешто да Ве потсети на него и тој веднаш јарко да се открие во Вашите сеќавања?
„Црнила“ од Коле Чашуле (1960)
Не сте ниту дома ниту на јавно место; Се наоѓате во вашето Kaffeehaus, во околина што ви е позната, каде што имате достапни извори на информации* и партнери со кои можете да комуницирате.
„МАРГИНА бр. 29-31“ (1996)
- Зашто, - праша тој, - во вашата кефирна установа инвентарот е толку оскуден?
„МАРГИНА бр. 29-31“ (1996)
Ручекот мина весело и само со компот, Остап се сети на целта на својата посета.
„МАРГИНА бр. 29-31“ (1996)
Оттука заватил Силјан да му кажуат на луѓето сите грешки што му грешаал на татка си и на мајка си, што им праел, пре с¯ што домаќино од полојната и поеќе беше му 'и знаел на Силјана грешките.
„Македонски народни приказни“ од Иван Котев (2007)
- Можам, Силјане, та ти кажам како се сторило себап за да не ни траат челадта во старо време и да ојме во вашите страни да раѓаме.
„Македонски народни приказни“ од Иван Котев (2007)
- Ејди, синко Силјане - му рекле старите - ние сме дојдени во вашето село Коњари уште не беше роден ти; Ние сме живееле на вашата куќа и во вашето поле, да затоа ти знајме сѐ по име од дома, чунки ние се слагаме како од вашата куќа; ние знајме сѐ што имате дома, ем поарно од тебе.
„Македонски народни приказни“ од Иван Котев (2007)
Имало во старо време некој си старец што бил како светец на оваа земја.
„Македонски народни приказни“ од Иван Котев (2007)
- Ами коа се прајте штркои - му рекол Силјан - за што сте сега луѓе?
„Македонски народни приказни“ од Иван Котев (2007)
Знајш, али не знаиш?
„Македонски народни приказни“ од Иван Котев (2007)
И од тоа пусто неризање мое ме накажа зер господ што дојдов во вашата земја.
„Македонски народни приказни“ од Иван Котев (2007)
- Еве за ошто знајме ние сѐ што имате дома, Силјане - му рекле - оти ви седиме на куќите; ние се прајме штркои, Силјане, и ви идиме во вашето село и во сиот виљает ваш.
„Македонски народни приказни“ од Иван Котев (2007)
Сакавме само да ве подразниме, да го вознемириме вашиот сладок спокој, да фрлиме само камен во вашето блато, та луѓето што носат осетливи носови да го сетат лошиот мирис... само тоа. Што можеме ние друго?“
„Пустина“ од Ѓорѓи Абаџиев (1961)
„Не правете го ова злосторство... Живеев во вашата земја и видов дека луѓето немаат ваква злосторничка душа...“
„Свето проклето“ од Јован Стрезовски (1978)
„Кај си научил немски?“ „Во вашата земја... Таму живеев со родителите...“
„Свето проклето“ од Јован Стрезовски (1978)
А дали знаете млади пријатели што се случува кога Паштетата на младоста доаѓа во вашиот град?
„Филтер Југославија“ од Константин Петровски (2008)
Ние нема да се мешаме во вашите машки разговори. (ја зема Антица за рака и излегуваат).
„Антица“ од Ристо Крле (1940)
Ај... да ни се ќердосаат. И во ваши куќи...
„Антица“ од Ристо Крле (1940)
- Па само со тепање вие можете да се пофалите во вашата фамилија.
„Последната алка“ од Стојан Арсиќ (2013)
- Па што има ново во вашиот Бечеј. Се случува ли нешто таму?
„Последната алка“ од Стојан Арсиќ (2013)
Првото, дали љубовната напивка, вашата љубовна напивка се однесува и на Вас?
„Црни овци“ од Катица Ќулавкова (2012)
4. Првата следна среда треба да отидете во градината на кафеаната која е најблизу до соборната црква во вашиот град (овде, во Белград, тоа би било во улицата Крал Петар број 6, во градината на кафеаната Знак прашалник).
„Црни овци“ од Катица Ќулавкова (2012)
4. Првата следна среда отидете до градината на кафеаната која е најблизу до главниот храм во вашиот град (овде, во Белград, тоа би било во улицата Крал Петар број 6, каде што се наоѓа кафеаната Знак прашалник).
„Црни овци“ од Катица Ќулавкова (2012)
Се гледа дека во вашиот живот сте фрлиле многу повеќе капи отколку што јас имам купено.
„Црни овци“ од Катица Ќулавкова (2012)
Ако таа е Асенета, може да се претпостави дека сепак ќе ви понуди да седнете и да ѝ раскажете што сте сонувале претходната ноќ.
„Црни овци“ од Катица Ќулавкова (2012)
1. Драга Асенета, Вие можеби имате волшебни црни очи кои фрлаат мирисни погледи околу себе, можеби зад себе сеете скапоцени сенки и можеби мочкате колонска вода, како што рекла една писателка, но тоа нема да Ви помогне да станете јунакиња на оваа книга.
„Црни овци“ од Катица Ќулавкова (2012)
Треба да чекате некој младич кој на масата пред вас ќе стави еден неизрежан клуч.
„Црни овци“ од Катица Ќулавкова (2012)
Навидум, сѐ е прилично лесно, доволно е во блиска иднина трипати да излажете, но и нешто веќе да се случило во вашето неодамнешно минато.
„Црни овци“ од Катица Ќулавкова (2012)
Но ова - како ветар да дува во вашите глави, братчиња.“ Кога ја запали светилката, браќата му се сторија ситни и жални.
„Месечар“ од Славко Јаневски (1959)
Тие таму немаат ни шифра, а ниту големи обврски. Државата многу не есапи на нив...
„Амбасади“ од Луан Старова (2009)
Ако успеете во вашата мисија сигурно ќе ве очекуваат подобри денови во нашата дипломатија...
„Амбасади“ од Луан Старова (2009)
Искрено одговорив: - Почитуван Министре. Не знам што ќе ми донесе иднината во вашата сакана земја.
„Амбасади“ од Луан Старова (2009)
Верувам дека ќе има за нив место во Вашата библиотека. Само Вие заслужувате и да ги имате.
„Балканвавилонци“ од Луан Старова (2014)
Армен Самуелиан ја забележа возбудата на Камилски и веднаш презеде: Чувствувајте се овде како во Ваша библиотека. Како во Ваша куќа.
„Балканвавилонци“ од Луан Старова (2014)
Само да не ја ставите во вашата листа на опасни турцизми! рече Мајка и замина со подавалникот.
„Балканвавилонци“ од Луан Старова (2014)
Се насмевна и додаде: „Гледате ли колку сум љубезна, ве нудам со вашиот ликер, во вашиот дом.“
„Полицајка в кревет“ од Веле Смилевски (2012)
- Што е тоа Дарко? Што имате во ваши раце? - Подобро да не знаеш, верувај ми, така е подобро.
„Браќата на Александар“ од Константин Петровски (2013)
Еден ден во релативно блиска иднина - не би можел да ви го кажам точниот датум една од пораките во вашата утринска работа ќе содржи погрешно отпечатен збор и вие ќе треба да побарате да ви го повторат.
„1984“ од Џорџ Орвел (1998)
Потоа продолжи: „Она што сакав всушност да ви го кажам е дека во вашиот напис забележав оти сте употребиле два збора кои се веќе застарени.
„1984“ од Џорџ Орвел (1998)
Во кое време го гаснат светлото во вашите станови?“
„1984“ од Џорџ Орвел (1998)
А. ПАВЛОВНА: (На Барбошин) А во вашата професија има многу привлечни работи за белетристот.
„МАРГИНА бр. 17-18“ (1995)
РЕВШИН: Алексеј Максимович, јас не сум упатен во вашите кредитни можности.
„МАРГИНА бр. 17-18“ (1995)
Во вашите текстови реферирате на Лајбниц и на неговиот модел за монадата.
„МАРГИНА бр. 17-18“ (1995)
Да се договориме на ручек во вашите бубрези?
„МАРГИНА бр. 17-18“ (1995)
- Е, таму - рече Елза, но не се реши да го повтори името. - Во вашата земја.
„Омраза - длабоко“ од Драгица Најческа (1998)
Било кој од вас да ѝ ги даде, мора да ги испие во ваше присуство.
„Омраза - длабоко“ од Драгица Најческа (1998)
И да сакате, нема веќе да останам во вашиот дом.
„Омраза - длабоко“ од Драгица Најческа (1998)
И ако не беше сваќата Севда премажена во вашето село, требаше да додевам на некој пријател.
„Крпен живот“ од Стале Попов (1953)
Дома ќе одите, ама не во вашиот дома. He плачете.
„Калеш Анѓа“ од Стале Попов (1958)
Дојде дури и до разговор меѓу кадијата и поп Јакова преку портата и се разбраа дека на Турчин вера не се дава. – Ние сме ви во стапицата – му рече попот на кадијата, фатете нѐ, дерете нѐ, бесете нѐ, печете нѐ, а сами да се фрлиме во вашите вилици никогаш.
„Калеш Анѓа“ од Стале Попов (1958)
Ке кркате од царскиот казан пиљафи, ќе јадете алви, баклава, месо од брав, и јагниња. He како во вашиот дома леб и пипер.
„Калеш Анѓа“ од Стале Попов (1958)
– А вие – им се обрати на сужните – ќе бидете ослободени од прангите и затворот и ќе си одите во вашето Мариово заедно со овој ваш син и брат Ангелета, како што сте го викале порано, но ќе гледате да не се посрамотите со нашиот падишах.
„Калеш Анѓа“ од Стале Попов (1958)
При овие зборови сите паднаа ничкум пред везирот, во знак на благодарност; направија по неколку метании, викајќи да е жив царот, и благословувајќи ја мајка му што го родила везирот, уверени дека сигурно е од каурски род; излегоа со навирени очи солзи од радост.
„Калеш Анѓа“ од Стале Попов (1958)
Ќе истечам во вашите очи Со ветрот што ме носи, Со мислата ваша.
„Век за самување“ од Веле Смилевски (2012)
А: Темелно изведен пеколен план! Не морате да ми го кажувате продолжетокот: ги снимивте тие звуци во вашата песна и му ја подаривте плочата-бомба на Ракот.
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
Во оваа книга јас наведувам одредена литература, но поголемиот дел е базиран на мојот личен однос кон љубовта.  Дали, тогаш, книгата е инспирирана од неверството во вашиот сопствен брак?  Тоа е мошне деликатна тема.
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
Ж: Е, баш сте умно ѓаволче. Ми ја уништивте приказната.
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
Мислам дека за тоа нема да кажам ништо, бидејќи тука е вклучена и една друга личност.
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
Зошто ова обвинување е толку раширено?  Добро, можам да ви дадам одговор имплициран во вашето прашање од здраво­ разумски тип.
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
Сите ние сонуваме за цврстиот темел врз кој ќе чекориме.
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
- По Тајниот агент, го снимивте Саботажа, по романот на Џозеф Конрад (Joseph Conrad) „Тајниот агент”, што често создава забуни во вашата филмографија...
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
Има нешто во вашите очи што ми кажува дека создавате, дека сте, дека сте...
„Или“ од Александар Прокопиев (1987)
При откопувањето на гробовите каде што лежеа нивните татковци, им ги собраа изгниените коски во платнени вреќички, и откако отец Серафим ги отпеа: „Мир да им течи во коските...” ги ставија врз ковчезите на нивните синови и пред да ги покријат со земја, и ним отец Серафим им отпеа молитва: „И во вашите коски мир да тече...“
„Злодобро“ од Јован Стрезовски (1990)
Како се толкува тоа во вашиот јазик?
„Злодобро“ од Јован Стрезовски (1990)
Ти еднаш ми рече дека си ти малоазиската, турска варијатна во вашето семејство. На дедо ти.
„Продавница за љубопитните“ од Мето Јовановски (2003)
Кога денот ќе одѕвони во вашите лисја, осамнеоста е тешка болка и сече само малку над очите.
„Две Марии“ од Славко Јаневски (1956)
Кога бликнал изгревот на другиот брег, еднаш кадијата му ја кажал на татко ми тајната што длабоко ја носел во себе со години: „Пријателе мил, со години идам крај Езерово во вашиот пријателски дом.
„Патот на јагулите“ од Луан Старова (2000)
Јас сум во ваша служба” реков возбудено. ,,Вие сте определен од Партијата да учествувате во изградбата на Беломорскиот канал” ми рече претседателот во заповеден тон.
„Патот на јагулите“ од Луан Старова (2000)
Така е запишано во вашето досие” ми го упатија првото прашање во кремљската комисија. ,,Да, товариш претседателе, добро ги познавам руските јагули, триесетина години ги проучувам, но има многу работи кои тешко се откриваат, особено кога е во прашање нивната миграција.
„Патот на јагулите“ од Луан Старова (2000)
Примете ме и мене во вашиов одред? - Засега не! - одговори Горјан.
„Волшебното самарче“ од Ванчо Николески (1967)
И од тоа пусто неризање мое ме накажа зер Господ што дојдов во вашава земја“.
„Силјан штркот“ од Марко Цепенков (1900)
И за вистина, Силјане, клетвата од старецот, што ги колна прадедови ни, ни се исполни и до неколку години сите деца од лошата сипаница изумреа и останале сите како црни кукавици без челад; да му е милост на Бога, зер нејќел да нѐ сотре сите, ами и дошол на старата од стариот на сон за да им каже на дедови ни да појдат кај изворите и во едниот извор да се искапат, та ќе се сторат штркови, и да прелетаат бело море и црно, та да појдат во вашата земја и тамо челад да родат и да ги изгледаат, та пак овде да си дојдат и да се искапат во другиот извор, та да се сторат пак луѓе.
„Силјан штркот“ од Марко Цепенков (1900)
– „Ејди, синко Силјане, му рекле старите, ние сме дојдени во вашето село Коњари уште не беше роден ти; ние сме живееле на вашата куќа; ние знаеме сѐ што имате дома, ем поарно од тебе.
„Силјан штркот“ од Марко Цепенков (1900)
- „Можам, Силјане, да ти кажам како се сторило себап за да не ни траат челадта во старо време и да одиме во вашите страни да раѓаме.“
„Силјан штркот“ од Марко Цепенков (1900)
– „Еве зошто ние знаеме сѐ што имате дома, Силјане, му рекле, оти ви седиме на куќите; ние се правиме штркови, Силјане, и ви идеме во вашето село и во сиот вилает ваш“.
„Силјан штркот“ од Марко Цепенков (1900)
Се разбира, јас немам при себе таков плод за да ви покажам и практично на што личи кога ќе ви се најде најаден во раката, но вие, таму, горе, во вашиот свет, го имате тој плод во изобилство!
„Желките од рајската градина“ од Србо Ивановски (2010)
Од мојот престој во гостилницата ќе ви спомнам една поединост за која не станало збор во вашиот разговор со гостилничарот бидејќи за гостилничарот таа поединост и не била важна.
„Желките од рајската градина“ од Србо Ивановски (2010)
Не сакам да ме разберете погрешно, јас воопшто не верувам дека во вашиот случај станува збор за таков вид пропуст“.
„Желките од рајската градина“ од Србо Ивановски (2010)
Можете да располагате со неограничени количини од неа, како што располагате и со количините воздух во вашиот свет.
„Желките од рајската градина“ од Србо Ивановски (2010)
„Вашата адреса?“ „Јужен булевар, број единаесет.“ „И во вашата куќа има воздух!
„Лек против меланхолија“ од Реј Бредбери (1994)
Во разговорите во кои имам случајно учествувано последиците од некои ваши постапки се третираат како недоразбирања.
„Летот на Загорка Пеперутката“ од Србо Ивановски (2005)
„Навистина немам увид во вашиот случај” се обидов да го избегнам директниот одговор.“
„Летот на Загорка Пеперутката“ од Србо Ивановски (2005)
Затоа, еве, и во ваше присуство ќе ја прашам: Јано, уште што ви е потребно?
„Летот на Загорка Пеперутката“ од Србо Ивановски (2005)
А можеби и вие, Василка, грешите во вашите заклучоци“, вели тој и ми ја зема раката да ми ја бакне.
„Жената на белогардеецот“ од Србо Ивановски (2001)
Оттогаш започнуваат моите вечери во вашиот дом, зелената куќа со широки прозорци на периферијата на Градот.
„Пловидба кон југ“ од Александар Прокопиев (1987)
АРСО: (Се обидува да го задржи.) Чекај, ти верувам.
„Чорбаџи Теодос“ од Васил Иљоски (1937)
Во вашите тефтери сѐ излегува двојно и тројно.
„Чорбаџи Теодос“ од Васил Иљоски (1937)
Но сосема неочекувано тој универзум пропадна и се најдовме себеси како живееме во сосема различен свет.
„МАРГИНА бр. 10“ (1997)
DD ПТ: Сѐ. Дали можеби читате и часописи за уметност? DD ЕВ: Да, ги гледам сликите. DD ПТ: 1964 год. имавте проблеми околу употребата на нечија слика во вашите дела.
„МАРГИНА бр. 10“ (1997)
И понатаму ќе го користам, бидејќи ѝ припаѓа на реалноста за која зборувам.
„МАРГИНА бр. 10“ (1997)
Што всушност се промени во вашата перспектива како уметник?
„МАРГИНА бр. 10“ (1997)
Ф. Б.: Хуморот има значајна улога во вашите дела.
„МАРГИНА бр. 10“ (1997)
Една генерација го зазема местото на друга.
„МАРГИНА бр. 10“ (1997)
Ф. Б.: Вас ве сметаат за прв вистински современ уметник во Русија, пресвртница за современата уметност во вашата земја.
„МАРГИНА бр. 10“ (1997)
Се е во вашата глава и во вашето срце.
„Жонглирање со животот во слободен пад“ од Сара Трајковска (2012)
Љубете со целото ваше срце и душа, без страв дека ќе ви го украдат срцето или ќе ја изгубите душата.
„Жонглирање со животот во слободен пад“ од Сара Трајковска (2012)
Не сакајте идеална слика во вашиот ум, сакајте вистинска, реална личност.
„Жонглирање со животот во слободен пад“ од Сара Трајковска (2012)
Изградете си и вие храм, светилиште, олтар, во кое ќе се молите за божествена светлина во вашите погледи кои ќе ви ги поврзат душите со оние кои ги сакате под златната месечина.
„Жонглирање со животот во слободен пад“ од Сара Трајковска (2012)
Сите лоши работи се случуваат толку брзо што немаме време ни да сфатиме дека се случиле.
„Жонглирање со животот во слободен пад“ од Сара Трајковска (2012)
Животов има смисла кога после голема трагедија ќе го дочекам изгрејсонцето, а зад небесниот хоризонт спонтано ќе се појави надежта и без процедурални забелешки после ужасно лоша ноќ може да започне нов ден.
„Жонглирање со животот во слободен пад“ од Сара Трајковска (2012)
И ако за момент заборавите кои сте, кога ќе ги затворите очите сетете се на оние чисти кадри и инсерти кои со брзина на светлината ви се отсликуваат во умот, моментите кога ја чувствувавте среќата и радоста во вашето срце без обврски, оправдувања и должности.
„Жонглирање со животот во слободен пад“ од Сара Трајковска (2012)
Тоа што го говорите треба да биде во согласност со тоа што го мислите, способноста да се најдат соодветни зборови за тоа што сакате да го кажете е во слободното изразување на чесните мисли.
„Жонглирање со животот во слободен пад“ од Сара Трајковска (2012)
Таа е сјајот во вашите очи, топлината во вашата душа, таа е светиот шепот и благослов, таа е божја убавина.
„Жонглирање со животот во слободен пад“ од Сара Трајковска (2012)
Слушајте сестри туркинки скршите лоши адети, фрлајте пусто фереџе, во ваши срца ранети радоста нека заигра...
„Мое село“ од Ванчо Николески (1950)
„Убаво, а со учителката Мица се договоривме во вашето училиште да организираме кога че имате цвеќе во дворот.
„Тополите на крајот од дедовата ливада“ од Бистрица Миркуловска (2001)
„И во нашата соба, бабо.“ „И во вашата, мило на баба, сѐ заедно ќе сториме!“
„Тополите на крајот од дедовата ливада“ од Бистрица Миркуловска (2001)
Можеби затоа што сум внесена во чувствата што ги изразувате во вашиот текст, па нешто во мене се вознемирува кога ќе се најдам пред зборот acte.
„Потрага по Елен Лејбовиц“ од Луан Старова (2008)
Вие се задржувате во вашето писмо на моето заминување и враќање од Албанија во пролетта на 1979 г., во времето на сталинистичкиот пекол во оваа земја.
„Потрага по Елен Лејбовиц“ од Луан Старова (2008)
Но посакувам сето ова да не се изроди во нова драматична епизода во вашата балканска сага и вашето семејство да биде секогаш безбедно. Елен Лејбовиц Р.С.
„Потрага по Елен Лејбовиц“ од Луан Старова (2008)
Во неколкуте години живот во Франција, во земјата која катарзира низ литературата, земја во која читањето е и еден вид колективна молитва на голем дел од населението, забележав дека читателот во вашата земја има своја стабилна индивидуалност.
„Потрага по Елен Лејбовиц“ од Луан Старова (2008)
И такво какво што го опишувате самото езеро што еден од вашите браќа го слика на ѕидот во вашиот нов дом крај реката Вардар во Скопје, се чини дека е обид да се оживее душата на езерото во новата татковина; и во истовреме, според нивните сугестии и коментари, се чувствува дека сите кои учествуваат во создавањето на новата фреска на ѕидот сакаат да ја видат во ова езеро татковината на нивната душа.
„Потрага по Елен Лејбовиц“ од Луан Старова (2008)
И затоа, почитувана Лејбовиц, кога во вашето прекрасно писмо спомнавте дека сте го читале делото на Јусуф Вриони Избришани светови, вие ги поттикнавте во мене спомените за него, кои сигурно не завршуваат само во ова писмо!
„Потрага по Елен Лејбовиц“ од Луан Старова (2008)
Се разбира, јас си велам дека вие веројатно сте предвиделе доволно книги за читање во летните одмори, но не ми се лутете, ако ја додадеме во вашата листа и предложената книга.
„Потрага по Елен Лејбовиц“ од Луан Старова (2008)
Скопје, 1 септември 2000 Почитувана госпоѓо Лејбовиц, Проста е, но едновремено и сложена приказната за моите Козички, на кои вие повторно се навраќате во вашето последно писмо и ми поставувате интересни прашања, на кои ретко сум помислувал пред и по пишувањето на романот Времето на козите.
„Потрага по Елен Лејбовиц“ од Луан Старова (2008)
Добро, има во вашите писма и извесно количество фактографија, информации и баналии од сите видови, кои вашиот епистолариј неизбежно го приземјуваат во просторот и во времето (внимавај, кај Тебе ги има неспоредливо повеќе отколку кај неа!), но вашата специфична, сосема езотерична и (белким и затоа!) мошне интензивна релација не се воспоставува, триж помалку должи врз нив. Туку исклучително врз длабините на душата.
„Потрага по Елен Лејбовиц“ од Луан Старова (2008)
Господине, Јас првин би сакала да ви се заблагодарам за поканата што ми ја упативте да престојувам во вашиот дом крај Охридското Езеро.
„Потрага по Елен Лејбовиц“ од Луан Старова (2008)
Ме прашувате дали го познавам Франсоа Масперо и дали сум ја читал неговата книга Балкан-Транзит.
„Потрага по Елен Лејбовиц“ од Луан Старова (2008)
Ерго, таа љубов толку силно го одбележала сиот Твој живот, животот на целото Твое семејство, што Ти просто не си можел, а да не ја запишеш.
„Потрага по Елен Лејбовиц“ од Луан Старова (2008)
Ќе ви пишам штом ќе го сварам (не го сакам овој поим со физиолошка конотација, но не можам да најдам друг) количината емоции и страдања кои ги изразувате во вашето писмо, но кои можат да се насетат во вашите книги.
„Потрага по Елен Лејбовиц“ од Луан Старова (2008)
Не сте помислиле некогаш од него да направите лик во вашите романи!
„Потрага по Елен Лејбовиц“ од Луан Старова (2008)
Ја уверував дека таа би можела во вашите книги да најде материјал достоен за филозофски промислувања, особено во епизодата во која се раскажува за вашата мајка која ја минува границата за да си го види своето семејство по долгогодишниот егзил.
„Потрага по Елен Лејбовиц“ од Луан Старова (2008)
Значи младите Албанци и Македонци кои ја читаат оваа книга би биле среќни да ја имаат и книгата на Алфонс Доде, Козичката на господинот Сеген, која е многу спомнувана во вашата книга, за да им се помоgне во нивното изучување на францускиот јазик.
„Потрага по Елен Лејбовиц“ од Луан Старова (2008)
Авторот на оваа одлична книга го запознав пред неколку години кога престојував во Колеџот на преведувачите во Арл и потоа при едно негово гостување во Скопје... Ваш Луан Старова
„Потрага по Елен Лејбовиц“ од Луан Старова (2008)
Читателот во вашата земја не е обичен потрошувач на книжевните добра, туку е субјект.
„Потрага по Елен Лејбовиц“ од Луан Старова (2008)
Посебно, кога во последното писмо во кое го поставувате прашањето за душата, коешто јас некогаш им го поставував на моите родители за нејзиното постоење (во романот Атеистички музеј), се сеќавам на фрагментот што ми го испративте, препишан во младоста од книгата на германскиот филозоф од еврејско потекло Макс Пикар, Светот на тишината.
„Потрага по Елен Лејбовиц“ од Луан Старова (2008)
Додека тоа што вие го раскажувате, во вашата книга, е дотолку попенетрантно останувајќи во голема мера неопипливо.
„Потрага по Елен Лејбовиц“ од Луан Старова (2008)
Оваа препорака ми се чини дотолку поумесна што вие во вашето писмо ми најавувате патување во Швајцарија (претпоставувам германска Швајцарија) во врска со претставувањето на германското издание на вашата книга Времето на козите, наведувајќи дека веќе сте ме известиле за тоа.
„Потрага по Елен Лејбовиц“ од Луан Старова (2008)
Има многу години откако ја напуштив универзитетската средина, а и немам некакви врски со светот на издавачите.
„Потрага по Елен Лејбовиц“ од Луан Старова (2008)
Згора на с, во вашата книга, вие мошне интимно ја поврзувате судбината на жртвуваните кози со оние на луѓето.
„Потрага по Елен Лејбовиц“ од Луан Старова (2008)
Ви пишував, ви ја допишував, почитувана моја Елен Лејбовиц, книгата Атеистички музеј, зашто во вас открив не само голем и незаменлив читател, туку и нешто многу блиско во вашата голема моќ да ме разберете, да ми се придружите во меандрите на страдањето во едно минато што оставило траги во душата.
„Потрага по Елен Лејбовиц“ од Луан Старова (2008)
Ваш Луан Старова XXIX Мојата верна читателка Елен Лејбовиц со големо внимание ги следеше драматичните настани во Mакедонија пролетта 2001 година.
„Потрага по Елен Лејбовиц“ од Луан Старова (2008)
Дека сум во право потврдува веќе нејзиното второ писмо од 10 мај 2000 година, во кое таа се повикува на романот на германскиот филозоф-прозаист Макс Пикар (Max Picard) Светот на тишината (објавен во 1952).
„Потрага по Елен Лејбовиц“ од Луан Старова (2008)
Не знам, почитувана госпоѓо Лејбовиц, кои беа причините за ова задоцнето катарзирање: дали беше чудесната Прованса, со своите опојни миризби, особено на лавандата, на чудесните бои, или на етеричните масла, со кои вие ме дарувавте во вашиот волшебен пакет, кој ми пристиgна како фрагмент или беше гласот на мојата осамена мајка, која ја слушав уште тогаш во Арл по телефон.
„Потрага по Елен Лејбовиц“ од Луан Старова (2008)
Моето мислење и впечатоците не ги сметам за значајни и јас бездруго никогаш не би ви зборувала за тоа што ме инспирира во оваа книга; но бидејќи во вашата разгледница од Солун вие повторно ми сугериравте да ја читам книгата, сепак јас ќе се обидам да ви зборувам за неа... за да не го побарате тоа од мене и по трет пат.
„Потрага по Елен Лејбовиц“ од Луан Старова (2008)
Како што мајка ми беше чувар на соништата на нашите детства, постојано обземена од опсесивната запрашаност, како што добро забележувате во вашето писмо, дали ќе има војна, така и мојот татко трагаше по стратегијата на орстанокот на семејството, жртвувајќи го својот сон крај своите книги.
„Потрага по Елен Лејбовиц“ од Луан Старова (2008)
Да, вие ја спомнувате во вашето писмо токму реката Вардар, истакнувајќи дека таа ја поврзува мојата нова татковина со старата земја на Едгар Морен, татковината на солунските сефарди.
„Потрага по Елен Лејбовиц“ од Луан Старова (2008)
Ако навистина во вашите книги ги раскажувате вашиот живот на детството и младоста, бездруго тоа треба да претставува и голема среќа што сега ја претставувате вашата земја.
„Потрага по Елен Лејбовиц“ од Луан Старова (2008)
Но што би можела да направам друго?
„Потрага по Елен Лејбовиц“ од Луан Старова (2008)
Всушност, не е мој обичај јасно да формулирам едно конструирано гледиште врз непостојани впечатоци како оние кои ми се наложуваат од читањето на вашите книги.
„Потрага по Елен Лејбовиц“ од Луан Старова (2008)
Значи, ова постоење на душата, би било недоволно да се рече дека вие имате потреба да верувате во неа зашто тоа што го изразувате во вашите текстови е повеќе од верување, тоа е повеќе убедување, произлезено од едно искуство, толку многу ви е близок дијалогот со еден духовен принцип кој преживува по принудното напуштање на една татковина, како и на еден духовен прекин со сушествата и предметите околу кои е конструиран вашиот живот.
„Потрага по Елен Лејбовиц“ од Луан Старова (2008)
Се враќав на Балканот во времето кога вистината за моите балкански кози од романот Времето на козите, макар објавена првпат уште во далечната 1992 година, пет години подоцна во својата француска верзија, доживуваше за мене, ново, неочекувано толкување, за да добие во вашето писмо и еден сублимен израз.
„Потрага по Елен Лејбовиц“ од Луан Старова (2008)
Описот што го правите на мојата земја во вашиот роман Атеистички музеј е најуспешното и најдоброто претставување на Алабнија од 70-tите години, време што и самиот сум го доживеал.
„Потрага по Елен Лејбовиц“ од Луан Старова (2008)
Вие ваква обединувачка тишина откривате прикажана и во Татковите книги, Атеистички музеј...
„Потрага по Елен Лејбовиц“ од Луан Старова (2008)
Но следеа толку многу разочарувања, толку очај што секогаш кога се појавува мала светлина на надеж, јас повеќе не се осмелувам да им пишувам дека сум среќна поради тоа.
„Потрага по Елен Лејбовиц“ од Луан Старова (2008)
Веројатно погодувате кај ми цели мислата: би сакала еден ден, кога ќе оцените дека за тоа е најдобро, да ја спомнете книгата во вашата рубрика, кратка препорака.
„Потрага по Елен Лејбовиц“ од Луан Старова (2008)
И бидејќи не правите никаква алузија на вашата сопруга, која се забележува краткотрајно за време на вашето враќање од Албанија во романот Атеистички музеј, а и во вашето последно писмо, си поставувам прашања за неа што не би се осмелила никогаш директно да ви ги поставам.
„Потрага по Елен Лејбовиц“ од Луан Старова (2008)
Еј, невини луѓе, во небо што гледате и се молите, свртете ги рацете нагоре, сонцето впијте го, месечината во коси нека ви заигра, ноќта кога ќе се спушти ветрот нека влезе во вашите пори низ крвта нека развиори.
„Илузија за сон“ од Оливера Доцевска (2013)
Таму е безбедно како во бункер и моќта да нишаните во некого е во вашите раце и очи. * Запис пронајден во вештачка насмевка
„Азбука и залутани записи“ од Иван Шопов (2010)
Лавиринтот и понатаму мора да го одржуваме беспрекорно чист. * Запис пронајден во метла ЧЕТИРИ ДАМИ* Седите сами во вашата соба и ве напаѓа огромна желба за играње карти.
„Азбука и залутани записи“ од Иван Шопов (2010)
Иглите за плетење и преденото и многу други работи што ги правевте во вашите села и по дома, тука да ги заборавите.
„Големата удолница“ од Петре Наковски (2014)
Затоа личи, вреди и треба да се најде во вашата нова куќа во новата татковина.
„Големата удолница“ од Петре Наковски (2014)
Судбината на Круша и Горуша е во ваши раце!
„Големата удолница“ од Петре Наковски (2014)
Сега знам зошто. Брзавте да се приберете во вашата црква, а?
„Големата удолница“ од Петре Наковски (2014)
Грдо е самофалењето и доколку чувствувате дека имате таква, макар и најмала цртичка во вашиот карактер - побргу избришете ја!
„Добри мои, добар ден“ од Глигор Поповски (1983)
Да влеземе ли во вашата училница каде што учите, каде по неколку часови во денот поминувате сите?
„Добри мои, добар ден“ од Глигор Поповски (1983)
И се надевам дека книгава ќе се најде во вашите раце, а вие, читајќи ја, ќе видите како еден возрасен човек, кој поминал и детство и младост, гледа на многунешта што нè опкружуваат, што ни се случуваат во нашето секојдневие.
„Добри мои, добар ден“ од Глигор Поповски (1983)
Но парите во ваши раце можат да ве изменат и да ве „расипат“, што се вели.
„Добри мои, добар ден“ од Глигор Поповски (1983)
А со парите во вашите раце можат да се случуваат разни нешта, и убави и грди.
„Добри мои, добар ден“ од Глигор Поповски (1983)
Имате многу книги во вашето училиште, имате и дома и кај ваши другари.
„Добри мои, добар ден“ од Глигор Поповски (1983)
Инаку, добри мои, она што вие како деца во вид на прво заигрување на срцето, прва несоница, прва воздишка го доживувате во вашите ученички денови, е нешто најнормално во животот на човекот.
„Добри мои, добар ден“ од Глигор Поповски (1983)
Но, можеби сево ова што ви го зборувам за моите и вашите учители, и не можете во вашите години да го сфатите најубаво.
„Добри мои, добар ден“ од Глигор Поповски (1983)
ЈАКОВ: Господине претседателе на литературен кружок, фабрикант на сапун, потпретседател на општина, секретар на друштво за француско славјанско пријателство, почесен член на друштвото за филателисти, откаде во вашата зрела фаза толку омраза за еден луд дилетант?
„Диво месо“ од Горан Стефановски (1979)
Што можете да кажете повеќе од она што веќе во ваше име го кажав во мојата пиеса?
„Диво месо“ од Горан Стефановски (1979)
Штотуку пристигнав во вашето живописно место и полн сум со разновидни своевидни интересни впечатоци.
„Диво месо“ од Горан Стефановски (1979)
ЈАКОВ: Ѕидот во вашата глава. Одбивам да сум жив по инерција, да дишам на шкрги.
„Диво месо“ од Горан Стефановски (1979)
Претпоставувам дека во вашето поимање на уметноста постои нешто пошироко од голото сликарство.
„МАРГИНА бр. 3“ (1994)
Па, претпоставувам дека мислите дека Дробилицата за чоколада најави нешто во вашата работа, нешто од оној прелом за кој често ми зборувавте.
„МАРГИНА бр. 3“ (1994)
Но вие почнувате да го разбирате новиот збор барем до некој степен, затоа што доволно од другите зборови веќе сте ги чуле во вашето минато искуство.
„МАРГИНА бр. 3“ (1994)
Мислиш не ме боли мене тој црн ден што се случи во вашето село додека ме славевте на сред село со најубави благослови и плодови?
„Црна билка“ од Ташко Георгиевски (2006)
А во новата куќа уште еден да се врне во вашата фамилија.
„Црна билка“ од Ташко Георгиевски (2006)
Во нашите сетики има нешто останато, некои зборови, некои пораки, некои случки, сѐ е тоа наталожено во вашето памтење и кога тогаш може да ви послужи.
„Игбал, мојата тајна“ од Јагода Михајловска Георгиева (2000)