во (предл.) - поголем (прид.)

Имено, со централна одлука на матичната фирма АД „Топлификација“ – Скопје, на Надзорниот одбор на „Топлификација Битола“, му е наложено на седница да предложи мерки со кои на вработените ќе им се запира од платата т.н. „стимулативен дел“ – позитивен или негативен стимул, во зависност од тоа каква била наплатата од корисниците на услугите на друштвото.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
 5 Но, ако се има на ум дека барањата на македонските пауперизи- рани работници од средната и ниска класа [пролетери/надничари/ платеници/аргати] очигледно, не го привлекуваат вниманието на правниците во поголем број – прилично површното трети- рање на овој, закоравен и дехуманизиран, правен сегмент и не е нешто толку необично, што би требало посебно да нè зачудува, барем во македонски прилики.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
Затоа, маргинализираните пролетери - надничари од сиромашните гета, најчесто, и немаат место во правните судски пресуди, и покрај нивната нумеричка супериорност во стварноста.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
Така, во периодот од јуни 2005 до февруари 2007, кога и престанува да се применува оваа мерка, работода- вачот на работниците им запираше определен износ од платата, а во поголемиот дел од овој период им запираше износи според т.н. „негативен стимул“.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
А работниците од пониските класи реално, немаат ниту средства, а ниту волја и знаење да се обратат за правно мислење до итрите правни со- ветници, консултанти или адвокати.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
Попрво се согласив со Ремзи дека „Ако главниот став е дека философијата е глупост ... тогаш мора сериозно да прифатиме дека таа е глупост, не преправајќи се, како Витгенштајн, дека таа е значајна глупост”.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Избегнувајќи го овој заклучок, исто како Ремзи, ја гледав философијата како анализа, а пропозициите на Трактатот, во поголемиот број случаи, како аналитички вистини.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Меѓу нив и тие од Македонија, кои годинава настапија во поголем број: „Интеримпекс“, кој е генерален застапник на германски фирми во нашата земја, на велесаемот забележа резултати кои се подобри од минатогодишните.
„Патувања“ од Никола Кирков (1982)
Како реакција на тоа српските граѓански партии со британска поддршка на 26 и 27 март организирале демонстрации во поголемите градови на Кралството Југославија.
„Џебна историја на македонскиот народ“ од Група автори (2009)
На 27 март 1941 група офицери на Кралската југословенска војска извршиле државен удар.
„Џебна историја на македонскиот народ“ од Група автори (2009)
За Кулик: „Вистинската демократија може да биде воспоставена врз политички инклузивната идеја на зооцентризмот (човекот како дел, а не мера за биосферата на нашата планета) - Зооцентризмот го интегрира човекот како супкултура во поголема целина на соединетата култура на ноосферата (изведено од noos: способност за мирисање, сетило за мирис)”.
„МАРГИНА бр. 34“ (1996)
Илиќ сметал дека во случај оваа маршрута да биде прекината Германците би биле присилени да ја употребат, во поголем дел Вардарската долина и на тој начин нивното уништување би било полесно и повлекувањето кон север невозможно.
„Британските воени мисии во Македонија (1942-1945)“ од Тодор Чепреганов (2001)
Во однос на преземената задача сметал дека пертизаните биле „премногу големи оптимисти“ бидејќи “локалните селани во поголем број се непријателски расположени кон партизаните“ и “за целото наше движење тие ја известуваа бугарската армија“.
„Британските воени мисии во Македонија (1942-1945)“ од Тодор Чепреганов (2001)
Во медитеранскиот простор луѓето од различни религии (милостиво прифатени, во поголем дел, од римскиот пантеон) почнале да сонуваат за објавата примена во зората на човечката историја.
„МАРГИНА бр. 19-20“ (1995)
Барав начин на пишување кој некако би бил поврзан со платната и личноста на сликарот.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Отсуството на сликан простор во поголемиот дел од делата и, како ми се чинеше, мистериозната аура на неговата личност создадоа проблем за кој бев одлучен да го разрешам и кој во текот на петте месеци ме преокупираше и маѓепсуваше.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Сите тие придонесоа за промената во мојата работа.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
- По едно време нè кренаа, ќе нè носат во поголемиот град, околиско место.
„Синовски татковци“ од Димитар Солев (2006)
Според Фоте, бараките беа исти; со тоа што во попристојните простории кај влезот беа сместени професорите (а тогаш надгледниците) а во поголемите простории во средината студентите (тогаш затворениците), додека низ мрежестите стакла на прозорците немиени со години провираше по некој ќунк зинат за воздух; ако имаше ќумбе под него, тој можеше и да издишува нешто како топлина, кога веќе снагите на жителите во бараките беа исушени од внатрешно согорување.
„Синовски татковци“ од Димитар Солев (2006)
Плевната од својата источна страна имаше просторен трем, со стреа, каде што понекогаш, кога врнеше, се прибираше добитокот, каде што понекогаш во врнежливите денови се вршеа некои работи: се прибираше компирот, се сечеа дрва, се сушеше навлажнето сено, се приготвуваше зимница, која потоа во поголем дел се пренесуваше в село.
„Бојан“ од Глигор Поповски (1973)
Позитивни искуства: во умерени количества, алкохолот во поголем број случаи прави луѓето да се чувствуваат помалку инхибирани, релаксирани и среќни.
„МАРГИНА бр. 8-9“ (1994)
Времетраење на дејството: земен во мали дози ПЦП трае само неколку часа, но во поголеми дози дејството може да трае и по неколку дена.
„МАРГИНА бр. 8-9“ (1994)
2. Без оглед за што зборуваат, зборуваат за пари. Типичниот распоред на партиите во поголемиот дел од демократските земји со демократичност се одвива според две димензии: радикализам- либерали конзервативизам (што е вредност на социјалдемократи демохристијани дефиниција за она што вообичаено се нарекува левица, односно десница) и радикализам конзерватизам демократичност-тоталитаризам.
„МАРГИНА бр. 8-9“ (1994)
Поради своите карактеристики ПЦП од време на време се појавува како примеса во поголеми количества на марихуана, хероин и ЛСД.
„МАРГИНА бр. 8-9“ (1994)
Онаму, каде тие се од пообемен карактер и во поголем број, заради полесно снаоѓање низ 4 Дополнително, до крајот на ноември 2015 година, ЗРО претрпе нови 4 изменувања и дополнувања, со што вкупниот број на рогации кај овој закон достигна 19.
„Обезвреднување на трудот - 2 Анализа на трудово-правната легислатива во периодот 2010-2014“ од Мартин Краљевски, Дејан Лутовски, Ивица Костовски (2015)
Набрзо во 1834 година, кога се распадна военоспахискиот поредок во империјата, и по 1839-та кога со Џалханскиот Хатишериф беше гарантирана личната безбедност, имотот и вероисповедта, а со тоа создадени и можности за преселување на луѓето од едно место во друго, од селата во градовите и од помалите градови во поголемите, во Потковицата се случија некои промени кои, подоцна, имаа големо влијание врз севкупниот живот во неа.
„Потковица на смртта и надежта“ од Миле Неделкоски (1986)
Клерот најчесто и во поголем дел бил од странско потекло. Клерот бил причина за делби.
„Атеистички музеј“ од Луан Старова (1997)
Колку што земјата запаѓаше во поголема беда, бункерите стануваа поцврсто градени, со поголеми количини квалитетен бетон и челик...
„Атеистички музеј“ од Луан Старова (1997)
Околните буки фрлаа над нив дебели сенки, а Сонцето, кружејќи по небото, во поголем дел од денот низ густите лисја фрлаше снопови шарена светлина и си играше со нежните есенски треви.
„Маслинови гранчиња“ од Глигор Поповски (1999)
И така, во сè помногубројните геј-енклави што сè побрзо се ширеа во поголемите градови во САД и другаде во текот на 1970-тите, еден нов и наводно модерен стил на геј-мажественост добиваше сè поцврст облик и создаваше спектакуларна видливост.63
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Тоа не е толку прашање на спасување на машката геј-култура од сведувањето на секс, колку што е сочувување на некоја концепциска и емоционална врска меѓу машките геј-културни практики и истополовите сексуални практики што ја прават хомосексуалноста сексуална ориентација.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
„И не е работата само во тоа што гејовите висат по стрејт-барови; некои сосема ги избегнуваат баровите, па си наоѓаат партнери на интернет или преку локатори на апликации за смартфони како што се Грајндер, Крашр (Qrushr) и Скраф (Scruff).
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Геј-луѓето изгледа постојано откриваат, а потоа и преоткриваат – секогаш со истата шокираност и изненаденост, со истата неочекувана вџашеност – колку тривијална работа им е гејството, колку малку им е важно, колку е безначајно во поголемиот сплет на работите, колку малку се идентификуваат со него, колку мала потреба имаат да ѝ припаѓаат на култура што се гради околу него.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Но, изгледа дека суштествувањето како геј, сепак, е единственото нешто за кое воопшто зборуваат.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Предизвикот за критичарите и за толкувачите е спротивното: да се открие што е она во поголемиот дел од машката геј-култура – зачувувањето на историски артефакти, да се послужиме со примерот што само ни е најмногу на дофат, или култот кон Џоан Крафорд – што би можело да има некаква врска со куровите.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
„Во 2007 г. списанието Ентрепренур ги стави геј-баровите на списокот дејности на кои им се заканува изумирање, заедно со продавниците за плочи и со телефонските говорници“, забележува Џун Томас.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Упорното одрекување дека геј-културата постои или дека е релевантна за помладата генерација е дел од еден поголем образец.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Томас проценува дека „бројот на геј-барови (во поголемите градови) се намалил од врвовите достигнати во 1970-тите...
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Тогаш, излегува дека меѓу нечувствувањето никаква потреба да му се припаѓа на нешто и чувствувањето неодолив порив да влезеш низ примамливион влез на маалскион пијано-бар не зјае никаква непремостлива генерациска провалија, туку само тенок меѓуграничен појас што не е поголем од деценија.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Од 2008 г. до 2011 г., бројот на геј- и на лезбејски барови и клубови во базата на податоци на издавачот на туристички водичи за гејови Дамрон се намалил за 12,5 %, односно од 1610 на 1405.451 Падот бил уште пострмоглав пред 2005 година.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
И штом, во нашево хомофобично и сексофобично општество, е секогаш лесно да се нападне геј-сексот, а е мошне тешко да се брани, изгледа не вреди да ѝ се купува угледност на машката геј-култура со нејзино спасување од неугледната вклученост во машка геј-сексуалност, како што се мачи да направи Лари Крамер (кого Фелоус го цитира двапати): „Сигурно во геј-културата има повеќе од само курови“, вели Крамер.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
„Вистинска гордост ќе имаме само кога ќе бараме признание на култура што не е само сексуална“ (небаре култура што е само сексуална би била сосема срамна работа – или, барем, небаре тоа би било нешто со што не би се гордеело ниедно пристојно човечко суштество).361 Но, вистинскиот проблем не е што машката геј-култура веројатно ќе се сведе на ништо повеќе од само курови.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Врвот во Менхетн бил во 1978 година, со 86; денешниот број е 44“.452 Во меѓувреме, „Грајндер почнал со работа во март, 2009 г., а сега има над два милиони корисници, од кои половина се во САД.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Турската полиција, особено во поголемите градови, била доста будна, но во случајов на никого не му дошло на ум дека Банката би можела да биде минирана од под земја.
„Солунските атентати 1903“ од Крсте Битоски (2003)
Се забранувало граѓани да земаат учество во прогонувањето и задржувањето на други граѓани, да вршат претреси по куќи, да се собираат во поголеми групи во кафеани и во други центри и со цел да пренесуваат лажни вести и слично.
„Солунските атентати 1903“ од Крсте Битоски (2003)
Од економски и од политички причини, а и како резултат на големата несигурност што владееле во внатрешноста на Македонија, во последните месеци во Солун дошло македонско население во поголем број, кое, во мнозинството, ниту имало некакви лични врски во градот ниту било пријавено.
„Солунските атентати 1903“ од Крсте Битоски (2003)
Тој пишува: “Колку и да се за жалење констатираните ексцеси, сепак, може да се тврди дека тие релативно биле доста ретки и дека треба да бидеме среќни што ги немаше во поголем број.
„Солунските атентати 1903“ од Крсте Битоски (2003)
Дадов отказ, се преселивме во поголема куќа, децата тргнаа на училиште.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Деновите ги минував чистејќи ја и преуредувајќи ја куќата.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Мојот маж реши да најде работа.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Приредувавме вечери за еден потесен круг пријатели.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Беше тоа време на промени: дедо умре и неговата продавница им припадна на нашите родители; мама веќе не рибаше подови кај богатите семејства туку му помагаше на татко во продавницата; се преселивме во поголем стан на улицата Кајзер Јозеф.
„Сестрата на Сигмунд Фројд“ од Гоце Смилевски (2010)
Таа година посакав да научам да сликам. Долго време си бевме туѓи со Зигмунд, и со таа моја желба одново започна нашата блискост.
„Сестрата на Сигмунд Фројд“ од Гоце Смилевски (2010)
86. Оние карактеристики кои Мисирков ќе ги повтори и кон крајот на својот живот бездруго се однесуваат на бугарските студенти во Русија, кон кои беа приклучени и некои Македонци коишто навистина беа во поголемиот број опфатени од социјалистичките идеи и, според тогашните сфаќања, се однесуваа прилично нихилистички кон националното прашање воопшто.
„За македонцките работи“ од Крсте Петков Мисирков (1903)
Но по две години, согледувајќи ја историската важност на Охрид за Македонија, тој во поголема мерка ќе се потпре и врз карактеристиките на охридскиот говор.
„За македонцките работи“ од Крсте Петков Мисирков (1903)
И така, Патријаршијата ќе сака во поголемиот дел на Македонија со словенско население да го установи грчкиот јазик за во училиштата и во управата.
„За македонцките работи“ од Крсте Петков Мисирков (1903)
Откако Профим успеа неколку пати да ја премине кришум границата за Албанија и да донесе во селото сол, масло, шеќер и газија, спечали пари и го купи сиот брег; ги израстури меѓите на брегот, ги спои малите парцели во поголеми, испланира кои делови ќе му бидат бавчи, кои лозја, кои дрвја ќе ги исече, а каде нови ќе насади, каде патот ќе го рашири, од каде вода ќе довлечка за сиот брег да го наводнува - зафати да приготвува материјал за да го обгради брегот, да не им дозволи ни на луѓето, ни на селскиот добиток да врви по него без контрола, а и да му олесни еднаш на душата што, ете, сиот брег најпосле ќе го стави в рака.
„Свето проклето“ од Јован Стрезовски (1978)
Слабо тој се грижи за личниот опис на читателот, бидејќи верува во таинствената мерка со повеќе облици која во поголемиот број случаи стои како добро скроена облека, и затоа не треба да се пропушти теренот ниту на доаѓање ниту на заминување: помеѓу него и другите ќе се создаде мост секогаш кога текстот ќе се роди од семе а не од калем.
„МАРГИНА бр. 6-7“ (1994)
Кога ќе ги видиш надвор од чашата, ќе ти стане јасно дека во поголеми количини засебно би можеле да бидат кисели, горчливи, со лош мирис, па дури отровни.
„Читај ми ги мислите“ од Ивана Иванова Канго (2012)
Им помагав во поголем број случаи, тие го знат тоа.
„Читај ми ги мислите“ од Ивана Иванова Канго (2012)
Иако Партијата, во согласност со обичајот, го присвојува пронаоѓањето, атомските бомби се појавија првпат во почетокот на четириесеттите години на дваесеттиот век и првпат беа употребени во поголем број десет години подоцна.
„1984“ од Џорџ Орвел (1998)
Дури и кога би постоело легендарното Братство, што беше малку веројатно, беше незамисливо дека неговите членови би можеле некогаш да се состанат во поголем број отколку во двојки или во тројки.
„1984“ од Џорџ Орвел (1998)
Се веруваше дека мажите, чии сексуални инстинкти потешко се контролираат, се во поголема опасност да бидат компромитирани од валканиците со кои ракуваат.
„1984“ од Џорџ Орвел (1998)
Во 2005 беше избришана и диспозитивната одредба, која даваше можност, работодавецот да може на работникот да му исплати 42 испратнина и во поголем износ од законски утврдениот, како и онаа дека работникот, кој остварил право на испратнина, има право на паричен надомест и други права по основа на невработеност (чл. 141, ЗРО/03 – Пречистен текст).
„Обезвреднување на трудот“ од Савески, Апасиев, Ковачевски, Василев (2010)
Најмалата сестра гледаше де во мајка си, де во поголемата сестра.
„Омраза - длабоко“ од Драгица Најческа (1998)
Одговорот стигна во поголем коверт.
„Омраза - длабоко“ од Драгица Најческа (1998)
(Да не испуштиме од предвид еден важен факт, кога зборуваме за дела со вакви содржини, имено, дека во поголем број европски литератури, особено во таканаречените источноевропски земји, по Втората светска војна, литературата за егзилот познава високи дострели – Г.Тод.)
„Ервехе“ од Луан Старова (2006)
Авторот ги пренесе во својот бележник уште следните записи на таткото Панда Бранов: во малото каче за пиперки туршија фрламе една ока сол а во поголемата три кгр сол и така туршијата е точно солена.
„Продавница за љубопитните“ од Мето Јовановски (2003)
Како возрасен граѓанин (на една постколонијална територија), продолжи да се раскрупнува, и натаму ја сака музиката и во поголем дел од времето е добродушен.
„Човекот со четири часовници“ од Александар Прокопиев (2003)
„Дојде крајот и на нашето“, му вели Турчинот на дедо ти, „белки во поголема среќа ќе ве оставам од онаа што ја немавте“.
„Жената на белогардеецот“ од Србо Ивановски (2001)
Спротивно на тоа, во поголемиот дел од Африка и Америка, колонијалните граници почесто беа исцртувани без водење каква било сметка за локалната општеството и честопати на места без каков било историјат на формирање државни граници.
„Простори на моќта“ од Зоран Попоски (2009)
И покрај стандардните одговори, остана мистеријата.
„Потрага по Елен Лејбовиц“ од Луан Старова (2008)
Но со поширока поддршка од страна на издавачот книгите можеа лесно да бидат продавани во поголеми тиражи, по одличните критики во француските национални медиуми...
„Потрага по Елен Лејбовиц“ од Луан Старова (2008)
Британската претпазливост била причина Американците, во поголемиот дел од војната, да имаат маргинален статус на неискусни партнери.
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“ од Тодор Чепреганов (2012)
Во рамките на оваа задача, секако спаѓало и испраќањето воена мисија и во Македонија.
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“ од Тодор Чепреганов (2012)
За него немало никакво двоумење или колебање дека „жителите не се ниту Грци, ниту Бугари или Срби или Хрвати. Тие се Македонци“.
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“ од Тодор Чепреганов (2012)
Тој барал да се испратат британски воени мисии во Главните штабови и во поголемите единици на сите покраини во Југославија, кои би можеле да придонесат во остварувањето на предвидените британски акции и да послужат како врска преку која ќе се реализираат барањата на единиците на НОВ и ПО на Југославија.
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“ од Тодор Чепреганов (2012)
Во политичката анализа за расположението на народот во Македонија, тој ќе истакне дека „поголемиот дел од цивилите ги имаат почувствувано ударите на војната и сега се подготвени за формирање сопствена влада.
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“ од Тодор Чепреганов (2012)
Нивните села се концентрација на нечистотија и сиромаштија, дури и во поголемите села во долините каде што луѓето се во многу подобра ситуација".
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“ од Тодор Чепреганов (2012)
Како добар аналитичар Еванс забележал дека македонскиот народ во тој дел на Грција, иако немал национална интелигенција, а исто така и организирана национална дејност, и покрај теророт што бил практикуван од страна на претставниците на државната власт, особено селското население во поголем број останало тука и јасно го дефинирало својот македонски идентитет.
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“ од Тодор Чепреганов (2012)
Од своја страна, офицерите на ОСС не биле многу расположени да се наоѓаат под мониторингот на СОЕ, и покрај тоа што се работело за сојузничко тело.
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“ од Тодор Чепреганов (2012)
Маркос слушна уште од Захаријадис дека ДАГ „и покрај тоа што е револуционерна армија, во техниката на водењето на војната е роб на буржоаски предубедувања кои во поголемиот дел својот корен го водат од ЕЛАС.
„Големата удолница“ од Петре Наковски (2014)
А вашите желби, во поголем дел треба да ви ги исполнат родителите.
„Добри мои, добар ден“ од Глигор Поповски (1983)
Така, значењето на „добро” мора да вклучи негова асоцијација со „лошо” и сместување на овој опозиционен пар во поголем систем на конструкти со коишто тој е во некаква врска.
„МАРГИНА бр. 3“ (1994)
Тоа лето Охрид беше преполн со Срби кои пеколно лажеа дека се сите добри богати фраери од центарот на Белград што, претпоставувам, во поголем дел не беше вистина, но девојките беа испраксирани да глумат дека веруваат во секој нивни збор, сѐ во служба на добар летен незаборавен провод.
„Знаеш ли да љубиш“ од Ивана Иванова Канго (2013)