во (предл.) - преден (прид.)

Во предниот земник обично е разбојот и по некоја крбла, каче, ковчеже со разни ситнарии: цевки, предена кадели, пласти и секаков „абур — џубур".
„Крпен живот“ од Стале Попов (1953)
Во крчмата, во предната соба, имаше неколку души.
„Послание“ од Блаже Конески (2008)
Историската брзина можеби и не е фатум; она што нас, ова списание, нè интересира и што се обидуваме да го „зрачиме” е индивидуалистичкиот пристап; историјата и нацијата како позадина за лични подвизи (придвижувања) во предниот план.
„МАРГИНА бр. 36“ (1997)
Беше тоа гравура на една заоблена градба со правоаголни прозорци и со мала кула во преден план.
„1984“ од Џорџ Орвел (1998)
Татко беше погребан во предниот, поистакнатиот дел на муслиманските гробишта, близу една асфалтирана патека, веднаш спроти неколку еврејски гробници.
„Атеистички музеј“ од Луан Старова (1997)
Но секогаш во преден план е естетичкиот слој, а не идеолошкиот - значи уметничкото дело, а не уметничката стратегија. Margina #26-28 [1995] | okno.mk 45
„МАРГИНА бр. 26-28“ (1996)
Возачот, наведнат врз воланот, крвареше од расцепената глава, веројатно од силниот удар во предното стакло.
„Сонце во тегла“ од Илина Јакимовска (2009)
Како што разговорот се развивал, тој сѐ повеќе чувствувал дека тоа е само обично преправање, и тоа залудно, бидејќи тој се преправал само okno.mk | Margina #22 [1995] 45 површно, во предниот план, а психијатарот ова преправање очигледно го земал совршено сериозно.
„МАРГИНА бр. 22“ (1995)
СТОЈАН: (Од зад кулиси).
„Печалбари“ од Антон Панов (1936)
Назад врата за во предното одделение.
„Печалбари“ од Антон Панов (1936)
Едното око на човекот било крвава дупка, другото, со боја на сум бакалар, косо гледало во предните копита на коњот.
„Забранета одаја“ од Славко Јаневски (1988)
Од едно мало кошарче во предниот дел на колибата, Бојан зеде три, четири компири и ги спушти во котлето над огнот.
„Бојан“ од Глигор Поповски (1973)
Потоа ги пушти и говедата. Додека тие пиеја вода и се бавеа, изненадени од снегот, преку кој и тие не се решаваа да загазат, Бојан им фрли малку сено во предниот дел од тремот, оставајќи ја вратата отворена, сами да се вратат и да влезат.
„Бојан“ од Глигор Поповски (1973)
Еден дел од широкиот двор беше покриен со лозници и насекаде имаше цвеќиња: во предниот дел од дворот во март месец по земјата се ширеа бели и розови зумбули, во април потокалови и црвени лалиња, а над нив се извиваа тенките но густи како букети - бели и лилави јорговани кои расцутуваа во мај, додека преку целото лето низ дворот се ширеа бели маргаритки.
„Белиот јоргован“ од Хајди Елзесер (2012)
Нејасното мислење за слободата, според него, добило конкретизирање со тоа што балканските нации „сакаат да ги тргнат народите и земјите на Балканот од дофатот и меѓусебното дејствување на империјалистичките сили, независно дали се од Оската или не“.
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“ од Тодор Чепреганов (2012)
Единствено Луис Адамиќ сметал дека „балканскиот дух избива во преден план и е многу поконкретен отколку што е обично“.
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“ од Тодор Чепреганов (2012)
ЛИПСИНКА клекнува во предниот дел од просторијата, си ја гледа дланката како погоре, а потоа станува и ѝ се обраќа на придружбата.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
КАДАР (29) кадар со БАРБАРА како танцува во хармонија со ПРИДРУЖБАТА лево во предниот дел од сцената, близу до ЛИПСИНКА.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Хичкок: „Не, можете да ме видите и во Станар, седам во предниот план на стол во новинската редакција.
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
Гледам: куќичка, лозје, во преден план лозница со натежнати гроздови... во заден план жолта корија... најобичен септемвриски пејзаж, од најобичен календар - со дванаесет месеци, за секој месец соодветен пејзаж...
„Клучарчиња“ од Бистрица Миркуловска (1992)
Потоа започнуваа да работат, а тоа значеше дека тој доскокнува во предниот двор на секоја куќа и ги зема кантите со смет и ги донесува до камионот и ги исфрла од нив отпадоците и уште еднаш ги удира по металниот раб со што испаѓаат корките од портокали и корките од дињи и почнуваа да го исполнуваат празниот камион.
„Лек против меланхолија“ од Реј Бредбери (1994)
Одеа исправени, на задните нозе, носејќи метално оружје во предните. На нозете имаа чизми. Беа мажи и имаа очи, уши, уста, носови.
„Лек против меланхолија“ од Реј Бредбери (1994)