кон (предл.) - популарен (прид.)

Бидејќи се работи за автори што инаку по многу работи се разликуваат, дотолку поинтересно е како се сепак слични по интелектуалниот очај и пристрасниот презир кон популарната култура.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Тие непосредно нè упатуваат кон популарните обувки на адолесцентите, ни помагаат да ја фокусираме фантазијата така што, благодарејќи му на сеприсутниот популарен елемент, ќе ја идентификуваме мрежата на означители: патиките на куклите им овозможуваат да значат во ова време, додека се стекнува впечаток дека за некое идно изложување би можеле да бидат и заменети.
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Но, останува прашањето на патиките. Ако куклите ги замислиме без нив, навистина можеме да се согласиме дека глетката би делувала помалку „не­здраво“.
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Бесот на Bloom е по свое разбирлив, бидејќи токму образованието спаѓа меѓу последните (последна?) неосвоени тврдини.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Раната критика ја нагласуваше пред сѐ улогата на популарната култура при зацврстувањето на општествениот статус qуо, а нејзините денешни обвинители и обвинителки се многу помалку попустливи.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)