негов (прид.) - естетика (имн.)

И покрај врската со авангардата, Ворхол, како и другите автори во рамките на амери­канскиот андерграунд, најзначајна врска вос­по­стави токму со Холивуд, и тоа во негација на неговата естетика.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Барем за машката култура, вистинската политика на филмот лежи во неговата естетика: неговиот стил го надминува она што го пренесува неговата видлива порака.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Веќе кон­статиравме дека 98 Margina #15-16 [1995] | okno.mk Ворхол е иконографски, па и идеолошки силно национално обележен; но неговата естетика пред сè е европска.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Накратко, класната, расната, етничката, сексуалната и родовата политика на филмот е прилично ужасна. ‌Тие политички петна, меѓутоа, не го смалуваат естетскиот успех на филмот, особено кога се гледа со правилна дистанција и иронија.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Филмот е бележит и поради улогата на Батерфлај Мекквин, која не е именувана во екипата, а која ја игра црната прислужничка на Милдред, Лоти, на некој начин најдивниот лик во целиот филм, но исто така и средство за упорно, жестоко расно стереотипизирање.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Неговите рани филмови се фундамен­тал­но филмски, сижето во овој случај нè одвраќа од вниманието кон медиумот, а и самата постапка е елементарна.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Затоа неговиот метод може да се нарече концептуален докумен­таризам.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Многу режисери, за разлика од Флоренс, го третираат актерот како коавтор на претставата, дури некои кои имаат силна и интензивна врска со режисерот, се претвораат во центар на неговата естетика (на пример, Чеслак во „Беден театар“ на Гротовски).
„Календар за годините што поминале“ од Трајче Кацаров (2012)