свој (прид.) - содржина (имн.)

Јузбашијата, уште не седнат убаво, го дочитуваше краткото, но јасно писмо од кајмакамот, кое со својата содржина ги вознемири претставителите на султанот.
„Толе Паша“ од Стале Попов (1976)
Овој час наш човек ми кажа дека овие дни — салам и тој не знае кога — ќе имаш гости од планина.
„Толе Паша“ од Стале Попов (1976)
29. Илинденското востание несомнено беше вешто однадвор инспирирано при што беа привлечени за него и предани претставници на самостојната македонска ослободителна борба, но народот, како што вели Н.Вапцаров, “си влеа своја содржина” и создаде епопеја што стана углед и поттик за идните револуционерни подвизи.
„За македонцките работи“ од Крсте Петков Мисирков (1903)
Националистичкиот кич своите содржини ги црпи од страсната внурнатост во “суштината на националното битие” и како таков свртен е кон минатото и лишен од утописката димензија.
„МАРГИНА бр. 8-9“ (1994)
Таа во Винстон предизвика извесно матно сеќавање на нешто видено многу одамна на еден ѕид или на огласно пано - едно големо шише направено од електрични сијалици кое како да се наведнува и исправа, истурајќи ја својата содржина во една чаша.
„1984“ од Џорџ Орвел (1998)
Покрај тоа што марксовиот рог на изобилството обилно си ја исфрлаше својата содржина, одвреме-навреме по нешто ќе снемаше по продавници.
„Филтер Југославија“ од Константин Петровски (2008)
И покрај тоа што во текот на 1943 година информациите за настаните од Македонија биле кратки по својата содржина, што главно се должело на неможноста да се добијат непосредни информации од самото место, воопшто не треба да изненадува што единствениот извор на печатот за настаните во Македонија во текот на 1943 година сè уште претставувала радиостаницата "Слободна Југославија", чии емисии се слушале во САД.
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“ од Тодор Чепреганов (2012)
И покрај скудноста на информациите, американската јавност сепак можела да добие слика за она што се случувало на територијата на Македонија и да се увери дека борбата ја воделе НО војска и партизанските одреди на Македонија.
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“ од Тодор Чепреганов (2012)
Со развитокот на бирократско-корпоративниот капитализам се губи таа индивидуална авто­номија, владетелскиот круг на луѓе станува хетерономен: неконформизмот на протес­ тант­ската етика се заменува со насоченоста кон признавањето од страна на социјалната група, на која � припаѓа индивидуата; Идеалното Јас радикално ја менува својата содржина и некако станува „внатрешно”, се состои од исчекувањата на соодветната старосна група на околината, такашто изворот на моралното задоволство веќе не е чувството дека наспроти притисокот однадвор сме останале доследни самите на себеси и сме ја извршиле нашата должност туку повеќе чувството дека лојалноста кон групата сме ја ставиле над сето останато.
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
Оваа книга беше одбележана од париските медиуми за храбриот и оригинален симболизам во својата содржина.
„Времето на козите“ од Луан Старова (1993)
Широки димензии на една поетска сфера која во својата содржина вметнала шаренолик спектар на интересности.
„Поетски блесок“ од Олга Наумовска (2013)
Овие се (било со нив да се согласуваме или не) според моето мислење важни пред сѐ заради тоа што со својата содржина секогаш одново ни докажуваат дека расправата по тоа прашање е воедно и прашање за самата суштина на популарната култура. Margina #32-33 [1996] | okno.mk 97
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
За мене популарната култура е непроценлив извор на разновидни и противречни надразби и пориви.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Популарната култура ја доживувам како важен дел од мојот живот.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)