широк (прид.) - публика (имн.)

Но кога велам дека Швитерс е егземпла­рен уметник за другите уметници, тоа е затоа што тој им е далеку попознат на специјалистите отколку на широката публика.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Историчарите на уметноста и уметниците го запознаа преку написите и изложбите.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Токму оваа изложба помогна да бидат откриени многу техники и уметници. Од многубројните активности на Швитерс (колажи, типографии, поезија и литература, “work in progress”-от од MERZBAU), која ви е најблиска?
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Но неговата егземплар­ност повеќе важи за другите уметници отколку за широката публика. 202 Margina #11-12 [1994] | okno.mk На кој начин Швитерс е пример за другите уметници? Уметничкото дело може да предложи оригинални решенија кадри да мотивираат, да нахранат други визии и креации, и тоа најочигледно важи за универзалните уметници какви што се Пикасо и Матис.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Дали современиот уметник денес поседува вака широк опсег на изразување? Се чувствувам мошне близок на колажите и на остварувањата какви што се MERZBAU.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Иако нивното значење денес се чини е единствено реликвитетно, овие мали употребни цртежи сепак служат како мост кон големите записи врз школски табли и кои го овозможуваат климаксот на „Мислењето како форма”.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Овие дела: дијаграми не од акции туку идеи, беа нуспродукти од Бојсовите маратонски јавни предавања од седумдесеттите, во кои се обиде да вклучи широка публика во неговата шема за опфаќање на сите аспекти на човековата креативност во „социјален организам како уметничко дело”.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Не, местото на престапот ги привлекувало престапниците само дотогаш додека тој факт не станал достапен на широка публика.
„МАРГИНА бр. 17-18“ (1995)
Морате да одите!
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Луѓето сѐ уште велат дека претставата е премногу геј, иако ѝ се обраќа на широка публика.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
ДАГЛАС КАРТЕР БИН: Кога работев на Занаду, стана јасно дека зборот камп сѐ уште се употребува за да се отфрли нешто.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
ГЛЕН МАРИЈА: Го гледав Циганка.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Е, тоа беше страва, да ти ‘бам!
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Тешко се пробиваше неговото сликарство, не само меѓу широката публика туку меѓу неговите колеги по занает, од кои поникнуваа и ликовните критичари.
„Синовски татковци“ од Димитар Солев (2006)
Една од намерите на проектот беше да се направи интересно и технички комплексно дело што ќе може да се смести во најмала можна меморија, за да допре до широката публика.
„МАРГИНА бр. 29-31“ (1996)
Всушност, тоа е суштината на неговото дело: “Колку што ми се допаѓа идејата да бидам новински стрип цртач кој има дневен стрип што се појавува и се развива и има широка публика, и оди понатаму и сите го сакаат - и многумина од моите омилени цртачи го прават токму тоа - јас не сум создаден за тоа.
„МАРГИНА бр. 29-31“ (1996)