зошто (прил.) - тогаш (прил.)

Не знам зошто тогаш толку многу брзав да пораснам кога целиот град што се протегаше од Мичурин до Градскиот парк ми беше достапен во секое време.
„Ласа“ од Наташа Димитриевска Кривошеев (2011)
Од фрижидерите со снежец до моите недостижни фантазии во раните пубертетски години.
„Ласа“ од Наташа Димитриевска Кривошеев (2011)
А: Епа добро, зошто тогаш рековте дека вашиот оклоп е зелен и дека не е зелен?
„МАРГИНА бр. 19-20“ (1995)
Кога Џонс објасни дека тоа не се конзерви од пиво туку дека му било потребно многу време и напор да ги направи, и дека би можела да забележи дека не се со иста висина (т.е. дека не се симнати од иста фабричка лента), зошто тогаш, се прашува тој, таа беше придобиена?
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Двете ситуации не се чисти и на ниедна не и давам предност”. (...) Една дама, разлутена заради изложените конзерви од пиво во галеријата, рече, „Што прават тие овде?“
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
„Секоја будала може да каже дека тоа е метла“. (...) Цигарите во Лос Ангелес кои ги потпиша Дишан и кои беа испушени.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Дипломите не служат за ништо: зошто би одбивала да ги дава, подготвена е, впрочем, да ги дава секому - па зошто тогаш таа провокантна политика ако не треба да се кристализираат енергиите околу една фиктивна оска (селекција, работа, диплома итн.), околу еден веќе мртов референцијал во распаѓање.
„МАРГИНА бр. 8-9“ (1994)
Ако Бог не постои, зошто тогаш немир, борба против возвишената сила, борба во себе, резонира таквиот атеист.
„Атеистички музеј“ од Луан Старова (1997)
Кога е така, си велам во себе, зошто тогаш постои Атеистичкиот музеј?
„Атеистички музеј“ од Луан Старова (1997)
Кој бил тоа?“, се толчев јас со прашања, со прашања, а притоа бев уверен дека одговорот е многу, многу далеку, веројатно недостижен!
„Синот“ од Србо Ивановски (2006)
Ако било се толку чисто и безгрешно зошто тогаш едниот од нив, или двајцата, се поколебале?
„Синот“ од Србо Ивановски (2006)
Ако не знаел, зошто тогаш последните зборови до мене, кога заспивал во Господа, во светлозрачниот Рим, на четиринаесеттиот ден од месец февруари, на вториот индикт од создавањето на светот, шест илјади триста седумдесет и седмата година, ги запишал на писмо, на книга стуткана, со својот ситен, неубав краснопис, и рекол: „Ова да му го дадете на отец Иларион.
„Папокот на светот“ од Венко Андоновски (2000)
„Па зошто тогаш мене ме сметате за крадец?“
„Папокот на светот“ од Венко Андоновски (2000)
Ако навистина пресудно во станувањето жена не е нешто суштинско во неа, туку нешто надвор од неа – забележувањето, кога е девојче, дека нема ист полов огран со машкото, забележувањето, како што велеше мојот брат, дека е “осакатена”, зошто тогаш како резултат на тоа забележување, резултат од кој, тврдеше брат ми, од детскоста се раѓа женскоста, од детето се раѓа жената, зошто резултат на таа свесност е зависта, а не тагата, или стравот, или рамнодушноста: тага што половите се разликуваат; страв од разликата, страв од другиот пол; рамнодушност кон различноста?
„Сестрата на Сигмунд Фројд“ од Гоце Смилевски (2010)
„Понекогаш помислувам дека тоа што вие сте една од ретките кои никогаш не побарале да си заминат одовде е резултат на вашето уживање да давате забелешки, да наоѓате грешки.
„Сестрата на Сигмунд Фројд“ од Гоце Смилевски (2010)
Тој не допушти тоа забележување на разликата, кај некои од девојчињата-кои-стануваат-жени да поттикне и поинакви чувства, а не само завист; ја стави зависта како место околу кое се создава Јас на секоја жена.
„Сестрата на Сигмунд Фројд“ од Гоце Смилевски (2010)
Зошто тогаш не го сместите целиот човечки род во затвори и лудници?“
„Сестрата на Сигмунд Фројд“ од Гоце Смилевски (2010)
Можеме ли ние по тоа да ја обвинуваме Русија во неискреност и поддупување? Зошто тогаш да ѝ се лутиме на Русија?
„За македонцките работи“ од Крсте Петков Мисирков (1903)
Би го направиле. Зошто тогаш тие да не го сторат тоа?
„Црнила“ од Коле Чашуле (1960)
Впрочем, зошто тогаш толку конспирација од мене?
„Црнила“ од Коле Чашуле (1960)
Ако Љубовта е парадигма на спротивностите како такви, зошто тогаш во неа да не биде можно и само по себе разбирливо втопување на оксимороните, значи, настанување на тавтологии кои спротивностите би ги укинувале во смисла на concordia discors - на пример маж и маж, жена и жена, а, пред сè, космичката праформа на поврзување на спротивностите: хермафродит? okno.mk 239 “Исполнување” низ сопствената “сила за предочување” Леонардо да Винчи не доспеа до затвор само поради дружењето со во градот познатите и озлогласени ефеби.
„МАРГИНА бр. 29-31“ (1996)
Ако ги објавуваме апатичните текстови на малите чајџилнички вилозови што бескрајно страдаат поради строгите погледи и простачката иронија на нивните ментори (кои исто ги објавуваме), зошто тогаш да не го објавиме и твојот сочен и страсен текст, пријателе?
„МАРГИНА бр. 29-31“ (1996)
Она а-нормалното не само што се бара туку и се велича.
„МАРГИНА бр. 29-31“ (1996)
Бидејќи јас, во договор со адвокатот, бев решен да не скријам ништо од тоа, немав намера да ја осудувам за истата постапка Ема, доколку таа решила да го прави тоа, но сепак, попусто обидувајќи се, без јасно сознание зошто тогаш имав потреба да ја следам бледата неонска светлина што се шеташе по масата и по папката со материјали од досието “НиЕ”, се прашував: од каде таа решеност двајцата да бидеме докрај отворени, која е целта на таа наша согласност, ако е точна мојата претпоставка за таквата согласност, и: во чиј интерес е сето тоа?
„Полицајка в кревет“ од Веле Смилевски (2012)
Второто, може ли за мала лага да се смета нешто кое во иднина ќе стане голема вистина? – Секако. – Зошто тогаш не земете и Вие малку од својата љубовна напивка, што нам толку несебично ни ја нудите?
„Црни овци“ од Катица Ќулавкова (2012)
Мојата трета лага, која во иднина ќе стане вистина.
„Црни овци“ од Катица Ќулавкова (2012)
8 Зошто тогаш - речник? Тој збор, речник, се најде во мојот багаж на бегалец; идејата за еден друг речник, кој веројатно никогаш нема да биде напишан, патуваше со мене.
„МАРГИНА бр. 6-7“ (1994)
„Животот не е политички коректен, па зошто тогаш би била уметноста.
„МАРГИНА бр. 36“ (1997)
Зошто тогаш се трудиш да ме измачуваш ? помисли Винстон со моментална горчина.
„1984“ од Џорџ Орвел (1998)
Овде и писмо ми е тешко да напишам. А пак зошто тогаш сум ја зела машината?
„Братот“ од Димитар Башевски (2007)
Но зошто тогаш не ѝ напиша ниту збор во писмо?
„Омраза - длабоко“ од Драгица Најческа (1998)
Неколку пати се обидов да го убедам да го смениме локалот, чисто за промена, ама бадијала: Лос Анџелес е огромен град на осамени луѓе, а во француската кафетерија Карло сите го познаваат - па зошто тогаш тој би се откажувал од таа удобна позиција на маалска икона?
„Бед инглиш“ од Дарко Митревски (2008)
А и границите беа отворени, па зошто тогаш да се бега?!
„Патот на јагулите“ од Луан Старова (2000)
Одамна беше заклучил дека во сонот луѓето заминуваат по некои свои посебни патишта а без да се сигурни каде, па зошто тогаш и тој да не посака да го слушне тоа од Јана?
„Желките од рајската градина“ од Србо Ивановски (2010)
Бесмислено е да се изедначуваат. Но, одговори малиот човек, со тесни усни, зошто тогаш јас кој во сонот присуствував на вашите гадости како (по ваши зборови) измислена, нереална личност, сега се појавувам во реална личност, сега се појавувам во она што го нарекувате вистинска реалност и сведочам против вас.
„Младиот мајстор на играта“ од Александар Прокопиев (1983)
Па зошто тогаш да се води сметка и да се размислува за спомнатиот неприфатлив совет или поточно прекор?
„Летот на Загорка Пеперутката“ од Србо Ивановски (2005)
Едноставно затоа зашто моето клечење се покажа некорисно.
„Летот на Загорка Пеперутката“ од Србо Ивановски (2005)
Е, па зошто тогаш останав глув пред ваквата моја желба.
„Летот на Загорка Пеперутката“ од Србо Ивановски (2005)
Па како и зошто тогаш да го товарат со веста дека жена му станала некоја другарка која можеби втасала до претседател на некоја организација, или секретар на некој, како што ги викате вие, Комитети.
„Жената на белогардеецот“ од Србо Ивановски (2001)
Зошто ѕурат во тоа чудовиште кога веќе не веруваат во постоењето на таков човек?“, го прашувам јас твојот татко Козакот Семјон но тој не ме слуша, или се прави дека не чул.
„Жената на белогардеецот“ од Србо Ивановски (2001)
На крајот, најправедно се чинеше објаснувањето на неговите блиски од Русија дека не чуле и не виделе ништо!
„Жената на белогардеецот“ од Србо Ивановски (2001)
Но зошто тогаш влегуваат во таа приколка?
„Жената на белогардеецот“ од Србо Ивановски (2001)
- Па зошто тогаш тресите такви глупости?
„Прва љубов“ од Јован Стрезовски (1992)
Ниту зошто тогаш станав толку паметен.
„МАРГИНА бр. 10“ (1997)
Ми се гади од таа слобода да не ги одбирам нештата од кои ми се гади, туку ако ми се гади од едно нешто, зошто тогаш да не ми се згади и од другото слично или различно нешто доколку е тоа подложно на гадење, и така постепено сѐ да ми се згади, до крај, а потоа повторно сѐ од почеток....
„МАРГИНА бр. 10“ (1997)
Господи, ако веќе си го обдарил со свест за себе и со поинакви очи од другите живи нешта, зошто тогаш кусиот живот си му го претворил само страдање?
„Црна билка“ од Ташко Георгиевски (2006)
Па зошто тогаш да се бега од неа или да ѝ се препушти на временската дистанца да ја исфилтрира во песна.
„Три напред три назад“ од Јовица Ивановски (2004)
ВЕРА: Ќе помогне ли? БАЈАЧКАТА: Не знам. ВЕРА: Па зошто тогаш сето ова? БАЈАЧКАТА: За да поминеме од редот.
„Диво месо“ од Горан Стефановски (1979)