тогаш (прил.) - станува (гл.)

За уметникот, тогаш станува збор да одбере една или повеќе техники.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Преку Курт Швитерс, како и преку други дада-уметници, сведоци сме на експлозија на решенија кои немаат повеќе никаква врска со сликарската традиција, и со традиционалните средства. Како си го објаснувате недостигот на внимание за делото на Швитерс кој постоеше во Франција сѐ до неодамна? Како што реков, Швитерс е уметник за уметниците.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Кај чистите поп-уметници, влијанието на Швитерс е помало, ако не и непостоечко. превод: Деспина Ангеловска ART PRESS, N°. 196, НОЕМВРИ 1994 okno.mk | Margina #11-12 [1994]
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
1.  Интервјуто го водеше Димитар Апасиев, на 7.II.2011, во Велес. Архивскиот број под кои е заведен предметот во Основниот суд Велес е: П.бр. 918/08.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
2.  Договорот за вработување [кој порано се викаше „договор за работа“] има две подеднакво релевантни варијанти при склучувањето: прво – тој може да се склучи за време чие траење однапред не е определено – во којшто случај станува збор за работен однос на неопределено време; и второ – да се склучи за време чие траење однапред е одредено – при што, тогаш станува збор за работен однос на определено време (чл. 14, ЗРО).
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
Тогаш стануваше друг човек! Забораваше на сѐ и на сите.
„Балканвавилонци“ од Луан Старова (2014)
Тајната тогаш станува труп.
„Забранета одаја“ од Славко Јаневски (1988)
Речиси во сѐ беше едноставен, а кога ќе запееше некоја борбена песна, тогаш стануваше чудесен.
„Големата вода“ од Живко Чинго (1984)
Сега, е веќе доцна!...
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
Судбината нè носи!
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
„ Мајка ми тогаш станува, доаѓа скокајќи на една нога, сака да застане меѓу нас...
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
Кога стравот од страв на единката станува страв на толпата, тогаш станува сеопшт и тогаш ништо не може да го сопре. А тие кои така наредија, сигурно му ја знаеја моќта...
„На пат со времето“ од Петре Наковски (2010)
Филмот и Црниот бран сакаа да ја прикријат таа немоќ на арго-то, но тоа тогаш станува индустрија, како кај Трињол. (Arts, 1957 г.) okno.mk | Margina #32-33 [1996] МАРГИНА елементи на самосвест 8
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Луј Фердинанд Селин РАБЛЕ НЕ УСПЕА(ФРАГМЕНТ) (...) Гледајте, кога станува збор за Рабле, секогаш се зборува она што не треба.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)